συμβούλιο!

1.3K 45 3
                                    

Κατά της 22:00 το βράδυ μαζευτήκαμε σε ενα παρκάκι εγώ, η Χατιτζέ, η Ειρήνη, η Μαρία, ο Σταμάτης, η Πόπη,  η Μελίσα, η Τζω,  ο Αλέξανδρος και ο Στάθης. Είπα και τον Γιώργο να έρθει γιατί ίσως ήξερε κάτι.

Εγώ: λοιπόν τώρα τί κάνουμε;

Γιώργος: όταν τα είχα με την Ελένη κάτι μου είχε πει για μια αδερφή που έψαχνε. 

Αλέξανδρος: και εμενα μου το είχε πει αυτό πως ήταν κόρη του πατέρα της γιαυτό δεν έπερνε τους άντρες στα σοβαρά. 

Στάθης: είπε πως είναι πολύ κοντα στην αδερφή της . Λες Ολίβια να είσαι εσύ η αδερφή της ;

Εγώ: καταρχάς αποκλείεται γιατί ο πατέρας μου με την μάνα μου ήταν στο εξωτερικό όταν έμεινε έγκυος και πρώτη φορά ήρθαν εδώ αφου είχα γεννηθεί.  Αλλά που κολλάει η ουσίες που έβαλε στο μπουκάλι με την χαμένη αδερφή και το παιδί που ειναι του Φάνη;

Αλέξανδρος: τιιιι; του Φάνη;

Στάθης: ήμουν σίγουρη πως δεν θα ήταν κανενός μας . Δεν της έφταναν δύο ήθελε και τρίτο άτομο.  Η πουτανα διάλυσε της ζωές μας .

Γιώργος:εγώ λέω να δείρουμε τον αδερφό της πρώτα που το παίζει και πολυ τσαμπουκάς και μετα τον Λούκα!

Εγώ: ο Λουκάς δεν κολλάει στην συζήτηση μας τι δουλειά έχεις μαζί του;

Γιώργος : έχει ο Λουκάς μεγαλύτερο πούτσο από εμένα και εξακολουθείς να είσαι μαζι του; εεε πες μου .

Είχα ντράπει πάρα πολυ με την συμπεριφορά του Γιώργο.  Ειλικρινά δεν ξέρω τί τον έπιασε αλλά είχα μια μικρή ικανοποίηση μέσα μου που τον έτσουξε.

Εγώ:μπορεί και να τον έχει μεγαλύτερο το θέμα σου ποιό είναι; μην το παίζεις αθώος και εσυ πηδούσες την Ελένη όταν τα είχε με τον Αλέξανδρο και τον Στάθη. 

Ο Αλέξανδρος και ο Στάθης έδειξαν ενοχλημένοι.  Ο Γιώργος όμως αποτέλειωσε την συζήτηση . Κατέβασε το παντελόνι και έβγαλε έξω το πουλί του . Ο Σταμάτης προσπαθούσε να κλείσει τα μάτια της Μαρίας για να μην αντικρίζει το θέαμα του Γιώργου και η Χατιτζέ είχε πάθει σοκ. Σηκώνομαι πάω μπροστά του σκιβω βαζω τα χέρια μου στο κατεβασμένο του παντελόνι και του το σηκώνω.  Του κουμπώνω το φερμουάρ και πηγαίνω μπροστά του .

Εγώ: αυτά που κάνεις είναι καραγκιοζιλίκια . Αν θες να αντικαταστήσω τον Λούκα με εσένα μην γίνεις Λουκάς 2 . Γίνε ο Γιώργος που είσαι.  Αλλά να ωριμάσεις λίγο γιατί κανείς σαν παιδάκι. 

Too Sexy για να ...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang