Τι ένας, τι δύο, τι τρεις ...

3.6K 63 4
                                    

Δεύτερη μέρα σχολείο. Τί θα μπορούσε να συμβεί; αχαχαχαχα ΠΟΛΛΑΑ ...

Δεύτερη μέρα σχολείου.  Επιτέλους με φυσιολογικά ρούχα και με μία ενέργεια πως όλα θα πάνε καλά. Πηγαίνω στην τουαλέτα να αλλάξω σερβιέτα και άκουγα μουγκιτά . Αχ ουχ ναι ναι κατι τέτοια.  Τι σκατά ποίος έχει όρεξη για σεξ πρωί πρωί; Πηγαίνω στην διπλανή τουαλέτα και έπερνα μάτι. Ήταν το Έλενάκη με τον Αλέξανδρο. Δεν ξαφνιάστηκα και πολύ. Έπρεπε να το περιμένω ή θα έπρεπε να είμαι εγώ στην θέση της. Δεν άντεξα. Είχα καυλώσει που τους άκουγα να πηδιούνται στις τουαλέτες και έτσι έστειλα μήνυμα στον Στάθη. Ο Στάθης εκτός από κολλητός ήταν και συνεργάτης στα ερωτικά μου παιχνίδια. Όταν είχαμε όρεξης ξεσπούσαμε ο ένας στον άλλον. Δεν το είχα πει σε κανέναν και δεν χρειαζόταν. Έρχετε στις τουαλέτες των κοριτσιών και με αρπάζει κατευθείαν . Κλειδώνει την πόρτα και έρχετε προς το μέρος μου . Τα χέρια του έπιαναν τον κόλο μου και τον ζουλούσε αρκετά σφιχτά. Έβαλε τα δυό του δάχτυλα στο στόμα του και μετά μέσα μου . Του δάγκωνα απαλά το αυτί και τον έπιανα από τις τεράστιες πλάτες του . Σταματάει να με δαχτυλώνει και τον στριμώχνω στον τοίχο . Του γλύφω τους κοιλιακό και του κατεβάζω αργά αργά το παντελόνι. Έβαλα το καυλί του μέσα στο στόμα μου και τον ρουφούσα με μανία.  Μ'άρεσε να τον βλέπω να καυλώνει , έτσι μου έδειχνε πόσο πολυ του αρέσει αυτό που κάνω. Δεν περνάει ούτε λεπτό και έχυσε... Εόχι  είμαι too sexy για να τελειώσει στην πίπα. Απλά γιατί; συνέχεια στα προκαταρκτικά τελείωνε. Ήθελε να με βάλει να στα 4 και να με πηδήξει αλλά οχιιιι μονο ο Αλέξανδρος με την άλλη την τριτοτέταρτη τα κάνει αυτά. Ξενέρωσα λίγο. Φεύγω από τις τουαλέτες και βλέπω τα κορίτσια να είναι μαζεμένα. Ήμουν σίγουρη ότι κάτι θα είχαν σκαρώσει πάλι ...

Πόπη: τους είδα και τους τρεις...

Χατιτζέ: είσαι σίγουρη ; δεν γίνονται αυτά !

Τζω: ρε μήπως είδες άλλους;

Εγώ: ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ

Πόπη: Ελένη, Αλέξανδρος και Στάθης είναι μαζί στις τουαλέτες των καθηγητών. Είμαι σίγουρη πως θα πέσει τρίο. 

Είχα πάθει σοκ . Εόχι το Έλενάκη να μας κλέψει και τον Αλέξανδρο που τον είχα αδυναμία και τον Στάθη που ήταν απλά το ερωτικό παιχνιδάκι μου .

Εγώ: πάμε τώρα στις τουαλέτες να τους πιάσουμε στα πράσα.  Θα φωνάξω και την Μελίσα που είναι και αδερφή με τον Αλέξανδρο.

Too Sexy για να ...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ