Πηγαίνω με την Μελίσα , την Χατιτζέ και τον Αλέξανδρο στο νοσοκομείο. Ρωτάμε την νοσοκόμα για το που είναι το δωμάτιο του Παύλου. Μας κατευθύνει προς τα εκεί και μας αφήνει μόνους. Ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω στο δωμάτιο με δεμένο το πόδι, το χέρι, κολάρο στον λαιμό και μια ειδική ζωνουλα στα πλευρά. Μας κοίταξε με μίσος αλλά ταυτόχρονα τρομαγμένος.
Εγώ: Γεια σου Παυλίτο! Σου έφερα λουλουδάκια για καλή ανάρρωση βρε.
Παύλος: με δουλεύεις; εσυ δεν έστειλες τον γκόμενο να με δείρει; εσύ δεν μου έσπασες την μύτη;;;;
Εγώ: ηρέμησε βρε . Σου είχα πει πως ένα μήνα εδώ θα είσαι. Να παρακαλάς που δεν σου σπάσανε τα πλευρά. Αχ ξέχασα σου τα σπασαμε και αυτά!
Ο Παύλος δεν μίλησε. Ένιωθα την οργή του στην ατμόσφαιρα. Αλλά δεν ένιωσα τύψεις. Του άξιζε . Δεν φέρθηκε σαν άντρας και ήταν το λιγότερο που μπορούσα να του κάνω.
Μελίσα: γιατί μου το έκανες αυτό; εγώ σε , σε αγαπουσα και και και πολύ μάλιστα.
Η Μελίσα δεν μπορούσε να μιλήσει. Τραυλιζε στο μίλημά της . Κρατιοταν να μην κλάψει και η φωνή της Είχε σπάσει.
Παύλος: δεν το μετανιώνω Μελίσα. Γιατί δεν το δέχεσαι σαν αστείο; με τα κόλπα που εκανες θα βρεις γρήγορα άλλον!
Η Μελίσα έβαλε τα κλάματα για τα καλά. Ο Αλέξανδρος έξαλλος τον πιάνει απο την μπλούζα και του χώνει κουτουλιά στο πρόσωπο. Άρχιζε να ματώνει ξανά η μύτη του . Περνώ ενα ποτήρι με νερό που είχε δίπλα και του το ρίχνω στο πρόσωπο.
Εγώ: μόλις ξαναγινεις καλα σου υπόσχομαι ότι θα σου σπάσω ξανά τα κόκαλα μπασταρδακο !
Φύγαμε τρέχοντας γιατί ο Παύλος πάτησε το καμπανάκι έκτακτης ανάγκης. Γυρνάμε στο σχολείο για να μην πάρουμε απουσίες σε όλα τα μαθήματα και προλάβαμε διάλειμμα.
Η Μελίσα δεν ήταν καλά ψυχολογικά. Προσπαθούσε να το κρύψει αλλά τώρα είχε καταλάβει πως αγάπησε λάθος άνθρωπο!
Μελίσα: ανάθεμα οι καινούριοι μαθητές ανάθεμα! Μια χαρα ήμασταν τις άλλες χρονιές χωρίς αυτούς. Χωρίς τον Παύλο.
Εγώ: σκάσε επιτέλους. Σήμερα Παρασκευή. Τι εχειιιι σημεραααααα. Παρτάρες ποταρεςςςςςςς . Θα βγούμε θα βάλουμε ότι πιο κοντό έχουμε και θα βγούμε με τέκνα. Θα πω και τις υπόλοιπες.
Αλέξανδρος: Μελίσα αν θες μπορώ να σε συνοδεψω εγώ αν φόβασαι μην γίνει κάτι ... εντελώς φιλικά μην παρεξηγηθουμε ...
ESTÁS LEYENDO
Too Sexy για να ...
Chick-LitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...