πλησιάζει

1K 36 3
                                    

Με έγδυσε και πέταξε τα ρούχα μου στον διάδρομο . Εγώ τον κοίταξα νευριασμένα και πήγα προς το ντουλάπι να πάρω αλλά ρούχα . Έρχετε προς το μέρος μου και με το χέρι του κλείνει το ντουλάπι.

Άγγελος : τι πας να κάνεις;

Εγώ : να ντυθώ τι άλλο;

Άγγελος: δεν θες να ...;

Εγώ: όχι.  Όχι σήμερα. 

Άγγελος: δεκτό !

Κατάλαβα πως νευρίασε. Μου έριξε ενα χαμόγελο και γδύθηκε αυτός.  Καθησε γυμνός στον καναπέ και έπαιζε με το κινητό του . Μα τί περιμένει; να του ορμίξω;

Κάθομαι στο κρεβάτι με το νυχτικο μου και χάζευα ένα περιοδικό.  Ο Άγγελος εξακολουθούσε να είναι γυμνός και να με χαζεύει.  Κατεβάζω επίτηδες την μια τιραντα του νυχτικού μου . Με είδε και κρύος ιδρώτας άρχιζε να τον λούζει.  Δάγκωνε το κάτω χείλος του και αναστέναζε.  Και απλά είχα ρίξει την τιραντα μου . Που να γδινομουν κιόλας. 

Τον ρωτάω αν έχει κάτι και κουνάει το κεφάλι προς τα πάνω.  Δηλαδή πως δεν είχε. 

Έρχεται δίπλα μου και κάθετε στο κρεβάτι .

Άγγελος: έχεις συναισθήματα για κάποιον;

Τον κοίταξα και τα ματιά μου ήταν έτοιμα να κλάψουν.  Τί να του έλεγα; για τον Γιώργο που είχα τρελαθεί μαζί του και με πρόδωσε χειρότερα από ποτέ ή για τον Λούκα από το μποξ; αλλά πως εξηγείς στον μελλοντικό σου σύζυγο πως δεν έχεις αισθήματα αλλά απλά συμβιβάζεσαι για να μην πέσεις στα πατώματα;

Εγώ: όχι Άγγελε δεν έχω, αλλά και να είχα  θα ήταν για εσένα ως μελλοντικός μου σύζυγος. 

Άγγελος: δεν σε πιστεύω και το ξέρεις!

Εγώ: γιατί εσύ Άγγελε είσαι πιστός θες να μου πεις; ξέρω πως πηγες με άλλη στο πάρτι σου . Το ότι πίνω και μεθάω δεν σημαίνει πως δεν ξέρω και τι μου γίνετε!

Δεν απάντησε αμέσως.  Είχε κατακοκκινήσει.  Δεν περίμενε να το μάθω.  Τους Είχε δει ομως ο σοφέρ, ο μελλοντικός αρραβωνιαστικος της Χατιτζέ,  και μου το είπε.  Δεν είχα δεθεί τόσο μαζί του αλλα με τρέλενε οταν ελεγε πως θα είναι κοντα μου μια ζωή και στο πάρτι πήγε με άλλη χωρίς να μου το πει !

Δεν με ένοιαζε κιόλας.  Εξάλλου όλοι έτσι κάνουν.  Βαριέμαι κιόλας να ακούω τα δήθεν λόγια τους.

Βγαίνω εκνευρισμένη από το δωμάτιο και πάω κάτω.  Ανοίγω το κινητό και χάζευα λίγο στο ίντερνετ.  Έρχετε και μου ζητάει συγνώμη.  Ήταν σαν βρεγμένο γατί αλλά δεν θα με λύγιζε αυτό.  Εξάλλου από γκόμενους έχω απογοητευτει πολύ τί άλλο μου απέμεινε; σηκώθηκα πήγα στον ξενώνα και κλείδωσα την πόρτα.

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now