αχ κύριε καθηγητά !

2.1K 40 18
                                    

Όλα ήταν τόσο τέλεια προγραμματισμένα . Ένα χαλαρό παρτάκι με ποτάκι. Ότι καλύτερο. Έρχετε η μέρα λοιπόν και ήρθαν όσοι ακριβώς είχα καλέσει. Την Ειρήνη , την Τζω, την Πόπη, την Μαρία, τον Σταμάτη, την Χατιτζέ, την Μελίσα, τον Αλέξανδρο, τον Στάθη, τον Γιώργο και τον Παύλο. Τα παιδιά ήρθαν όλα μαζί σε εκείνο το παλιό ακατοίκητο σπίτι. Μου έκαναν έκπληξη μια τούρτα και κάτι μικροδωρακια. Του Αλέξανδρου ήταν τα αγαπημένα μου προφανώς. Ου πήρε εσώρουχα δαντελωτά. Το κολωπαιδο το μυαλό του πάντα στο πονηρό. Καθίσαμε σε κάτι παλιούς καναπέδες όσο πίναμε το αλκοόλ μας , δηλαδή την κλασική vodka, που δεν υπάρχει παρτάκι χωρίς να περιλαμβάνει vodka. Ο Γιώργος καθόταν δίπλα μου και είχε πιεί λίγο παραπάνω. Είχε βάλει το χέρι του στο μπούτι μου και με Ένα πονηρό βλέμα μου κλίνει το μάτι. Περνάει ένα λεπτό και έρχετε κοντα στο αυτί μου και μου ψιθυρίζει να πάμε πιο κάτω στο στενό. Σηκώθηκα διακριτικά. Τα παιδιά δεν κατάλαβαν κάτι γιατί σαλιαριζαν μεταξύ τους και ελεγαντα δικά τους . Πάμε λοιπόν στο στενό με τον Γιώργο και αρχίζει να με φιλάει. Πόσο έμπειρα φιλούσε ο άτιμος. Άρχιζε να πιάνει με μανία τους γλουτούς μου και την μέση μου. Σήκωνε αργά το φόρεμα μου και με το στόμα του κατέβασε το μαύρο μου εσώρουχο. Οι ανάσες μας ήταν όλο και πιο βαριές. Με σηκώνει και με ανεβάζει σε ενα παλιό τραπεζάκι. Μου ανοίγει βίαια τα πόδια και μπήκε απότομα μέσα μου . Στην αρχή έμπαινε τόσο γρήγορα μέσα που έβγαζα κραυγές. Δεν ήξερα αν ήταν από τον πόνο η από το πόσο μάρεσε να με γαμάει με εκείνο τον τρόπο. Έκλεινε το στόμα μου με τα χοντρά του δάχτυλα. Του έπιανα το στήθος και Ένιωθα τον υδρωτα του στα χέρια μου . Τον έλεγα να μην σταματήσει.

Εγώ: μην σταματήσεις.

Γιώργος : παρακάλα. Θέλω να με έχεις ανάγκη!

Εγώ : σε παρακαλώ κάντο !

Και με πηδούσε όλο και πιο βίαια. Το ευχαριστιόμουν και με το παραπάνω.

Ακούμε έναν παράξενο θόρυβο προς τα έξω. Νομίζαμε πως ήταν τα παιδιά αλλά ήταν κάτι πολυ χειρότερο. Ήταν οι
Μπάτσοι . Τι δουλειά είχαν εδώ. Αν είναι δυνατόν.

Αστυνόμος: τι κάνετε εδω; ομαδικό όργιο πουλάκια μου εεε ; μπείτε τώρα όλοι στο περιπολικό!

Αλέξανδρος: ομαδικό τι; εμείς να κάτσουμε ήρθαμε τίποτα το παράνομο.

Άστυνομος : το σπίτι δεν νομίζω να σας ανήκει. Όσο για το ομαδικό όργιο θα τα πούμε στο τμήμα.

Too Sexy για να ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora