Έρχετε ο Λουκάς προς το μέρος μου φουλ ανήσυχος και με φιλάει στο στόμα. Δάκρυσα από τον φόβο μου αλλά όσο μου κρατούσε το χέρι ένιωθα ασφαλής. Το κινητό μου δεν σταματούσε να χτυπάει. Αμέτρητες κλήσεις και μηνύματα από φίλους και γνωστούς για το εάν είμαι καλά. Δεν είχα το κουράγιο να απαντήσω.
Εγώ:Λουκά τι ακριβώς έγινε; από το πολύ αλκοόλ έγιναν αυτά;
Λουκάς:όχι μωράκι μου . Κάποιος μαλάκας είχε βάλει μέσα ουσίες στο μπουκάλι που ιπιατε. Γιαυτό λιποθυμήσατε γιατί ήταν βαρύ για τον οργανισμό σας . Ετσι και μάθω ποίος το έκανε θα τον διαλύσω.
Ήταν φοβερά νευριασμένος . Και μόνο που έκατσε δίπλα μου για να με προσέξει το εκτίμησα αρκετά. Μετά από λίγο ξυπνάει ο Γιώργος. Πάει ο Λουκάς και τον αρπάζει απο την μπλούζα.
Λουκάς: εσυ έβαλες ουσίες στο ποτό ρε μπάσταρδε ; μιλά ρε
Γιώργος: δεν πας καλά άφησε με ήσυχο ! Αν έβαζα μαλακίες μέσα δεν θα έπινα καν .
Είχε ένα δίκιο σε αυτό. Η Ειρήνη δεν ειχε ξυπνήσει ακόμη. Ξάπλωσε δίπλα μου ο Λουκάς και με κρατούσε αγκαλιά. Το βλέμα του Γιώργου διαρκώς πάνω μου. Μετα απο λίγο μας χτυπάει Κάποιος την πόρτα. Μπαίνει μέσα ο Αλέξανδρος Καβάλα σε ενα αναπηρικό καροτσάκι με τον Στάθη. Έκοβαν βόλτες στο νοσοκομείο. Είναι ο ορισμός του " οι χαζοί δεν παθενουν τιποτα"!!!
Εγω: πάτε καλά ; θα έρθει η νοσοκόμα και με τις ουσίες που μας βρήκαν θα μας περάσουν όντως για πρεζάκια!
Αλέξανδρος : ξέρεις ποιά πήγε να μας βγάλει πρεζάκια;
Στάθης: έβαλε στανταρ άτομο γιατί εκεί δεν την είδα καθόλου .
Εγώ: πείτε και σε μένα ρε παιδιά.
Στάθης & Αλέξανδρος: Η Ελένη το έκανε!!
Λουκάς: ποιά είναι αυτήν;
Γιώργος: τιιι;
Είχα πάθει σοκ . Μα καλά δεν σκέφτεται καθόλου αυτό το κορίτσι; 17 χρόνων μέλλουσα μάνα , πατέρας λογικά ο Γιώργος και να θέλει να μας ξαποστείλει; τι σκατά έχει στο μυαλό της ;
Περνάει μια ώρα και άρχιζα σιγά σιγά να επανέρχομαι. Ο Λουκάς κοιμόταν δίπλα μου και τον σκουντάω . Είχα τρελή όρεξη παρόλο που ήμουν σε μέτρια κατάσταση. Πηγαίνω στην τουαλέτα και ακολουθεί. Του βγάζω το πουκάμισο και άρχισε να με φιλάει στο στόμα καθώς έπιανε απαλά τον κόλο μου . Ένιωθα προστατευμενη ανάμεσα στα μυώδης χέρια του . Σηκώνει το χθεσινοφορεμενο μου φόρεμα και σκίβει για να με γλύψει . Δεν μπορούσα να συνχρονίσω τις ανάσες μου . Πήγαινε με την γλώσσα του σε όλα τα σημεία του μουνιού μου και Ένιωθα να γευεται τα υγρά μου . Σηκώνομαι και του βγάζω την ζώνη . Κατεβάζω το φερμουάρ και πιάνω με τσ χερια μου το καυλί του . Ηταν τόσο σκληρό που μόλις έβαλα την γλώσσα μου πάνω του τελείωσε ήδη. Πάει να γίνει το μοιραίο και ο Γιώργος φώναζε από το δωμάτιο. Βγαίνουμε αναστατωμενοι έξω και ο Γιώργος τρομαγμένος ήταν πάνω στο κεφάλι της ειρήνης. Της Είχε πέσει η πίεση. Πατήσαμε το κουμπί έκτακτης ανάγκης και ήρθε αμέσως μια νοσοκόμα. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι και έρχετε ο γιατρός και την μεταφέρει στα επείγοντα . Έβαλα τα κλάματα και ο Λουκάς προσπαθούσε να με ηρεμήσει. Ο Γιώργος τα είχε χάσει. Έτσι και γινόταν τίποτα με την Ειρήνη δεν θα το άντεχα . Θα σκότωνα με τσ ίδια μου τα χέρια την Ελένη. Η νοσοκόμα έπρεπε να διώξει τον Λούκα γιατί ήταν επισκέπτης . Με φίλησε και πήγε κατευθείαν στο μποξ γιατί είχε δουλειά. Στο δωμάτιο μείναμε εγώ κσι ο Γιώργος.
Γιώργος: το παιδί δεν είναι δικό μου . Ναι την γάμησα αλλά δεν ήμουν μαλάκας για να την γκαστρωσω. Το παιδί είναι του Φάνη του πρώην σου . Γιαυτό θα το ονομάσει και έτσι! Και τα ανώνυμα μηνύματα ο Βασίλης τα έστελνε γιατί ξέρει πόσο κόλλημα έχω μαζί σου και ήθελε να μας χωρίσει.
Εγώ: και γιατί δεν μου το είπες νωρίτερα; το στοίχημα; η Κατερίνα; γιατί τετοια συμπεριφορά;
Γιώργος : πίστευα μια μέρα πως θα ήμασταν μαζί. Αλλά την επόμενη σκέφτηκα πόσο κωλόπαιδο είμσι και δεν σου αξίζω. Μπορώ να σου προσφέρω τα πάντα εκτός από αγάπη.
Εγώ: με τον Λούκα περνάω καλά δεν μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη.
Γιώργος: μόνο το σεξ σας ενώνει αν το έχετε κάνει και αυτό . Συνέχεια εμένα σκέφτεσε.
Εγώ: με πλήγωσες και αυτό μου είναι αρκετό.
Δεν μίλησε. Κατέβασε το βλέμα του και έκατσε σιωπηλός. Είχα και νεύρα που γευτικε η Ελένη το καυλί του κσι όχι Εγώ. Ερε αυτήν η Ελένη βάλθηκε να μου χαλάσει την ζωή. Τι σκατά έχει μαζί μου . Μόλις βγω από το νοσοκομείο θα την πιάσω νσ της μιλήσω. Αφου βέβαια βγει και η Ειρήνη φυσικά. Σκευτόμουν ώρες για το τι να της έχω κάνει αλλά φεν μου ερχόταν κάτι. Κοιμόταν και ο Γιώργος κσι δεν ήθελα να τον ξυπνήσω για νσ του κάνω ερωτήσεις. Αχ πόσο ωραίος ήταν όταν Κοιμόταν ο άτιμος. Σαν μικρό παιδάκι. Αχχ Ολίβια σοβαρέψου . Σε πλήγωσε και μάλιστα πολύ. Αλλά κανείς άλλος δεν αναστάτωσε τοσο πολύ την καρδιά μου .
Μετα απο λίγο μπαίνει μέσα η νοσοκόμα για να μου πει για την κατάσταση της ειρήνης...
BẠN ĐANG ĐỌC
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...