dm who call?

1.3K 38 4
                                    

Πηγαίνω σπίτι και κάνω ντουζ μετά από το δραματικό πρωινό που είχα στο σχολείο και σκευτόμουν όλα αυτά που έγιναν. Μα πιο πολύ τα λόγια του Αλέξανδρου. 
Δεν ξέρω πραγματικά αυτό το παιδί δεν ξέρει τι θέλει. Αλλά ο άτιμος έχει μια γοητεία.  Εξάλλου το έλεγα από την αρχή πως ήταν η αδυναμία μου .
Στέλνω μήνυμα στην ομαδική να μαζευτούμε όλες σπίτι μου για καυτά νέα. 

Μαζευόμαστε και τους εξήγησα όλη την φάση που παίχτηκε.  Το πήραν ψύχραιμα έχω να πω παρόλο που έσκασαν στα γέλια. 

Χατιτζέ: με όποιον κάνεις σχέση καταντάει γκει το έχεις παρατηρήσει;

Ειρήνη: όντως και ο Βασίλης γκει είναι αχαχαχ.

Εγώ: ο Αλέξανδρος και ο Στάθης όμως γερά μπουνιά!

Πόπη: ο Αλέξανδρος;;;;

Εγώ: αναιιι ο Αλέξανδρος μου έκανε εξομολόγηση!

Κορίτσια όλες μαζί: τιιιιιιι

Εγώ: ναι και δεν ξέρω τί να κάνω; επίσης το μποξ το σταμάτησα...

Χατιτζέ: κοίτα η πονηρή πως αλλάζει θέμα!

Εγώ: ναι ναι ναι ...

Χτυπάει εκείνη την στιγμή το κινητό μου . Ήταν ο Αλέξανδρος.  Το μήνυμα έγραφε να βρεθούμε σε ενα μαγαζί γοα φαγητό να συζητήσουμε.  Τσιριξα από την χαρά μου . Επιτέλους κάτι θετικό.  Με την βοήθεια των κοριτσιών βάζω ένα φόρεμα γκρι εξωπλατο μέχρι το γόνατο.  Τόνιζε αρκετά της καμπύλες του και ο Αλέξανδρος θα πάθαινε πλάκα!

Πηγαίνω στο μαγαζί που κανονίσαμε και είχε ντυθεί πολύ κομψά! Πλησιάζω και με βλέπει νευριασμένα .

Αλέξανδρος: ωραίο το μαγιό σου !

Εγώ: ευχαριστώ αλλά είναι φόρεμα!

Αλέξανδρος: ξέρεις ότι σε κοιτάνε ολοι;;;

Εγώ: γιατί τον κόλο έξω έχω;

Αλέξανδρος: μόνο αυτον δεν εβγαλες εξω !

Εγώ: από ποτέ μας έγινες ζηλιάρης;

Αλέξανδρος: σκάσε!

Δεν μίλησα του έριξα ένα θυμωμένο βλέμα και άλλαξα την ματιά μου αλλού.  Πλησιάζω πιο κοντά του και τπυ ψυθηριζω σφο αυτί διακριτικά.

Εγώ: αν μου ξαναπείς σκάσε θα παρακαλάς να αγγίζει το σώμα σου το δικό μου .

Ο Αλέξανδρος αναστατώθηκε και το ένιωθα στο βλέμα του . Έπιασε το μπούτι μου και το εσφιξε απαλά .

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now