τίνος είναι το παιδί;

1.9K 48 8
                                    

ΜΑ ΤΗΝ ΕΛΈΝΗ; που δεν της έφτανε ένας έχει και δεύτερον και γαμιουνται και οι 3 όλη μέρα μαζί; τώρα την θέλει και ο Γιώργος; Υμαρτον !!! Κάτι έπρεπε να κάνω για να της την σπάσω. Τόσα μου έχει κάνει δεν θα το αφήσω έτσι.!

Εγώ: Θα χωθώ στον Γιώργο, και ας μου το παίζει εμένα σκληρός άντρας!

Πόπη: και ο Βασίλης;

Ειρήνη: ο Βασίλης είναι βουτηρομπεμπέκας μια θέλει να το παίξει σχεσάκιας μια και καλα ανεξάρτητος!

Χατιτζέ: εγώ γιατί είμαι σίγουρη πως θα το κάνεις για να την σπάσεις στην Ελένη;

Εγώ: μα οπου πάω να χωθώ εμπλέκεται και αυτήν. Αυτό είναι κατάρα! Θα χωθώ στον Γιώργο έτσι για σπάσιμο και για να μάθει να μου φέρετε καλύτερα! Μόλις δω ότι θα νιώθει αισθήματα για εμένα θα τον παρατήσω...

Που να ήξερα πως θα γινόταν η μεγαλύτερη μου αγάπη .

Χτυπάει το κουδούνι για μάθημα αλλά ευτυχώς είχαμε γυμναστική. Βλέπω τον Γιώργο να κάθετε σε μια γωνιά και να καπνίζει ενώ εμείς τρέχαμε σαν τα χαζά. Φτιάχνω μαλλί , τιναζόμαι ολόκληρη και πάω να του πιάσω κουβέντα

Εγώ: γεια σου Γιώργο , τσιγαράκι τσιγαρακι;

Γιώργος : ναι αμέ θες λίγο;

Πάω και δοκιμάζω . Κατεβάζω τον καπνό και το φυσάω στο πρόσωπο του .

Γιώργος : ααα δεν πνίγηκες εεε . Καπνίζουμε ετσι;

Εγώ: μερικές φορές . Όταν μας μιλάνε με ειρωνεία μερικοί μερικοί ...

Γιώργος: Ναι ναι ό,τι πεις !

ΚΑΙ ΣΗΚΏΘΗΚΕ ΚΑΙ ΈΦΥΓΕ. ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΑΓΌΡΙ ΜΟΥ , ΣΟΥ ΜΙΛΆΕΙ Η ΘΕΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΕΎΓΕΙΣ. ΤOO SEXY ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΌ !

Έπρεπε να κάνω . Στέλνω μήνυμα στα κορίτσια για συνέλευση και καλά. Μαζευόμαστε και ακούμε σε μια τουαλέτα κλειδωμένη να κλαίει κάποιος μέσα. Ανοίγω την πόρτα και ήταν η Ελένη . Εόχι πάλι τι να έπαθε; λογικά θα ήθελε και τρίτο άτομο στην ωραία παρτούζα που είχαν στήσει.

Ελένη: κορίτσια, είμαι έγκυος... το χειρότερο είναι πως δεν ξέρω ποιος απο τους δύο είναι ο πατέρας

Ήθελα τόσο πολύ να γελάσω όχι επειδή μου φάνηκε αστείο αλλά επειδή δεν μπορούσα να ρο πιστέψω!

Εγώ: μα καλά προφύλαξης δεν παίρνεις; είδες ότι έχυναν μέσα σου χαπάκι δεν πήρες;;;

Too Sexy για να ...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz