θα'θελες να είμαι εγώ στην θέση του !

2.2K 45 2
                                    

Πηγαίνω προς τον Αλέξανδρο και του ζητάω να κάνει σεξ μαζί μου . Ξέρω ήταν απελπιστικό αλλά έπρεπε να δει ο κύριος Γιώργος ότι στο παιχνίδι του εγώ κουνώ τα πιόνια!

Αλέξανδρος: ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ;

εγώ: αγόρι μου θα είναι φεικ! Ισα να το δει το βλήμα και να σκάσει,  εξάλλου δεν θες να της μπεις και της Ελένης;

Αλέξανδρος : τώρα που είπες Ελένη τι περιμένει κοριτσάκι;

Εγώ: όχι αγοράκι είναι! Θα το πει Φάνη!

Αλέξανδρος : ντάξει κατάλαβα σιγά μην είναι δικό μου το παιδί. Εγώ την Ελένη την αγαπάω πολυ και ας έγιναν όλα σκατά!

Εγώ:με το σχέδιο τι θα γινει;

Αλέξανδρος: πείσε την Ελένη να κανει τεστ dna στο παιδί,  θα μου πεις τίνος είναι και απο εμένα μέσα.

Εγώ: έκλεισε.  Πότε όμως θα γίνει το σκηνικό για να δει ο Γιώργος;

Αλέξανδρος : ασε και τοχω !

Ανησύχισα για το τί είχε στο μυαλό του . Όμως ήταν αλάνι και αδυναμία μου όποτε τον εμπιστευόμουν . Περνάνε δυο ώρες βαρετού μαθήματος στο σχολείο και ο Αλέξανδρος είχε ήδη κανονίσει πάρτι στο εξοχικό του ! Ο Αλέξανδρος είχε πολλά λεφτά και στα περσινά του γενέθλια του έκαναν δώρο εξοχικό.  Ηταν απίστευτος που το έκανε αυτό για εμένα! Κάλεσε όλο το σχολείο εκτός απο την Ελένη. Όχι επειδή δεν ήθελε αλλά επειδή θα είχε αλκοολ φασαρια και τσιγάρα και δεν ήθελε να μπει η Ελένη σε πειρασμό και να θέσει σε κίνδυνο το μωράκι.  Τι γλυκός όντως την αγαπούσε πολυ !

Έρχετε λοιπον η μεγάλη μέρα.  Πάμε στο σπίτι του Αλέξανδρου εγώ με τα κορίτσια και ντυνομαστε σε ένα από τα 8 δωμάτια που είχε.  Είχα βάλει ένα κολλητό κόκκινο φόρεμα μέχρι το γόνατο και ενα απαλό σκίσιμο προς τα δεξιά με άσημη σκουλαρίκια και ίσια τα μαλλιά.  Μπαίνει μέσα ο Αλέξανδρος να δει αν ήμασταν έτοιμες.  Πάει στα κορίτσια και τος φιλάει στο μάγουλο και τις είπε για το πόσο κουκλαρες ήταν.  Ερχετε προς το μέρος μου και μου φιλάει το χέρι.

Αλέξανδρος: Απορώ γιατί δεν σου καθεται Γιώργος πραγματικά! Είσαι μπόμπα σήμερα.  Αλλα νιώθω άσχημα με αυτό που θα κάνουμε και είναι σαν να προδίδω την Ελένη.

Εγώ:θα εξηγήσω την Ελένη τι θα γίνει και μην νιώθεις άσχημα! Αν δεν σου βγει κάτι πιο ερωτικό κάνε μου απλά γερό πέσιμο εγινε;

Χατιτζέ: δεν το ζω αυτό πραγματικά!

Αλέξανδρος : ναι ρε Ολίβια μην αγχώνεσαι. 

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now