για σπάσιμο...

1.8K 48 1
                                    

Πάω στις τουαλέτες των αγοριών να δω το χέρι του Γιώργου και να του ζητήσω τον λόγο για τον τσακωμό με τον Βασίλη

Γιώργος: ομπό το πήρες πάνω σου τώρα; τι θες εδώ;

Εγώ: απλά να ρωτήσω γιατί το έκανες!δεν χρειάζομαι προστασία για κάτι θα μπορούσα να ανταπεξέλθω και εγώ στον Βασίλη!

Γιώργος: κοριτσάκια σαν εσένα νταντά χρειάζονται!

Ναι νευριάσα και πολύ μάλιστα! Ποίος ήταν αυτός ο τριτοτέταρτος που θα με έλεγε κοριτσάκι; τον στριμώχνω στον τοίχο και του έγλυψα απαλά τον λοβό του αυτιού και του ψυθήρισα .

Εγώ: θα ήθελες αυτό το κοριτσάκι να σου ανοίξει τα κουμπιά από το παντελόνι σου , να σου σφίγγει με τσ χέρια της το καυλί σου και μετά να στο γλείφει.  Θα σου άνοιγε τα πόδια εκείνο το κοριτσάκι και να έμπαινες μέσα της βαθιά.  Θα τελείωνες στο στόμα με τα καυτά σου χύσια και θα ένιωθα το τρεμουλό σου στο δικό μου το σώμα.

Γιώργος: νομίζω πως θα τελειώσω με αυτό που είπες.

Εγώ: και πολύ καλά θα κάνεις γιατί κοριτσάκι δεν είμαι.  Μια γυναίκα σαν εμένα θα περίμενε για το πότε θα ωριμάσεις μπας και μάθεις να μιλάς! Φιλάκια Γιώργο !

Είχα νιώσει πολύ savage εκείνη την ώρα. Του την έσπασα για τα καλά.  Εξάλλου μπορεί να ήταν και κίνηση ώστε να με δει με άλλο μάτι. Αυτό ήταν και το σχέδιο μου εξάλλου.  Να με ερωτευτεί και εγώ να τον παρατήσω!

Πάω στα κορίτσια και εξηγώ γισ το τί έγινε.  Δεν περίμεναν να μην του ορμίξω! Ειδικά του Γιώργου που ήταν απο τα πρώτα τέκνα του σχολείου.  Όχι Είχα έναν στόχο και θα το φτάσω ως το τέρμα .

Χτυπάει κουδούνι . Πάμε όλοι σπίτια μάς.  Καθώς Είχα ξαπλώσει λίγο για νσ κοιμηθώ χτύπησε το τηλέφωνο. Κοιτάω και ήταν μήνυμα από την Ελένη.  Τι να ήθελε πάλι αυτήν τι νομίζει πως είμαστε και τίποτα φίλες;

Σας καλώ στην μίνι τέλεια γιορτή μου γισ να μάθουμε το φύλο του παιδιού! Ελπίζω να έρθετε , θα έχουμε πολύ πολυ πολυ αλκοολ και χυμό για εμένα ... τα λέμε υο Σάββατο στις 10 !

Εόχι.  Έζησα να το δω και αυτό.  Δεν θα σοβαρέψει ποτέ αυτήν η κοπέλα! Καλά πάρτι για το φύλο του παιδιού; από την μία θα είχε πλάκα απο την άλλη ήταν ακραίο .

Πάω το άλλο πρωί σχολείο και όλοι συζητούσαν γισ το πάρτι! Μέχρι και του Βασίλη του φάνηκε καλή ιδέα. Κάθομαι στο παγκάκι με τα κορίτσια και έρχετε η  Μελίσα τρέχοντας.

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now