Κάποιος μου είχε στείλει φωτογραφίες που έβγαινε ο Γιώργος με την Ελένη από τον γυναικολόγο. Τελικά τι ; μήπως το παιδί είναι του Γιώργου και με φλομώσε η Ελένη στο ψέμα για να απομακρυνθώ; είχα θολώσει. Πάλι καλά δεν είπα στον Αλέξανδρο για το τί μου είχε πει η Ελένη. Την ψεύτρα! Ήθελα να της σπάσω τα μούτρα. Ρίχνω μπουνιά την πόρτα και πηγα κατευθείαν στο σπίτι της ειρήνης να της εξηγήσω τί παίχτηκε. Της τα είπα όλα. Η Ειρήνη δεν είχε ιδέα όπως ακριβώς το φανταστικά. Ήμουν πολύ ηλίθια που την κατηγόρησα και έβγαλα βιαστικά συμπεράσματα. Έστειλα μήνυμα και στις υπόλοιπες για νσ μαζευτούμε να κάνουμε την γνωστή σύσκεψη. Έπρεπε να μιλήσουμε όλες μαζί και να βγάλουμε μια άκρη. Καλέσαμε και τον Στάθη με τον Αλέξανδρο. Αυτήν η παρωδία έπρεπε να λάβει τέλος.
Μαζευτήκαμε και τους τα εξήγησα όλα . Και είχαν μείνει άφωνοι. Δάκρυα έσταζαν από τα ματιά του Αλέξανδρου και του Στάθη. Εγώ ένιωθα έναν κόμπο στο στομάχι. Ο Γιώργος συνέχιζε να με απογοητεύει. Βέβαια τέτοιος μαλακας ήταν . Έπρεπε κάτι να κάνουμε να μπει τέλος σε όλο αυτό το χάλι. Όσο και αν ήθελα να βαρέσω την Ελένη η εγκυμοσύνη της με κρατούσε πίσω. Ξέρω πως η χειρότερη λύση είναι η εναλλακτική αλλά δεν παύει να είναι λύση. Το διαλύουμε και αποφασίζουμε να δούμε τι θα γίνει στο σχολείο. Πάω για προπόνηση και βλέπω τον Λούκα. Με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω . Εκείνο το κολαν μου με το μπλε τοπάκι μου τον άναβε για τα καλά. Κοιτούσα το καλογυμνασμενο κορμί του και εκείνα τα διακριτικά τατουαζ στο στήθος του και ανυπομονούσα να βάλει τα μυώδης χέρια του στον κόλο μου κσι να τα ζουλάει . Πάω προς το μέρος του και τον αγκαλιάζω . Γλύφει τον λοβό του αυτιού μου και λέει αν θέλω να τον ακολουθήσω στα αποδυτήρια. Τον ακολουθώ . Με βαζει στο πάγκο και αρχίζει σιγά σιγα να βγάζει την μπλούζα μου . Με φιλάει απαλά στο στόμα και με αργές κινήσεις κατεβάζει μέχρι τα γόνατα το κολαν μου . Με το ενα του χέρι βάζει δάχτυλο μέσα μου και με το άλλο μου έκλεινε το στόμα ώστε να μην ακούγονται τα βογκιτά μου . Σκύβει και αρχίζει ρυθμικά να με γλύφει. Η γλώσσα του κουνιόταν γρήγορα και εγώ του πίεζα το κεφάλι περισσότερο. Τα πόδια μου έτρεμαν και η αναπνοή μου γινόταν όλο και πιο βαριά. Τελειώνω και σηκώνεται για να δει το πρόσωπο μου . Είχα κοκκινίσει και του ρίχνω ένα χαμόγελο. Προσπαθούσα να συντονίσω της ανάσες μου .
Λούκας: Ασε με να σε περιποιηθω εγώ !
Μου είπε και χαμογέλασε. Εκεί που πάω να σκύψω για να έρθει να με πηδήξει έρχετε ο Γιώργος. Ε βέβαια. Αυτο το παιδί οπότε του καπνίσει έρχετε. Μας κοιτάει και είδα στα μάτια του την οργή .
Γιώργος: από εσένα Λούκα να το καταλάβω . Εσύ Ολίβια δεν ντρέπεσαι;
Εγώ: γιατί να ντρέπομαι ; Εσύ ως μελλοντικός πατέρας δεν θα έπρεπε να ήσουν στην γυναικούλα σου την σπερματοζητιανα;
Τα έχασε. Ήξερε πως ξέρω την αλήθεια. Έρχετε προς το μερος μου και πιάνει σφιχτά το χέρι μου .
Γιώργος: Έλα έξω τώρα να σου εξηγήσω.
Εγώ: δεν εχω να πω τίποτα. Δεν σε έχω και τίποτα. Πάω για προπόνηση παράτα με !
Γιώργος: σου μαθενει πάλη ο Λουκάκος ή πως να γίνεις σωστή πουτανα;
Πάει ο Λουκάς να τον βαρέσει και τον σταματάω. Παω προς το μέρος του καο του σκάω μπουνιά . Είχα απογοητεύει όσο ποτέ! Μετάνιωσα την κάθε ώρα που τον σκευτόμουν όσο τίποτα. Ήταν σίγουρο πως εγώ με αυτόν ποτέ ξανά. Φεύγω από εκεί και πάω στην Μαρία. Δεν ήθελα να κοιμηθώ μόνη σπίτι ήθελα παρέα. Βάζω τις πιτζάμες της και αρχίσαμε να μιλάμε. Της είπα τα δικά μου και μετά άρχισε και Εκείνη. Δεν ήταν και σε καλύτερη κατάσταση. Τα είχε με τον Σταμάτη. Ο Σταμάτης ήταν ο μικρότερος αδερφός του Γιώργου. Κάμοια σχέση με αυτόν. Βέβαια ήταν από άλλη μητέρα. Δεν την γνώρισε γιατί πέθανε νέα από ουσίες. Ήταν καλό παιδί αλλά επηρεάζόταν . Πάμε για ύπνο και ακούω το κινητομου να δονείται. Πάλι ανώνυμο μήνυμα. Ανοίγω το κινητό και βλέπω ένα βίντεο. Ήταν η Ελένη με τον Γιώργο. Ο Γιώργος της έλεγε πως ο Βασίλης είναι ομοφυλόφιλος και η Ελένη έβαλε τα κλάματα. Μετα από κάτι λεπτά για να παρηγορηθεί η Ελένη τον τσιμπουκωσε . Μη ειρωνικά του έπερνε πίπες. Κλείνω το βίντεο δεν άντεχα άλλο να το βλέπω . Λογικά ήταν η μέρα που γκαστρωθηκε η Ελένη. Είχα ακόμη πιο πολλές απορίες αλλά μια έμεινε καρφιτσομενη στο μυαλό μου . Ποιος κρυβόταν πίσω από την ανωνυμία;
Επίσης η Μαρία διοργάνωσε ένα πάρτι την επόμενη Τρίτη για τον μήνα που εκλεισρμε τον Σταμάτη. Μου είπε να καλεσωκαι τον Λούκα από το μποξ για να τον γνωρίσει κιόλας. Καλα εκεί έγινε χαμός. Το πάρτι κατέληξε να είναι τραγωδία . Τουλάχιστον 3 ασθενοφόρα ηταν εκεί . Μάλλον κανείς δεν έπρεπε να πιει από εκείνο το ποτό γιατί...
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...