Τελικά το έσβησα εγκαίρως για τα 200 άτομα που ήμαστε στο σχολείο . Ένας όμως πρόλαβε και το είδε. Ο Γιωργάκης. Έρχετε προς το μέρος μου όλο νεύρα και με σπρώχνει προς τον τοίχο.
Γιώργος: πας καλά κοπέλα μου ;
Εγώ: τι έπαθες;
Γιώργος: τι μαλάκια ανέβασες. Σε ποιόν στέλνεις τέτοια;
Εγώ: όχι επίτηδες το ανέβασα. Τι κολαστικες μήπως; δεν σου αρέσει το γαμιση από τον κύριο καθηγητή;
Πάει να σηκώσει το χέρι του για να με χαστούκισει και έρχετε ο Αλέξανδρος και τον σπρώχνει. Ο Γιώργος δεν μίλησε και έφυγε. Ο Αλέξανδρος με ρώτησε αν τρέχει κάτι με Λουκά . Του είπα πως όχι ότι είχαμε είχε τελειώσει. Ούτε εκείνος μίλησε και έφυγε. Τι σκατά το αμίλητο νερό ιπιατε όλοι;
Περπατούσα στον διάδρομο και άκουγα τα παιδιά να ψυθηριζουν και να με κοιτάνε. Κατάλαβα αμέσως για το τι έλεγαν. Δεν πρόλαβε να χτυπήσει το κουδούνι και μπαίνει στο σχολείο αρων άρων ο Λουκάς. Δεν ξέρω πως βρέθηκε εκεί. Είχε ξεσηκώσει όλο το σχολείο.
Λουκάς: έτσι και ξανακούσω να λέτε μαλακίες για τιν Ολίβια θα σας θάψω!
Είπε δε όλους. Είχε πολλά νεύρα και φαινόταν από το κόκκινο πρόσωπο του . Ηταν σαν τέρας δίπλα μου και Ένιωθα ασφάλεια. Ο Αλέξανδρος με κοιτούσε σαν να τον προδοσα. Μα όντως δεν έκανε και τίποτα! Μόνος του ήρθε!
Μετά από λίγο ένα ανώνυμο βίντεο είχε στάλθηκε σε όλα τα παιδιά του σχολείου. Χτυπάει και το δικό μου το κινητό και είχε έναν σύνδεσμο για βίντεο. Το πατάω και τι να δω ! Η Μελίσα με τον Παύλο! Σε ερωτική σκηνή.
Όταν είδα το βίντεο έχω να πω πως ήρθα σε οργασμό. Ήταν τόσο έντονα τα συναισθήματα τους , ο οργασμός τους ... μα τι λεω ; η κολλητή μου έγινε ρεζίλι με αυτό.
Πάω να την βρω και ηταν στο προαύλιο και έκλαιγε. Προσπάθησα να την ηρεμήσω αλλά ήταν μάταιο...
Εγω: μα καλα πως έγινε αυτό!;
Μελίσα: δεν λέω βγάλαμε βίντεο για να το δούμε να ξανακαυλωσουμε και να πέσει και δεύτερος γύρος. Αλλά δεν περίμενα να το κρατήσει το βίντεο πόσο μάλλον να το στείλει σε όλους...
Ήταν προδομένη. Την καταλάβαινα. Πάω νευριασμένη να πιάσω τον Παύλο και ακολουθεί ο Αλέξανδρος μαζί μου . Ήταν σε ένα στενό με τον Γιώργο και κάπνιζα.
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...