Ανοίγω τα ματιά μου και το κεφάλι μου ήταν έτοιμο να σπάσει. Σηκώνομαι και τρίβω τα ματιά μου , κανείς δεν ήταν δίπλα μου . Έψαχνα τον Άγγελο αλλά τίποτα. Σηκώνομαι και βγαίνω απο το δωμάτιο και άρχισα να ψάχνω τον Άγγελο. Το σπίτι ήταν ακατάστατο απο το χθεσινό. Στον καναπέ βρήκα μία Μελίσα και μια Χατιτζέ να κοιμούνται αγκαλιά. Αυτές παίζει να ήπιαν πολύ αλκοόλ. Γυρνάω το κεφάλι μου στην μπαλκονόπορτα και την άνοιξα με όση δύναμη Είχα. Στο μπαλκόνι ήταν κάτι παιδιά από το παλιό σχολείο του Αγγέλου και κοιμοντουσαν στο πλακάκι. Ο ένας μάλιστα ήταν λουσμενος με ουίσκι. Τα ρούχα τος ήταν σκισμένα. Δεν ήθελα να μάθω τί είχε προηγηθεί ...
Άγγελος : Ολίβια ξύπνησες; έλα να φάμε πρωινό.
Εγώ: με δουλεύεις; τα παιδιά ππυ είναι εδώ σαν πτώματα τι θα τα κάνουμε;
Άγγελος: όταν ξυπνήσουν θα φάνε και θα πάνε σπίτια τους .
Εγώ: μάλιστα.
Έπιανα το κεφάλι μου από τον πονοκέφαλο που είχα και ο Άγγελος με φίλησε στο κούτελο. Μια σκηνή εικόνας ήρθε στο κεφάλι μου και μετά εξαφανίστηκε...
Εγώ: Άγγελε τί έγινε χθες;
Κάθετε απέναντι μου και άπλωσε λίγο βούτυρο στην φρυγανιά του .
Άγγελος: να ... πήγαμε να προχωρήσουμε κάπως αλλά δεν ήσουν σε θέση.
Εγώ: δεν ήμουν σε θέση αλλά εσύ δεν έκανες πίσω από την αρχη !
Άγγελος: Ολίβια είναι πολύ δύσκολο να συγκρατιθω ξέρεις. Μου έχεις κάνει ζημιά. Ξέρω γνωριζόμαστε λίγο αλλά νιώθω σαν να σε ξέρω χρονιά!
Του έκλεισα το μάτι και εστίασα το βλέμα μου στο πρωινό μου . Έριξα ένα γελάκι και ο Άγγελος το παρατήρησε. Μάρεσε η φάση μας αλλά η κατάληξη δεν θα ήταν με δική μας απόφαση.
Ποίος να το περίμενε πως θα αρρανωνιαζομουν για να πλουτίσουν οι γονείς μας . Και Ποίος εγω μία Ολίβια Τορ να μην έχει τον έλεγχο της ζωής της ! Σε 3 μήνες και ο γάμος. Τι να πρωτοσκεφτώ πανελλήνιες ή τον γάμο;
Αλλά όχι, μετά το σχολείο θα δούλευα στην εταιρεία του πατέρα μου και θα αναλάβαινα την επιχείρηση.
Πάλι καλά που είμαι αρκετά πλούσια για να βολέψω όλους μου τους φίλους και να είμαστε όλοι μαζί και στο μέλλον. Ήδη τα κορίτσια έχουν θέση ως γραμματέες στην επιχείρηση μου και τώρα που ο Άγγελος θα γίνει και άντρας μου θα έχει και αυτός άτομα να βολέψει οπότε πάλι μια παρέα θα είμαστε.
BINABASA MO ANG
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...