να σου εξηγήσω...

1K 37 3
                                    

Ήμασταν ακόμη στο εστιατόριο και τα νεύρα μου ήταν σε άλλο επίπεδο.  Δεν το έδειχνα όμως για να μην ντροπιάσω στον ξένο κόσμο τον πατέρα μου . Ποιόν ξένο κόσμο δηλαδή αφού έτσι όπως τα είχαν κανονίσει θα ήταν συγγενείς μου σε λίγο καιρό. 

Αποστολής: δεν μπορώ να το πιστέψω πως μια μέρα πριν γνωριστήκατε εσείς οι δύο.  Πρέπει να συμφωνήσω με ο πατέρα σου Ολίβια πως ήταν γραφτό !!

Εγώ: ήταν λογικό να βρεθούμε.  Πρώτης τάξεως παιδιά στα ίδια κλαμπακια συχνάζουν!

Άγγελος: πατέρα ήταν η πιο όμορφη εκεί μέσα, πως να αντισταθώ να της μιλήσω;

Αποστολής: σε 3 μήνες που είναι οι αρραβώνες σας πιστεύω θα είστε το πιό όμορφο ζευγάρι της Ευρώπης!

Εγώ και Άγγελος: ΤΙ;

Πατέρας μου : Ολίβια σε 3 μήνες γίνεσαι 18 . Θα μπορείς να αρραβωνιαστεις Πρώτης τάξεως παιδί που θα μπορεί να σου προσφέρει πολλά.  Εγώ και ο Αποστολής τα έχουμε κανονίσει.  Ο Άγγελος από αύριο θα έρχετε στο σχολείο σου για να είστε όλοι μερα μαζί και να μάθετε ο ένας τον άλλον.

Εγώ: Γιατί δεν μαφηνεις να ζήσω όπως θέλω πατέρα;

Ο πατέρας μου βούρκωσε.  Κοίταξε τον πατέρα του Αγγέλου και μετα τον Άγγελο. 

Πατέρας: είναι για το καλό σας. Θα μας ευχαριστείς μια μέρα για την επιλογή που σου κάναμε. 

Δεν μίλησα.  Ήταν μάταιο εξάλλου.  Ο Άγγελος με κοιτούσε σε φάση  " συγνώμη δεν μπορώ να κάνω κάτι " . Τον καταλαβαίνω όμως γιατί και αυτός στα ίδια χάλια με εμένα είναι. 

Πατέρας: επίσης Ολίβια σήμερα θα κοιμηθείς στο σπίτι του Αγγέλου.  Να γνωριστείτε και να συνηθίσετε.  Δεν ήθελα να το μάθεις έτσι αλλά ο Άγγελος άθελά του φρόντισε γιαυτό!

Ο Άγγελος έσκυψε το κεφάλι του από την ντροπή.  Με Κοίταξε και μου έπιασε το χέρι.  Του έριξα ένα ψεύτικο χαμόγελο και πήρα μια βαθιά ανάσα. 

Το δείπνο τελείωσε.  Έρχετε ο πατέρας μου και μου δίνει λεφτά για το Σαββατοκύριακο που υα περνούσα στο σπίτι του Αγγέλου . Τα περνώ και απομακρύνομαι για να μην δει το νευρικό μου πρόσωπο.  Βγαίνουμε έξω και κατευθύνομαι στο αμάξι του κυρίου Αποστολή και του Αγγέλου.  Καθόμαστε Εγώ με τον Άγγελο στις πίσω θέσης.  Μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι τπυς δεν βγάλαμε αχνά. 

Φτάνουμε και μπαίνουμε μέσα.  Το σπίτι ήταν βίλα.  Είχε τα πάντα κυριολεκτικά.  Το Καραϊσκάκη ήταν πολύ μικρό μπροστά στο σπίτι τους . Όλα ήταν από μάρμαρο και γυαλί.  Οι καναπέδες σε μαύρο χρώμα και τα τραπεζάκια από αλεφαντόδοντο . Είχε πίνακες μεγάλης αξίας και τεράστια βάζα.  Με τραβάει χαλαρά ο Άγγελος και πάμε προς το δωμάτιο του . Κάθομαι στο κρεβάτι και βγάζω τα τακούνια που είχαν γδάρει τα πόδια μου .

Too Sexy για να ...Onde histórias criam vida. Descubra agora