άβολο!

1.5K 41 26
                                    

Τιιι ; ο καινούριος μου καθηγητής ήταν εκείνος στην καφετέρια; μα πόσο άβολο ήταν.  Πηγαίνω στο θρανίο μου και χωρίς να τραβώ την προσοχή κάθομαι πίσω από τον Στάθη για να ψυλοκρύβομαι . Πέρνει ο καθηγητής την λίστα με τα όνομα μας και αρχίζει να τα διαβάζει δυνατά.  Ήθελα να με ανοίξει η γη και να με καταπιεί!

Καθηγητής: ΟΛΙΒΙΑ ΤΟΡ ? ποιά είναι;

Εγώ: εεε Εγώ είμαι .

Κατάλαβα πως αναστατώθηκε . Με κοιτούσε ξαφνιασμενος σαν να μου έλεγε με τα ματιά " γαμωτο είναι μαθήτρια μου ".

Πηγαίνει αμέσως στο επόμενο όνομα. Κατά την διάρκεια του μαθήματος προσπαθούσα να του κρυφτώ και έλεγε συνέχεια το όνομα μου. Δεν ήξερα τι ακριβώς προσπαθούσε να κάνει . Από παντού ήταν λάθος.  Αν μάθει και ο Γιώργος που πλέον είμαστε και ζευγάρι πως ο τύπος που μάλωσε ήταν δάσκαλος μου και συνεχώς με κοιτάει,  φοβάμαι πως θα καταλήξει όπως τους προηγούμενους... με μπουνιά στα μούτρα . Δεν λέω ήταν γοητευτικός άντρας γισ την ηλικία του αλλά μέχρι εκεί.  Ντρεπόμουν μόνο και στην σκέψη να κάνω κάτι ερωτικό με αυτόν. 
Πηγαίνω προς το προαύλιο και ακούω μια βαριά φωνή να με φωνάζει.  Ναι αυτός ήταν. Ο Νίκος.  Έτσι τον έλεγαν .

Νίκος: Ολίβια Τορ.  Για πού το έβαλες;

Εγώ: για έξω; για που αλλού; θέλατε κάτι;

Νίκος: σε θυμήθηκα από της προάλλες στην καφετέρια με τον φίλο σου που έγινε σκηνή.  Δεν ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα αλλά μια κοπέλα σαν εσένα δεν θα μου περνούσε απαρατήρητη!

Ντράπηκα με τα λόγια του καθηγητή μου . Μα καλά έμαθε πως πλέον με διδάσκεις κιόλας τί θέλει τωρα; να με ρίξει; θα μπορούσε να έχει την ηλικία του πατέρα μου χοντρικά!

Εγώ: δεν έγινε κάτι εξάλλου δεν ξέρατε ότι ήμουν μαθήτρια σας . Ελπίζω τώρα ναβμην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα. 

Νίκος: Ελπίζω να μην με βάλεις σε πειρασμό! Καλή συνέχεια.

Βγαίνω έξω με νευρικό περπάτημα και πάω στα παιδιά.  Ηταν και ο Γιώργος εκεί και έπεσα κατευθείαν στην αγκαλιά του . Τους εξήγησα για ότι έγινε με τον καθηγητή.  Με φόβισε αρκετά για το τί μπορεί να πει και να εκτεθώ Εγώ. 

Γιώργος: τον μπασταρδακο . Τον έκοψα από την αρχή.  Τον παιδόφιλο θέλει νέα κοριτσάκια εεε θα του δείξω καλά.

Χατιτζέ: εγώ λέω να μην ασχοληθούμε και να δούμε μέχρι που θα φτάσει. 

Πηγαίνω προς την μεριά του Γιώργου και πάω να τον φιλήσω.  Ήταν ανήσυχος. 

Too Sexy για να ...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant