Δεν παντρεύομαι, δεν παντρεύομαι!

1.1K 33 4
                                    

Πάω προς τα έξω να ανάψω ένα τσιγάρο και βλέπω την Χατιτζέ να σαλιαροζει με τον οδηγό.  Εόχι.  Δεν το ζω αυτό.  Δεν ήθελα να τους το χαλάσω.  Τελειώνω το τσιγάρο και πάω σπίτι με τα πόδια.  Περπατούσα και άκουγα φωνές πίσω μου . Ήταν ο Άγγελος . Έμεινα λίγο άφωνη!

Άγγελος: εεε Ολίβια.  Εεεεεε. Σταμάτα ρε .

Εγώ: τι εγινε;

Άγγελος: καλα είσαι καλα; θα πας μόνη σπίτι; εγώ τι κάνω εδω;

Εγώ: εμμ δεν ξέρω.

Άγγελος: φυσικά και θα σε πάω σπίτι.  Δεν σε αφήνω μόνη.  Την γυναίκα μου μόνη στους δρόμους με τον κάθε αλήτη;

Εγώ: έχεις πιεί για τα καλά μου φαίνεται.  Δεν είμαι γυναίκα σου παιδί μου σύνελθε !

Άγγελος: εγώ μια μέρα θα σε παντρευτώ.  Και το εννοώ!

Δεν αντιμιλησα άλλο.  Ήξερα πως είχε πιεί και έλεγε ότι ήθελε.  Πάντως ήταν ευγενικός που με συνόδεψε . Μου έλεγε για το πόσα λεφτά έχει και πως ο πατέρας του ήταν εφοπλιστής.  Σύμπτωση γιατί και ο δικός μου εφοπλιστής ήταν.  Μου έλεγε πως ο πατέρας του θέλει να τον αρραβωνιάσει με μια κόρη ενός άλλου εφοπλιστή και εκείνος δεν ξέρει τί να κάνει.  Έπαθα λίγο σοκ η αλήθεια είναι.  Δεν το περίμενα ένα τέτοιο παιδινα νιώθει πίεση. 

Φτάσαμε σπίτι λοιπόν και με αγκαλιάζει. 

Άγγελος: ευχαριστώ που με αφίσες να σε συνοδεψω.  Δεν ξέρω γιατί σε εμπιστευτικά τόσο αλήθεια.  Θα σου στείλω όσο πιο σύντομα μπορώ φιλιά.

Τον φιλάω απαλά στο μάγουλο και γύρισε προς την άλλη μεριά για να πάειστο κλαμπ .

Ανοίγω τη πόρτα του σπιτιού για να μπω μεσα και ένας άντρας ήταν στο σαλόνι με κοστούμι και μια τεράστια σακούλα. 

Εγω : μπαμπα;

Μπαμπάς: Ολίβια μουυ . Πόσο μου έλειψες; ξέρω πως έχω καιρό να σε δω...

Εγω:δεν πείραζει μπαμπά.  Πως είσαι ποτέ ήρθες;

Μπαμπάς: πριν λίγο.  Η μαμά σου είναι πάνω ξάπλωσε.  Σου έχω ενα δωράκι. 

Ανοίγω την σακούλα και είχε ένα γαλάζιο σατεν φόρεμα με κορδόνια στην πλάτη.  Ηταν υπέροχο. 

Μπαμπάς: αγάπη μου εχω κάτι να σου πω όμως.  Θέλω να είσαι σοβαρή και να καταλαβεις πως ότι κάνω είναι για το καλό σου ...

Εγώ: ναι μπαμπά πες μου .

Μπαμπάς:αύριο θέλω να βάλεις αυτό το φόρεμα.  Θα πάμε για φαγητό με έναν φίλο και συνεργάτη.  Θα φέρει και τον γιό του για να σου κρατήσει παρέα. Θα μου κάνεις το χατηρνα έρθεις;

Too Sexy για να ...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ