γούστα !

1.1K 38 4
                                    

Βλέπω τον Άγγελο να κλαίει.  Δεν τον είχα δει ποτέ έτσι .

Εγω: Άγγελε τι έπαθες παιδί μου ;

Τον πήρα μια αγκαλιά και τον χαιδευα στην πλάτη.  Ηταν σαν μικρό παιδί που έκλαιγε όταν δεν του έκανες τα χατίρια.

Άγγελος: Ολίβια ξέρω,  δεν με αγαπάς.  Με βασανίζει που θα το κάνεις με το ζόρι. 

Εγώ: οχι Άγγελε μην το σκέφτεσε.  Μπορεί να σε αγαπήσω στην πορεία.  Πάντα θα σε νοιάζομαι να το θυμάσαι !

Με πέρνει αγκαλιά και ηρεμεί. 

Δεν ήξερα αν τον αγαπήσω στην πορεία αλήθεια.  Ποιος βάζει όρια στα συναισθήματα; ήθελα απλά να πάρω ότι μου ανήκει και να ξεμπερδέψω από το κολοσυμβόλαιο του ηλιθιου του πατέρα μου .

Περνάνε 2 εβδομάδες. 

Ήρθε η μέρα του γάμου.

Δεν κάλεσα κανέναν.  Ηταν κλειστός γάμος.  Ουτε καν τις κολλητές μου . Από μικρές θυμάμαι ονειρευομασταν για το πως θα γίνει ο γάμος μας, το νυφικό και τσακονομασταν για το ποια θα ειναι η κουμπάρα!

Τώρα τίποτα.  Τιποτα δεν είχε νόημα .

Ο γαμος ηταν τέρμα κλειστός και χωρις καλεσμένους. 
Κουμπάρος μόνο ένας φίλος του Αγγέλου. Δεν τον ήξερα καν δεν με ένοιαζε κιόλας!

Τελειώνει το καραγκιοζιλικη και πάμε σπίτι.  Η ατμόσφαιρα ήταν αμήχανη .

Νιόπαντρο ζευγάρι και δεν αντάλλαξε ούτε λέξη ούτε φιλί. 

Δεν ηταν έτσι όπως το είχα ονειρευτεί.

Άγγελος: θες να πιούμε να ξεθυμανουμε;

Εγώ: το αλκοολ είναι η αδυναμία μου !και δεν πίνουμε; τι σκατά παντρεμένο ζευγάρι είμαστε!

Αρχίσαμε να πίνουμε και δεν σταματουσαμε. Το ουίσκι δεν είχε γεύση.  Το κατέβαζα σαν νερό.  Εκείνη την ώρα δεν Ένιωθα τίποτα.  Ο Άγγελος δεν ήταν βάρη ποτήρι και έτσι βρήκα την ευκαιρία να το εκμεταλλευτώ.  Ειχα πολλά ερωτηματικά στο κεφάλι μου και έπρεπε κάποιος να απαντήσει σε μερικά... και ο Άγγελος αυτην την στιγμή ήταν το τέλειο θύμα. 

Πηγαίνω στο δωμάτιο και βάζω ενα σατεν νυχτικο. Εκείνος συνέχιζε να πίνει. 

Πηγαίνω μπροστά του και δεν επερνε τα ματια του απο πάνω μου . Ηταν λιώμα και ήταν ενα μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα το να του αποσπάσω πληροφορίες!

Εγώ: μωρακιιι να σε ρωτήσω κάτι;

Άγγελος: ναι ... πες μου

Too Sexy για να ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora