Νοσοκόμα: εντάξει δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς η φίλη σας είναι καλά. Λίγο ζαλισμένη αλλά καλά.
Ουφ ενα άγχος έφυγε από πάνω μου . Μέχρι και ο Γιώργος ηρέμησε με τα λόγια της νοσοκόμας . Μετα απο λίγο Έρχετε ο Σταμάτης στο δωμάτιο μας να μας δει . Είχε πάει στο δίπλα να δει την Μαρία γιατί και εκείνη λιποθύμησε στο πάρτι από τον ίδιο ακριβώς λόγο. Ήρθε να δείτε και βέβαια τον αγαπημένο του αδερφούλη τον Γιώργο. Εκατσε ώρα εκεί. Μου έλεγε για το πόσο ζωηρός ήταν ο Γιώργος τις προηγούμενες χρονιές. Είχε σπάσει αμάξια, έτρεχε με το μηχανάκι και δεν είχε και δίπλωμα, οταν τον είχε πιάσει η μανα του να καπνίζει σε κάτι στενά. Πουθενά όμως δεν μου ανέφερε για κάμοια κοπέλα. Τι σκατά τέτοιο φασαριόζικο τέκνο κάθε μέρα και με άλλη δεν θα του έκανε κάμοια το κλικ; ο Γιώργος ντρεπόταν που μου έλεγε ο Σταμάτης όλα αυτά και τον έδιωξε. Περνάει σχεδόν κανα δύωρο και πηγαίνω σπίτι. Ο Γιώργος έκατσε ακόμα για να κάνει κάτι άλλες εξετάσεις. Πάω σπίτι και κάνω ένα καυτό μπάνιο. Τρώω κατι ελαφρί και πηγαίνω προς την αποθήκη που παίζω μποξ . Πλησιάζω και με είδαν τα παιδιά από μακριά. Έτρεξαν και με αγκάλιασαν κατευθείαν. Ήρθε με φορά και ο Λουκάς με σήκωσε σε στιλ νύφης και με φίλησε. Χάρηκα που υπήρχαν άτομα που όντως ενδιαφερθηκαν. Πηγαίνω στα αποδυτήρια να αφήσω τον σάκο μου και χτυπάει το τηλέφωνο μου . Ηταν ένα μήνυμα από άγνωστο παραλήπτη. Αλλά ήξερα πως ήταν ο Βασίλης εξάλλου μου το είχαν πει τα παιδιά. Ήταν ένα βίντεο. Έδειχνε τον Γιώργο μαζί με τους φίλους του να δέρνουν κατι αλλά παιδιά. Τρόμαξα με αυτό το βίντεο . Σε μια άκρη του μυαλού μου σκέφτηκα για το πόσο παθιάζετε αυτο το παιδί στην βία. Αλλα και εγώ δεν πάω πίσω προσπαθώ με κλοτσιές και μπουνιές να εκτονωθώ από τα νεύρα μου . Ο Λουκάς κατάλαβε ότι ταράχτικα και έπιασε τους γλουτούς μου και μετά με φίλησε. Ήταν μόνο με μια γκρι φόρμα στενή και χωρίς μπλούζα. Δίπλα μου έμοιαζε σαν τέρας και εγώ ενα αδύναμο κοντό πλάσμα Δίπλα του που τπυ ζητάω προστασία. Με άναβε πολύ αλλά δεν είχα τρελά αισθήματα για αυτόν. Στην αποθηκουλα έπρεπε να είναι ο προπονητής μου και όχι ο γκόμενος μου . Πήγαμε έξω και έκανα λίγο ζέσταμα κσι μετά θα μου μαθενε τεχνική. Τελείωσε το μάθημα και πήγαινα σπίτι με τα πόδια. Ακούω ένα ψιτ και γύρισα απότομα να δω. Ε ποίος άλλος ο Γιώργος φυσικά. Ήταν με τσ πόδια και με ένα κουτάκι μπύρας στο χέρι.
Εγώ: στο Έλενάκη πας; να στον γλύψει για να μην σε ξαναδιλητιριασει;
Γιώργος: αχαχαχα πλάκα έχεις. Βόλτα πάω αλλά με έχεις παρεξηγήσει . Δεν είμαι κακό αγόρι αλλά ούτε εκμεταλευομαι κοριτσάκια σαν εσένα.
Εγώ: κοριτσάκια σαν εμένα; τα έχεις αδυναμία όμως γιατί όλο πίσω μου είσαι!
Νευριάζει και με αρπάζει από την μέση και με φέρνει κοντά του .
Γιώργος: πόσο θέλω να φιλήσω αυτά τα χείλη σου ...
Εγώ: τότε τί σε εμποδίζει;
Γιώργος: εκείνο το γκρι κολαν που φοράς τώρα.
Δεν άργησα να καταλάβω για το ποιά χείλη εννοούσε. Απομακρύνομαι τον χτυπάω μπουνιά και φεύγω. Καθώς έφευγα άκουγα μικρές φωνές πόνου που έκανε και εγώ είχα κατακοκκινησει απο της μαλακίες που μου είπε. Μα αυτο το παιδί να τα χαλάει όλα έλεγα μέσα μου . Το επόμενη πρωί στο σχολείο ήταν με μαυρισμένο μάτι. Εόχι έλεγα μέσα μου και χαμογελούσα.
Χατιτζέ: μάθατε τι έπαθε ο Γιώργος; πηγε να σώσει ενα κοριτσάκι και ήρθαν 3 και τον έδειραν.
Εγώ: ααχαχαχχααχαχαχα. Τον ψεύτη . Εγώ τον χτυπήσα χθες γιατί έλεγε βλακειες. Και απότι φαίνεται τις συνεχίζει.
Αλέξανδρος: εμένα μου είπε ότι τον χτύπησες εσυ Ολίβια γιατί ήθελες να κάνετε κάτι και σου είπε όχι.
Τον ψεύτη . Όλο μαλακίες έλεγε. Με εκνεύρισε. Πήγα πήρα τον σουγιά της Πόπης και του έσκασα το πίσω το λάστιχο από το μηχανάκι. Δεν γίνετε να έβλεπα βίντεο για το πόσο πολυ του αρέσει να δέρνει και να έβγαζε εμένα βίαιη και χίλια δύο! Μετά από κάτι Δευτέρα χτυπάει το κινητό μου . Ηαν ο Λουκάς. Με ρώτησε για το εάν θέλω να πάρω απουσίες και να πάω μαζί του στο εξοχικό του μέχρι το μεσημέρι. Εννοείτε πως δέχτηκα. Ήρθε με πηρε απο το σχολείο και πήγαμε προς το εξοχικό του . Το σπίτι ήταν τέλειο. Ειχε 4 δωμάτια του ίδιου στυλ ,ενα σαλόνι τεράστιο και μια κουζίνα. Μόλις πλησιάζουμε μέσα τον πηγαίνω στην κουζίνα και του πιάνω το καυλί. Ήταν τόσο βίαιος που δεν με φόβισε καθόλου και μου άρεσε. Με στήνει στα 4 και πάει να μπει μέσα μου . Εκείνη την στιγμή τον έπερνε τηλέφωνο κάποιος. Σταματάει κατευθείαν και πάει να σηκώσει το τηλέφωνο. Είδα τον αριθμό της επαφής "Ελένη Ζαχορούλου" έμεινα δεν το πίστευα. Ηταν Εκείνη η Ελένη που μας έκανε την ζωή πάνω κάτω. Τι δουλειά είχε με τον Λούκα αυτην; με την ζωή μου γενικά τί δουλειά είχε; σηκώνομαι και φεύγω όσο ήταν ο Λουκάς στο σαλόνι και μιλούσε. Περνώ τον Γιώργο τηλέφωνο κατευθείαν να έρθει να με πάρει. Αλλά τι ηλίθια που είμαι . Είχα σκάσει την ροδα του πους θα ερχόταν. Το έκοψα με τα πόδια μέχρι το σπίτι της Μαρίας που ηταν σχετικά πιο κοντά. Της εξήγησα τι έγινε και με την Ελένη που μπλέκετε σε όλα και πως έπρεπε να μπει ενα τέλος.
Το βράδυ κανονίσαμε σύσκεψη εμείς η παρέα για το τι θα γίνει... ποιά είναι η Ελένη και τί θέλει;
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...