Intro

4.6K 168 2
                                    

Jeon JungKook...
Jeonမျိုးနွယ်တစ်ဦးတည်းသောသား...၁၆နှစ်အရွယ်မှာ မိဘနှစ်ပါးလုံးဆုံးရူံးခဲ့ရသူ...၁၆နှစ်ဆိုတဲ့အသက်အရွယ်ကစပြီး ပညာရေးထက်Mr.Jeonရဲ့ မှောင်ခိုလုပ်ငန်းအားလုံးကို ဦးစီးလုပ်ကိုင်ခဲ့တယ်...

Jဟာငယ်ငယ်ကဖြူစင်ရိုးသားတဲ့ ကလေးငယ်ပါ...ပညာရေးသိပ်တော်သလို ပန်းချီဆွဲတာလည်းလက်ရာမြောက်တဲ့ကလေး နူးညံလွန်းတဲ့အဖြူထည်လေးကို နတ်ဆိုးသဖွယ်ကြမ်းတမ်းစေခဲ့တာ မိဘတွေသေဆုံးတဲ့နေ့ကစလို့ပေါ့...အတိတ်ကကလေးလေးကတော့ အဲ့ဒီအတိတ်တွေနဲ့အတူ သိမ်းဆည်းခံလိုက်ရပြီး လက်ရှိBoss Jဟာတော့ မျက်လုံးချင်းဆုံတဲ့သူတိုင်းတုန်လှုပ်စေတဲ့ အကြောက်တရားနတ်ဘုရားပဲ....

သူ့မိဘရဲ့သေဆုံးမူဟာ လုပ်ကြံခံခဲ့ရတာ...မျက်စိရှေ့တင်မိဘနှစ်ပါးလုံးဆုံးရှုံးရသူမို့....မကျေနပ်တဲ့စိတ်အစုံဟာ ကျေအေးနိုင်ဖို့ ဘယ်တရားမှနားထဲမဝင်နိုင်ဘူး...လက်စားချေဖို့စုံးစမ်းရင်း Mafiaလောကရဲ့အရှင်သခင်နေရာကို သွေးတွေအသက်တွေနင်းရင်း ရက်ရက်စက်စက်တက်လာခဲ့သူ J....
_________________________
Kim SeokJin...
Kimမျိုးရိုးရဲ့ တစ်ဦးတည်းသောသား...မိဘနှစ်ပါးရဲ့ချစ်မေတ္တာကိုအလုံအလောက်ရရှိထားမို့ သိပ်နူးညံလွန်းတဲ့လူသားလေး...သူငယ်ချင်းအပေါင်းအသင်းတွေကြားလဲ ရေဗန်းစားသူ...အလယ်တန်း၊အထက်တန်းနဲ့တက္ကသိုလ်မှာလည်း ရုပ်ရည်ချောမောလွန်းတာကြောင့် ကျော်ကြားခဲ့သူ...စီးပွားရေးအထူးပြုမေဂျာနဲ့ဘွဲ့ရကာ K-Groupကိုဦးစီးနေတဲ့ CEOအချောလေး...

အေးချမ်းတဲ့မိသားစုလေးနဲ့ ငြိမ်းချမ်းစွာဖြတ်သန်းနေတဲ့နေရက်တိုင်းဟာ သူ့အတွက်ပန်းနုရောင်နေ့လေးတွေမို့ သိပ်ပျော်ရွှင်တတ်တဲ့ကောင်လေး ဘဝမှာပူလောင်မူတွေမခံစားရတဲ့ငြိမ်းချမ်းရာလေးမို့...လုပ်ကိုင်သမျှအရာအားလုံးဟာ အဆင်ပြေချောမွေ့လွန်းတဲ့သူ...မိန်းကလေးနဲ့ယောင်္ကျားလေးပါမကျန် နှစ်ခါပြန်ငေးရတဲ့ချောမောမူမျိုးကို ပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့လူသားလေးမို့ မြင်သူတိုင်းရင်အေးစေတဲ့ စမ်းချောင်းလေးလို့လူသားလေး Jin....

[A\N-အပူနဲ့အအေးမျှတတဲ့အခြေအနေမှာ ဘေးဖြစ်တယ်ဆိုတာရှားပါးဖြစ်ရပ်ပေါ့...သို့ပေမယ့် သူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ဘဝတွေဟာပေါင်းစပ်ဖို့အတွက် မျှတနိုင်ပါ့မလား...တစ်ယောက်ကပူလောင်မူတွေနဲ့အသက်ဆက်နေတဲ့သူ တစ်ယောက်ကအေးချမ်းမူတွေနဲ့ပျော်ရွှင်ရတဲ့သူ....ပေါင်းစပ်ဖို့အတွက် ဖြစ်နိုင်ရဲ့လား...မဖြစ်နိုင်ဘူးလားဆိုတာ...တဖြည်းဖြည်းနဲ့စောင့်ကြည့်ကြတာပေါ့....]
______________________________
**zawgyi**

Jeon JungKook...
Jeonမ်ိဳးႏြယ္တစ္ဦးတည္းေသာသား...၁၆ႏွစ္အ႐ြယ္မွာ မိဘႏွစ္ပါးလုံးဆုံး႐ူံးခဲ့ရသူ...၁၆ႏွစ္ဆိုတဲ့အသက္အ႐ြယ္ကစၿပီး ပညာေရးထက္Mr.Jeonရဲ႕ ေမွာင္ခိုလုပ္ငန္းအားလုံးကို ဦးစီးလုပ္ကိုင္ခဲ့တယ္...

Jဟာငယ္ငယ္ကျဖဴစင္ရိုးသားတဲ့ ကေလးငယ္ပါ...ပညာေရးသိပ္ေတာ္သလို ပန္းခ်ီဆြဲတာလည္းလက္ရာေျမာက္တဲ့ကေလး ႏူးညံလြန္းတဲ့အျဖဴထည္ေလးကို နတ္ဆိုးသဖြယ္ၾကမ္းတမ္းေစခဲ့တာ မိဘေတြေသဆုံးတဲ့ေန႕ကစလို႔ေပါ့...အတိတ္ကကေလးေလးကေတာ့ အဲ့ဒီအတိတ္ေတြနဲ႕အတူ သိမ္းဆည္းခံလိုက္ရၿပီး လက္ရွိBoss Jဟာေတာ့ မ်က္လုံးခ်င္းဆုံတဲ့သူတိုင္းတုန္လႈပ္ေစတဲ့ အေၾကာက္တရားနတ္ဘုရားပဲ....

သူ႕မိဘရဲ႕ေသဆုံးမူဟာ လုပ္ႀကံခံခဲ့ရတာ...မ်က္စိေရွ႕တင္မိဘႏွစ္ပါးလုံးဆုံးရႈံးရသူမို႔....မေက်နပ္တဲ့စိတ္အစုံဟာ ေက်ေအးနိုင္ဖို႔ ဘယ္တရားမွနားထဲမဝင္နိုင္ဘူး...လက္စားေခ်ဖိဳ႕စုံးစမ္းရင္း Mafiaေလာကရဲ႕အရွင္သခင္ေနရာကို ေသြးေတြအသက္ေတြနင္းရင္း ရက္ရက္စက္စက္တက္လာခဲ့သူ J....
_________________________
Kim SeokJin...
Kimမ်ိဳးရိုးရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာသား...မိဘႏွစ္ပါးရဲ႕ခ်စ္ေမတၱာကိုအလုံအေလာက္ရရွိထားမို႔ သိပ္ႏူးညံလြန္းတဲ့လူသားေလး...သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းေတြၾကားလဲ ေရဗန္းစားသူ...အလယ္တန္း၊အထက္တန္းနဲ႕တကၠသိုလ္မွာလည္း ႐ုပ္ရည္ေခ်ာေမာလြန္းတာေၾကာင့္ ေက်ာ္ၾကားခဲ့သူ...စီးပြားေရးအထူးျပဳေမဂ်ာနဲ႕ဘြဲ႕ရကာ K-Groupကိုဦးစီးေနတဲ့ CEOအေခ်ာေလး...

ေအးခ်မ္းတဲ့မိသားစုေလးနဲ႕ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာျဖတ္သန္းေနတဲ့ေနရက္တိုင္းဟာ သူ႕အတြက္ပန္းႏုေရာင္ေန႕ေလးေတြမို႔ သိပ္ေပ်ာ္႐ႊင္တတ္တဲ့ေကာင္ေလး ဘဝမွာပူေလာင္မူေတြမခံစားရတဲ့ၿငိမ္းခ်မ္းရာေလးမို႔...လုပ္ကိုင္သမွ်အရာအားလုံးဟာ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕လြန္းတဲ့သူ...မိန္းကေလးနဲ႕ေယာကၤ်ားေလးပါမက်န္ ႏွစ္ခါျပန္ေငးရတဲ့ေခ်ာေမာမူမ်ိဳးကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့လူသားေလးမို႔ ျမင္သူတိုင္းရင္ေအးေစတဲ့ စမ္းေခ်ာင္းေလးလို႔လူသားေလး Jin....

[A\N-အပူနဲ႕အေအးမွ်တတဲ့အေျခအေနမွာ ေဘးျဖစ္တယ္ဆိုတာရွားပါးျဖစ္ရပ္ေပါ့...သို႔ေပမယ့္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝေတြဟာေပါင္းစပ္ဖို႔အတြက္ မွ်တနိုင္ပါ့မလား...တစ္ေယာက္ကပူေလာင္မူေတြနဲ႕အသက္ဆက္ေနတဲ့သူ တစ္ေယာက္ကေအးခ်မ္းမူေတြနဲ႕ေပ်ာ္႐ႊင္ရတဲ့သူ....ေပါင္းစပ္ဖို႔အတြက္ ျဖစ္နိုင္ရဲ႕လား...မျဖစ္နိုင္ဘူးလားဆိုတာ...တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ေစာင့္ၾကည့္ၾကတာေပါ့....]

မောင့်အရိပ်Where stories live. Discover now