^21^

1K 71 9
                                    

ဧည့်ခန်းမှာမောင်နဲ့အတူထိုင်ရင် တီတီတာတာပြောဖြစ်နေတော့ မောင်ကကလေးလိုပဲ ဆိုးချင်ပြန်တယ်...

"မောင်..."

"မောင့်...."

"မောင်...ခေါ်နေတာကိုကွာ...."

"မောင်မအားဘူး အလုပ်ရူတ်နေတယ်..."

သူအလုပ်ရူတ်နေတယ်ဆိုလို့ စာရင်းစာအုပ်ကိုင် လပ်တော့နဲ့မထင်ပါနဲ့ ကိုယ့်လည်တိုင်နား ရစ်သီသီနဲ့ ခွင့်မပြုသေးလို့ စောင့်စားရတဲ့အလုပ်ရူတ်နေတာလေ....

"မောင်ကကွာ စကားပြောမလို့ကို..."

"နမ်းဦးမယ် ပြီးရင်ပြော နမ်းမယ်နော်..."

"အရာမထင်စေနဲ့နော်....အ့....မောင့်.... ကိုယ်အလုပ်လုပ်ရဦးမှာ...ကိုက်မနေနဲ့ အ..အ့.."

ပြောရင်ပိုလုပ်တတ်တဲ့ ကလေးဆိုးကြီး ချတ်ပြုတ်အလုပ်လုပ်ရပါဦးမယ်ဆိုတာကို ကိုက်နေပြန်ပြီ နာတာမဟုတ်ပေမယ့် မောင်ကျီစယ်ရင်ကိုယ်ရူးရတာအကြိမ်ကြိမ်....

"ရပြီ...ချိုနေတာပဲ...မြ..."

"မောင် တအားကဲတာပဲ ဧည့်ခန်းထဲမှာကို..."

"ဘာဖြစ်လဲ ချစ်လို့နမ်းတာကို....မြ...ပြွတ်စ်...."

"မောင့် တစ်ယောက်ယောက်မြင်သွားမယ်..
"
"ဘယ်သူကြည့်ရဲလို့လဲ သေဖိုပြင်ထား..."

"မောင်နော် လူမိုက်လုပ်ပြန်ပြီ...ကြောက်ပါတယ် ဘယ်သူမှမကြည့်ရဲပါဘူး..ဟုတ်ပြီလား.."

"ဟုတ်ပြီ မောင့်အသဲကိုမောင်ပဲကြည့်ပဲ မောင်ပဲနမ်း မောင်ကပဲချစ်မယ်!!!...."

မြ....မြ....မြ.....မြ....မြ....

"ဟီး...မောင့်.....တော်တော့...ဟီး...
ဟီး...."

သူ့တစ်ကိုယ်လုံးနဲ့ သိမ်းကျုံးဖက်ထားပြီး မျက်နှာအနှံ့အပြား နမ်းနေတာများ စပါးစေ့တွေကျဲချသလိုပဲ မောင်နမ်းရင်ကိုယ်ကအလိုလိုကျေနပ်နေတာတော့ မတတ်နိုင်ဘူး ကိုယ်မောင့်ကိုချစ်တယ်လေ...

(A/N-တော်တော့ဆိုပြီး ရင်ခွင်ထဲကမထွက်ဘူး အတွဲတွေများတရားကျချက်တော်😏😏....)

မောင်နဲ့ကလူကျီစယ်နေတုန်း အိမ်တံခါးကိုအားနဲ့စောင့်တွန်းပြီးဝင်လာတော့ အိမ်ကြီးရှင်တောင် လန့်ဖြန့်သွားတာ ကိုယ်ဆိုသွေးပါရပ်သွားသလိုပဲ....

မောင့်အရိပ်Where stories live. Discover now