^13^

887 93 5
                                    


ဆောင်းဦးရာသီရဲ့ မနက်ခင်းလေးတစ်ခု လှလှပပသီးကျူးနေတဲ့ ကျေးငှက်တွေဟာ Kimအိမ်တော် ခြံဝင်းရဲ့သစ်ပင်ကြီးမှာ ကျီကျီကျာကျာ....

အိမ်တော်ထဲမှာတော့ ဆူဆူညံညံနဲ့အရာအားလုံးဟာ ဗလာခွန်ဖြစ်ခဲ့ပြီ....

ဆွေစဥ်မျိုးဆက်မှာ စီးပွားရေးတစ်ခုထဲသာရှိခဲ့တဲ့ Kimမျိုးနွယ်....သို့ပေမယ့်Kimမျိုးနွယ်ရဲ့ တစ်မိပေါက်တစ်ယောက်ထွန်းဆိုသလို Kim Hyun Jinကတော့ မှောင်ခိုလုပ်ငန်းတွေနဲ့အပြိုင် ပြိုလဲဆဲဖြစ်ခဲ့တဲ့K-Groupကို တည့်မတ်ရင်း ထိန်းသိမ်းလာခဲ့တာ....မှောင်ခိုလုပ်ငန်းတွေကို သူငယ်ချင်းနဲ့စပ်တူလုပ်တဲ့Kim Hyun jinဟာ မိန်းမဖြစ်သူMrs.Kimနဲ့သားseokjinကို ထိုကိစ္စတွေကိုအသိမပေးခဲ့...သူနဲ့ တစ်ဦးတည်းသော သူ့သူငယ်ချင်းမိသားစုလေးသာသိပါလိမ့်မယ်....

K-Groupဟာမှောင်ခိုဂိုဏ်းရဲ့အထောက်အပံ့နဲ့ တည်တံ့နေခဲ့တာ.... အခုလက်ရှိK-Groupရဲ့စတော့ရှယ်ယာစျေးဟာ ဟင်းရွက်တန်းလိုဖြစ်နေပြီ....အကြောင်းအရာတစ်ခုပဲရှိတယ်....လက်စားချေခြင်းကိုလှလှလေးသုံးသွားတဲ့ သူငယ်ချင်းဖြစ်သူရဲ့သား....

ဆူဆူညံညံအသံတွေကြောင့် ကောင်းအိပ်မပျော်တော့ပဲ အောက်ထပ်ကိုဆင်းမည့်အလုပ်...ခုတင်ဘေးရုတ်တရက်လှုတ်ခတ်သွားတဲ့ ဖုန်းသံကြောင့်....အရေးကြီးဖုန်းထက် မျှော်လင့်တကြီးစောင့်ခဲ့ရတဲ့ တစ်ပတ်လောက်မတွေ့ဖြစ်ခဲ့တဲ့ jeonမျိုးနွယ်ရဲ့ဖုန်းဖြစ်မည်ထင်ခဲ့တာ...

အပြေးအလွှားဖုန်းကို ကြည့်မိတော့ Hoseokဆိုတဲ့နာမည်လေးနဲ့ ကျွန်တော့်အတွင်းရေးမှူး.....

"ပြော....hobi...."

"......"

"ဘာ...ဘယ်လိုဖြစ်လို့...."

"......."

"မဖြစ်နိုင်တာ ပါးကလား...."

"......"

"အေးနောက်မှပြန်ဆက်လိုက်မယ်...."ဆိုကာ ဖုန်းလေးကိုပိတ်ကာ ဆူညံသံကိုသတိထားမိသွားတယ်....

ဆူညံသံကိုသတိလက်လွှတ်နဲ့ ဖုန်းလေးအပြေးအလွှားကိုင်မိတဲ့အခါ....မယုံကြည်နိုင်စရာကောင်းလောက်အောင်ကို ဆိုးရွားတဲ့ဖြစ်ရပ်တွေ..အပြင်လောကအကြောင်းကို တစ်ညလေးလွတ်သွားမိတာနဲ့ အရာအားလုံးဟာ ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိလုပ်ခဲ့တဲ့ အကြောင်းအရာကြောင့် K-Groupဟာဇောက်ထိုးပြောင်းပြန်.....

မောင့်အရိပ်Where stories live. Discover now