21

1.4K 187 126
                                    

Ağzından çıkan tek bir kelimeyi umursamadan yanaklarına yeeleştirdiğim ellerimle onu tekrar bir öpücüğün içine çekiyorum. Dilim dilini okşuyor, damağına sürtünüyor ve ağzını keşfetmeme izin veriyor.

Doyumsuz bir şekilde dudaklarını sömürürken geri çekildiğinde dirseklerimi yatağa yaslayarak yükseliyorum dudaklarından ayrılmamak için.

İki dudağım arasına üst dudağını hapsetmek üzereyken beni boşlukta bırakıyor ve geriye çekilerek bacaklarımın arasında oturur pozisyona geçiyor.

Aralık bacaklarım iki yanından geçerken duraksayarak hamlesini bekliyorum. Bacaklarımın üzerinden kayan elleri pijamamın bel kısmına yerleşip çekiştiriyor. Dudaklarımın arasından sesli bir nefes kaçarken çamaşırımla birlikte pijamamı çıkarmasına yardım ediyorum.

Alt bedenim tamamen çıplak bir şekilde gözleri önündeyken çok ufak utanma kırıntılarıyla yanaklarım hafifçe yanıyor ancak bunu umursamayıp gözlerinin içinden bakışlarımı çekmiyorum.

Beklenti dolu bakışlarıma karşılık küçük bir sırıtma beliriyor dudaklarında. Çekik gözleri günahkar parıltıları taşıyor, bedeni üzerime eğilip elleri pijama üzerimin düğmelerini teker teker açıp göğsümü çıplak bırakırken.

Düğmeleri açarkenki yavaşlığı ile sonsuzluğu hissediyorum hücrelerimde. Dizini artık tamamen çıplak kalçalarıma bastırdığında başımı geriye yatırmamak ve gözlerimi kapamamak için direnip kendimi ona doğru itiyorum.

Göğsüm tamamen açıldığında parmak uçlarını boynumdan göbek deliğime doğru yavaşça kaydırıyor. Yüzü göğsüme doğru yaklaşırken duraksayarak yönünü değiştiriyor ve yanağıma dudaklarını bastırdıktan sonra geri çekildiğinde yüzümü ona doğru yaklaştırmam sebebiyle dudaklarıma da özensiz bir şekilde dudaklarını bastırıyor.

Açıkçası rastgele ve hoyratça konan dudaklarının hissi daha çok hoşuma gidiyor.

"Sana çok güzel izler vereceğim küçüğüm."

Boynuma karşı fısıldadığı kelimelerle başımı geriye doğru yatırıp ona yer açıyorum fakat boynuma sadece burnunu sürterek göğsüme iniyor. Onu izleyebilmek için başımı kaldırıyorum.

Köprücük kemiklerimin altına küçük öpücüklerini bırakıp göğüs ucuma yöneldikçe karnımda kasılmalar oluşuyor.

Göğüs ucuma ulaştığında dudaklarını üzerine kapatmasını bekliyorum heyecanla. Saniyeler geçerken aralık dudakları göğsüme kapanmıyor ve sıcak nefesleri göğüs ucumu yalayıp geçerken aklımı oynatacak seviyeye geliyorum.

Ağzımdan sızlanma dolu bir inleme kaçıyor. İnlememe karşılık kışkırtıcı bir kıkırtı bırakıp beklediğim şeyi gerçekleştiriyor. Göğüs ucumu dudakları arasına alıp üzerinde ve çevresinde dilini gezdirerek ıslaklığını bırakıyor.

Göğsüm aldığım derin nefesle kabarırken bir elimi saçları arasına daldırıp başını kendime bastırıyorum.

Bastırmamla dişlerini geçiriyor ve ağzımdan yüksek sesli bir sızlanma kaçıyor. Başına uyguladığım baskıyı çekerek elimi indiriyorum.

Başını kaldırıp bana bir bakış attıktan sonra elini göğsüme bastırıp sırtımın yatakla temas etmesini sağlıyor. Yaslandığım dirseklerimin üzerinden yatağa düştüğümde göğsümde rastgele konumları emip ısırarak tenimde kızarıklıklar oluşturuyor.

İzlerini tenime bırakırken elimi üzerindeki eski zamanların kıyafetlerine benzeyen gömleğine atıyorum. Yakasındaki düğmeleri açtığımda elimi ensesindeki boşluktan sırtına kaydırıyorum.

Parmak uçlarım hafif bir şekilde teninde kayarken ara ara ensesindeki saçları çekiştiriyorum.

Göğsüm kırmızı izlerle dolduğunda geri çekiliyor. Dizleri üzerinde doğrulduğunda ben de kalkarak dizlerimin üzerinde önünde oturuyorum. Oturduğum için benden uzun kalmasıyla yüzümün hizasındaki boynuna sokuluyorum, dudaklarım onun aksine yumuşak öpücüklerle boynunu süslüyor.

Ellerim yarım kalan işimi halletmek için göğsüne kadar açılmış düğmelerin geri kalanını çözüyor. Onun yaptığı gibi göğsüne bir iz bırakıyorum. Bir iz oluşturmak için tenini emerken ve ısırırken bir eli başımı okşarken diğeri çenemin altına yerleşip baş parmağıyla çene çizgimi okşuyor. Bu onun tarafından onaylanmış gibi hissettirirken hareketlerimi hızlandırıp teninde bir iz bıraktığımı düşündüğümde geri çekilip teninde oluşan kızarıklığın üzerinde parmaklarımı gezdirip gözlerine bakıyorum.

Sert bakışları altında başımdaki eliyle beni yönlendirip aşağıya eğilmemi sağlıyor. Nefeslerim göbek deliğine çarparken biraz daha eğilip dudaklarımı pantolonunun üzerinden bastırarak küçük kelebek öpücüklerle sertliğine doğru bir yol çiziyorum.










Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Spectrophilia | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin