22

1.4K 194 112
                                    

Pantolonu üzerinden dudaklarımı gezdirdiğim sertliğini hissederken eli saçlarımın arasında dolanıp beni kendisine bastırıyor. Sertliği üzerine küçük bir ısırık bırakıp dişlerimi sürterken dudaklarımı temas ettiği kumaştan ayırmadan bakışlarımı yukarı çıkartıyorum. 

Bakışlarımız buluştuğunda dudaklarımı aralayarak pantolonu üzerinden belirginleşmiş şişliğini sarıyorum. Yavaşça geri çekildiğimde onun gibi dizlerim üzerinde kalkıyorum ve kollarımı boynuna sarıp bedenlerimizi birleştiriyorum. 

Bana uyum sağlayarak ellerini belime koyuyor ve çıplak tenim üzerindeki hafif dokunuşlarıyla kalp atışlarımın hızlandığını hissediyorum. Birbirine temas eden göğüslerimiz sayesinde kalp atışlarımı kendi teninde hissedebildiğine eminim.

Yavaşça yaklaşıp eğdiğim başımla dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp geri çekildiğimde beni o devam ettiriyor ve sırayla bu öpücükleri devam ettirirken dudaklarımda bir gülümseme oluşuyor. Yavaşça beni geriye doğru ittiğinde dizlerimin üzerinde oturuyorum ve ellerim üzerinden ayrılırken beklentiyle başımı yüzüne doğru kaldırıyorum. 

Yüzüme düşen bir perçemi kulağımın arkasına sıkıştırdığında bir süredir aklımda gezen hisleri görmezden geliyorum. Eli saçımdan ayrıldıktan sonra yarısını açtığım gömleğinin düğmelerine gidiyor. Teker teker düğmeleri açarak aşağıya inen elini takip ederken elimi kaldırarak pantolonunun bel kısmına yerleştiriyorum. Parmağımı pantolonunun beline takıp çekiştirdiğimde gömleğinin düğmelerini açma işini bitirmiş olan eli elimin üzerine iniyor.

Elimi aşağıya doğru sürterek kaydırıyorum ve bakışlarım kısa bir süreliğine oraya düştükten sonra tekrar bakışlarımızı birleştiriyorum. Beni daha fazla bekletmeden gömleğinin omuzlarından yatağa düşmesine izin verdikten sonra pantolonu ve iç çamaşırından kurtuluyor.

Bacaklarından sıyırdığı pantolonunu yere attıktan sonra üzerime eğilmesiyle ben de geri gidip yatağa yaslanıyorum. Bacaklarımın arasına yerleştikten sonra kolları iki yanımda yatağa yaslanırken ellerimi sırtından bel boşluğuna kaydırıyorum. Parmak uçlarım belinde dairesel hareketler çizerken bacaklarımı kalçasının etrafına sarıyorum. 

Bakışlarımı dudaklarına indirdiğimde burunlarımızı birbirine sürtüyor. İki parmağını dudaklarıma yasladığında dudaklarımı aralayıp parmaklarının ağzıma girmesine izin veriyorum ve ağzıma kayan iki parmağı üzerinde dilimi gezdiriyorum. Bakışlarımız ayrılmazken parmaklarını istekle emmeme karşılık parmaklarını ileri geri oynatıyor. 

Dudaklarım arasındaki parmaklarını emmeye kendimi kaptırmışken ağzım sulanıyor ve hissetmiş gibi üçüncü parmağını da dudaklarımın arasına sokuyor. Parmaklarıyla oynayışıma devam ederken sabırsızlıkla parmaklarını çekiyor. 

''Bu kadar yeterli.''

Derin sesiyle fısıltısı nefesiyle birlikte dudaklarıma çarparken geri çekilip kalktıktan sonra bacaklarıma doğru eğiliyor. Dudakları uyluğumdan bacaklarımın içine bir yol izlerken yer yer tenimi dudaklarının arasına çekip emerek bacaklarımın içine de iz bırakıyor ve eli bacaklarımı ayırırken ıslattığım parmaklarını deliğimi bastırıyor. Karnım heyecanla kasılırken belimi geriyorum. Bir elini karnıma çıkartıp bastırarak tekrar yatağa yaslıyor bedenimi. 

''Sakin ol güzelim.''

Parmaklarını yavaşça deliğime iterken sızlanıyorum. Bacaklarımı birbirine bastırma içgüdüsüyle dizlerimi birbirine yaklaştırdığımda biraz yukarı ilerleyerek bedeniyle bunu engelliyor ve boştaki elini sağ dizime yaslarken bacağımı yatağa itiyor. 

Parmakları tamamen içime yerleştiğinde nefes nefese kalmış bir halde ona bakıyorum. Aralık dudaklarımdan sertçe çıkan nefesler yüzünden yüzüme düşen birkaç tutam uçuşunca onları yana atmak için başımı iki yana sallıyorum. Bunu yaparken kısa bir anlığına burnumu kırıştırdığımda durarak beni izliyor. Hareket etmesi için kalçamı oynatıyorum, parmakları içimde hareketine başlıyor. 

Üç parmağı deliğimde kayıp geçerken inlemelerimi bastırmaya çalışıyorum. Bunu fark ederek üzerime eğiliyor ve parmaklarını hızlandırıyor. 

''Daha fazla hazırlamana gerek yok.''

Onu içimde istediğimi kast ederek konuşup ellerimi kollarına sardığımda içimde kıvırdığı parmaklarını çıkarmadan önce parmak uçlarını duvarlarıma bastırıyor ve ağzımdan bir inleme kaçmasını engelleyemiyorum.

Parmakları deliğimi terk ederken kendini konumluyor. Dişlerimi alt dudağıma bastırıp kendimi kastığımda baş parmağını alt dudağıma bastırıp dudağımı dişlerimden kurtarıyor.

İçime kendini itmeden önce yakın yüzlerimizi daha da yakınlaştırıp dudaklarını sol gözümün altına bastırıyor. Dudaklarının yumuşak baskısıyla gözlerim kapanırken içimi dolduruşunu hissediyorum. 












Bu arada aotm hakkında konuşmak isterim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada aotm hakkında konuşmak isterim.
Hyunjin'in vücut hakimiyeti tanrı seviyesinde. Her izlediğimde yeniden hayran kalıyorum ki onun dans ediş tarzından etkilenip skz'i tanımıştım. Bana her seferinde bu duyguyu baştan yaşatıyor, onunla gurur duyuyorum. Dans Hyunjin edebilsin diye var oldu.








Spectrophilia | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin