Vydali sme sa do mesta.
_________________________________V meste sme boli celý deň. Prišla som na izbu, kde som sa osprchovala a prezliekla do pyžama. Keď som sa chytala už do postele, niekto zaklopal. "Ktorý idiot teraz otravuje?!" povedala som si pre seba a vydala sa ku dverám. Stál tam Dominik. "Čo je?" unavene som sa ho spýtala. "Budu se snažit říct to co nejrychleji. S Jakubem jsme se po té návštěvě u jeho mámi stavili v baru tady poblíž a Jakub si tam zbalil nějakou kost a teď jsou na pokoji. Spolu. No a protože máme společnej pokoj a ty jediná jsi sama tak jsem se přišel zeptat jestli bych tady nemohl přespat? Nechci vydět mého nejlepšího kamaráda jak to dělá" zasmial sa a poškriabal sa na zátylku a ja som iba stála a nechápavo pozerala. "Ráno bych hned šel" dodal. "Čo už s vami. Poď" odstúpila som od dverí aby mohol vojsť. "Ďekuji" usmial sa a ja som sa iba trochu pousmiala. Bola som vážne unavená.
"V tom pyžamu jseš sexy" zahrizol si spodnú peru/ret. Ja som mu iba ukázala prostredník a ľahla si do postele. Mala som na sebe rúžový set - tielko a kraťasy s čipkou - ktorý mi dala Ell na narodeniny (fotka v médiách). Dominik sa zasmial a ľahol si na druhú stranu postele.
...
Zobudila som sa na to ako sa mi niekto hral s vlasmi. Chytila som ruku danej osobe aby prestala. Podľa smiechu som poznala kto to je. Pootvorila som oči a potvrdilo sa mi to. "Coje?" zamumlala som. "Vstávej vole Ne" zase sa zasmial. Ja som sa mu otočila chrbtom/zádama a ďalej sa snažila zaspať. "Heleeee vstávej" zakričal a otočil si ma k sebe. Pozrela som sa na neho vražedným pohľadom. "Nedívej se na mě tak". Chcela som sa zase otočiť ale nemohla som lebo ma držal. "Pusti maaa" snažila som sa dať preč jeho ruky ale je silnejší. "Ne" zakrútil hlavou. "Ja chcem spať😩". "Ne" zase zakrútil hlavou. "Koľko je hodín" spýtala som sa a pozrela na hodiny. "Nevím" pokrčil ramenami. 7:50. Na to že chodia spať o tretej ráno vstávajú skoro. "Prečo ma budíš tak skoro?" zase som sa na neho pozrela. "Protože chci" usmial sa a ja som ho zo seba "zhodila" a rýchlo sa postavila.
"Heeej" postavil sa a začal ma naháňať. Ja som sa zamkla v kúpeľni a rovno sa osprchovala.V tej rýchlosti som si nezobrala oblečenie takže som musela výjsť v uteráku ale dúfala som že Dominik už odišiel na svoju izbu. Vyšla som a ten idiot sedel na posteli a čumel do mobilu. "Ty si ešte tu?" začala som si vyberať oblečenie zo skrine. "Jo" cítila som na sebe jeho pohľad. Chystala som sa už ísť naspäť do kúpelne sa prezliecť ale chytil ma za ruku a otočil k sebe. "Tohle mi nedělej"celú si ma očami premeral.
"Čo?" nechápavo som sa na neho pozrela. "Všechno. Spíš v sexy pyžamu pak tady chodíš jenom v ručníku" neprestával sa na mňa pozerať. "No a? Nechápem čo tým chceš povedať" nechápavo som na neho pozerala. Začal ma bozkávať a chytil ma za boky. Jednou rukou mi hladkal bok a druhá mu skĺzla na môj zadok. Neviem prečo ale spolupracovala som. Ocitli sme sa na posteli ale niekto začal klopať. "Kdo kurva ruší?!" Dominik sa postavil a išiel ku dverám.Dominikov pohľad
Nějakej kokot nás vyrušil. Přísahám že toho člověka zabiju. "Natá- Dominiku?!" "Jakube?" "Já tě hledám po celým hotelu jak idiot ani nezvedáš telefon ani neodepisuješ a ty jsi celou dobu tady?! Co tady děláš?" házel rukama. "No nechtěl jsem se dívat na tebe jak tam pícháš nějakou krávu a jediná Natálie má volnej pokoj" vysvětlil jsem mu. "Bez trička Jo?" podíval se na mně nevěřícím pohledem. "Vždyť víš že já spím bez trička" mykl jsem rameny. "Za půl hodiny vyrážíme" hodil na mně kill pohled a odešel. Já se vrátil k Natálii která ale byla už oblečená.
YOU ARE READING
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022