"Máte objednané?"
___________________________________"Nat?" nadhodil Tomáš. "Co tady děláš?-" "Ty vole Jakube tak asi tady nebude učit když má zástěru" dodal Radek. Aby som Vám to ujasnila, sú tu Tomáš, Jakub, Radek a Harp. "Proč jsi nám neřekla že tady děláš?" nechápavo sa na mňa pozrel Jakub. "Zabudla som" chceli niečo povedať ale prerušila ich moja niečo ako šéfka. Je tu najdlhšie a v podstate nás riadi namiesto šéfa. "Natálie okamžitě padej pracovat nebo můžeš jít domů a nevracet se!" "Fajn! Je to krava" povedala som tichšie aby ma nepočula. Chalani si objednali a ja som odovzdala objednávku. Potom som ďalej obsluhovala a tak ďalej. Proste nudná robota.
O 20:00 mi skončila zmena a ja som mohla ísť konečne domov. Teším sa až si napustim vaňu a ľahnem do postele. Onedlho som odomikala dvere od domu. V obývačke sa ozívalo niekoľko hlasov. Vydala som sa teda tam. Na gauči sedeli Nik, Kubo a Radek. Na operadlách od gauča Tomáš a Koky a v kreslách sedeli Hasan a Harp. Super dom plný chlapov. Všetcia sledovali ako Dominik s Jakubom hrajú nejakú hru. Potichu som prešla do kuchyne kde som vyložila nákup ktorý som po ceste domov kúpila. Otočila som sa a skoro som dostala infarkt. Zase tam stál Tomáš ktorý hneď ale prišiel ku mne a pobozkal ma. "Počkaj" odtiahla som sa. "Chyběla jsi mi" urobil psie oči. "Aj ty mne ale za prvé chalani sú hneď vedľa a za druhé som unavená" objala som ho. "Tak se běž vykoupat a pak přijdu za tebou jo?" dal mi pusu do vlasov. Prikývla som a odišla do kúpeľne. Pre istotu som sa zamkla pretože nikdy neviete.
Z vane som vyliezla až keď bola voda studená. Obliekla som sa do pyžama takže do veľkého trička ktoré patrilo Tomovy a vyšla som z kúpelne. Potichu som prešla dole kde ešte stále boli všetcia. Stála som medzi dverami a čakala kým si ma všimne Tomáš. A zároveň dúfala že si ma nikto iný nevšimne. Moje prianie sa bohužiaľ nesplnilo a otočil sa na mňa Hasan. Usmial sa a drgol do Toma ktorý teraz sedel pri ňom. Tomáš sa pozrel na Hasana, ten ukázal na mňa a Tomáš sa na mňa pozrel. Hneď sa postavil a prišiel ku mne. "Máš nový pyžamo?" usmial sa '😏'. Chvíľu sme sa bozkávali ale potom som ho chytila za ruku a ťahala do izby. Tam som si ľahla, pritúlila sa k nemu a do pár minút som spala...........
Započula som otravný zvuk otravného budíka. Otvorila som oči a vypla ho. Otočila som sa na spiacu osobu vedľa mňa. Pousmiala som sa a postavila. Obliekla som si hnedé kožené nohavice a k tomu hnedý top. Bolo to v inom odtieni a vyzeralo to celkom dobre. Nohavice boli silno hnedé ale top skôr v latte farbe. Nie je to moc môj štýl ale hodí sa to do reštaurácie a páči sa mi to. Okolo môjho pása sa obmotali dve ruky. Usmiala som sa a pozrela na neho cez zrkadlo. "Sluší ti to" začal ma bozkávať na krku. Trochu som naklonila hlavu aby som mu umožnila prístup. Zobrala som si mobil a vyfotila nás. Dala som to na ig stories ale na jeho hlavu som dala Emoji so srdiečkami namiesto očí aby ľudia nezistili kto to je. Tomáš sa ešte stále neotrhol ale nevadilo mi to. Zavrela som oči a užívala si tú chvíľu. Keď sa odtrhol mal na tvári úsmev od ucha k uchu. Zbadala som na krku niečo- nie! Že to neurobil! Prišla som bližšie k zrkadlu a potvrdilo sa mi to. Ten parchant malý mi urobil tri veľké cucfleky. Otočila som sa na neho s vražedným pohľadom. "To si neurobil" s úsmevom kývol hlavou. "Aahhh!" zakričala som a rozbehla sa do kúpelne. Musím to zakrieť kvôli chalanom. "Vieš ako dlho mi bude trvať to zakrieť?! A za 20 minút mám byť v robote" hovorila som mu medzi tým ako som sa to snažila zakrieť. Zrazu prišiel ku mne, chytil mi ruku v ktorej som mala hubičku na makeup a zakrívala som si značky. A umyl mi korektor ktorý som už na krku mala. Chcela som namietať ale prerušil ma. "Nech to tam. Ať všichni ví že už někomu patříš. Ať to ví i kluci. Je mi to jedno. Hlavně že jsi moje" dal mi jemný bozk na tie jeho fľaky. To bylo hezkyyy. Otočila som sa k nemu a obmotala som si ruky okolo jeho krku. Cítila som ako ma chytil za zadok a vyzdvihol. Položil ma na skrinku vedľa umývadla a ruky si obmotal okolo môjho pása. Boli sme tam takto asi 10 minút ale potom som sa odtiahla. "Musím ísť do roboty" povedala som keď sa na mňa nechápavo pozrel. Chápavo prikyvol. "Kdy končíš?" spýtal sa keď som zoskočila zo skrinky. "18:30" dneska končím skôr za čo som rada. "Stavím se pro tebe" vyšli sme z kúpelne do izby. "Nemusíš" zobrala som si kabelku a do nej hodila kľúče, peňaženku a mobil. "To nebyla otázka zlato" dali sme si ešte rýchlu pusu a vyšli z izby. Dole ešte nikto nebol. Však prečo keď je 7:30 ráno že. Rozlúčila som sa s Tomom, obula sa a vyrazila do roboty.
V robote bola ako vždy nuda. Dneska sme aj mali málo zákazníkov. Je 18:30 a mne prišla správa.
Zlato❤️🔥🧸
Čekám před caffetterii lásko❤️
Hneď som tam<3Milujem ako mi stále hovorí prezývkami. Zobrala som si kabelku, rozlúčila som sa a odišla z caffetterie. Dneska som šla pešo aby ma mohol Tom vyzdvihnúť. Stál opretý o auto a fajčil. Rozišla som sa k nemu. Keď ma uvidel vytiahol si cigaretu z úst a počkal kým prídem k nemu. Hneď ako som sa pri ňom ocitla boli naše pery zlepené. Odtiahol sa a usmial. "Muzuuu?" ukázala som na cigaretu. No čo zabudla som si ich doma. Vybral si krabičku s cigaretami. Jednu som si vytiahla a vložila medzi pery. Zapálil mi ju a spolu sme dofajčili. V aute sme boli ticho a iba si užívali prítomnosť toho druhého. Ucítila som teplo na stehne. Samozrejme že to bola Tomova ruka. Dala som svoju ruku na jeho a preplietli sme si prsty.
Doma bolo až príliš ticho čo ma desilo. V obývačke sedel Jakub z ktorého som nevedela vyčítať žiadnu emóciu. "Kde jste byli?" pozrel na nás. "Byl jsem po Nat v práci. Proč?" sadli sme si pri neho. "Máte problém."
___________________________________
💖💖💖
DU LIEST GERADE
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022