"Lebo to vidieť nemusíš. A odpovieš mi už konečne?" mám už celkom nervy.
___________________________________
"No protože jsi ráno jen tak odešla a nikomu jsi nic neřekla" pozrel sa na mňa. "Povedala som ti včera že dneska idem k sebe" "Ale proč?" "Načo tam mám byť? Povedz mi jeden dôvod" sadla som si na stôl. Asi sa pýtate prečo práve na stôl. Neviem. Bol najbližšie. "Protože chceme aby jsi tam byla jinak bychom tě nevolali" no nevyzerá to tak. "Prepáč Tom ale nebudem tam s Veronikou" konečne som sa odvážila mu to povedať. Videla som akoby posmutnel. "Nemusíš. S Veronikou jsme se rozešli. Nebo spíš já se rozešel s ní. Dneska ráno jsem jí přichitil jak se líbala s Jakubem. On mi ale řekl že to ona ho líbala a já Jakubovi věřím. Nakonec se přiznala že semnou byla jen kvůli tomu aby se mohla dostat k němu" ja som vedela že je to sviňa. Nič som nepovedala iba som prišla k nemu a objala ho. Bohužiaľ sedel takže aby som ho mohla poriadne objať musela som si sadnúť na neho. "Vrátíš se prosím?" povedal keď sme sa odtiahli. Kývla som na súhlas....
"Klucii! Někoho vedu!" zakričal keď sme vošli do domu.
"Nat!" vykríkol Hasan keď ma uvidel. Prišiel ku mne a silno ma objal. Ale fakt silno. "Kde jsi zmizela? Báli jsme se o tebe" povedal keď sa odtiahol. "U seba. Potrebovala som byť chvíľu sama" vyhovorila som sa na prvú vec čo ma napadla. "Každopádne idem upravovať fotky pretože ich do večera potrebujem mať a je ich veľa" s týmto som odišla do izby kde som sa zavrela.
Vyrušilo ma ako ma niekto chytil za rameno. Zľakla som sa jak debil. Síce to bol Jakub ktorého nemám dôvod sa báť ale vy by ste sa keby Vám niekto z ničoho nič položí ruku na rameno?
"Čo potrebuješ?" vybrala som si sluchádko a pozrela na neho. "Já jen že si jdeme objednat pizzu tak jestli chceš" prikývla som. "Dobře. Tu co vždy?" "Mhm" "A promiň že jsem ti nevěřil. Byl jsem a furt jsem kokot" "V pohode" ďalej som ho ignorovala a dala si naspäť slúchadko.
Po chvíli som to mala tak som išla do kuchyne. "Právě v čas. Zrovna přišla pizza" povedal Jakub. Zobrala som si svoju pizzu a chcela ísť naspäť do izby ale zastavil ma Tomáš. "Hele Nat promiň že jsem ti nevěřil. Mrzí nás to všechny" len mi nepovedzte že sa mi teraz budú všetcia ospravedlňovať. To mi radšej mohli neveriť. "Čo sa stalo sa stalo. Nevrátiš to už ale život ide ďalej" povedala som a odišla so izby. Nejak som na nikoho nemala náladu.
Nudila som sa tak som predsa len išla do obývačky. "Kde sú všetcia?" spýtala som sa Toma ktorého som tam ako jediného videla. "Jakub a Dominik jsou ve studiu a Hasan v pokoji" odpovedal bez toho aby sa na mňa pozrel. "Aha" sadla som si vedľa neho a sledovala niečo čo išlo v telke. Nastalo medzi nami ticho. Ale nie trápne ticho. Také príjemné ticho.
"Ještě jsi naštvaná?" prelomil ticho po 10-tich minútach. Pokrútila som hlavou. "Tak proč se semnou nebavíš?" úprimne ani sama neviem. "Lebo som myslela že sa vy nebavíte somnou" povedala som prvé čo ma napadlo. "Proč bychom se s tebou nebavili?" cítila som na sebe jeho pohľad. Mykla som plecami. "Podívej se na mně" prekrútila som oči a pozrela sa na neho. "Čo je?" povedala som keď sa na mňa už asi 5 minút bez slova pozeral. Chcela som už odvrátiť pohľad ale on mi moje plány prerušil. Pritiahol si ma k sebe a spojil naše pery.
Hasanov pohľad
Byl jsem v pokoji ale dostal jsem žízeň tak jsem chtěl jít do kuchyně. Ale když jsem přecházel přes obývák uviděl jsem něco co mě dost překvapilo. Tomáš s Natálii seděli na gauči a líbali se. Překvapilo mě to nebudu lhát ale jsem za to rád. Potichu jsem přešel do kuchyně abych je nevyrušil. Naštěstí si mně nevšimli.Tomášov pohľad
Nat si sedla vedle mně a koukala na televizi. "Ještě jsi naštvaná?" zeptal jsem se po 10-ti minutách. Pokroutila hlavou. "Tak proč se semnou nezbavíš?" zvedl jsem obočí a koukl na ní. Chvíli mlčela a pak řekla "lebo som si myslela že sa vy nebavíte somnou". "Proč bychom se s tebou nebavili?" jenom mykla rameny. "Podívej se na mně" všiml jsem si jak překroutila očima ale podívala se na mně. Je roztomilá když je naštvaná. "Čo je?" vyrušila mně z dívání se na ní. Asi jsem se na ní díval moc dlouho. Už se chtěla otočit když jsem si jí přitáhl a políbil. Chtěl jsem to udělat už dlouho. S Veronikou jsem vlastně byl jenom aby jsem zapomněl na Natálii ale to nejde.Natáliin pohľad
Odtiahli sme sa a ja som zostala prekvapene pozerať. Čo sa to teraz prosím vás stalo? "Promiň" ozval sa Tom. Než som niečo stihla povedať z kuchyne vyšiel Hasan. Kedy tam išiel? "Ty si tam kedy išiel?" hodila som na neho nechápavý pohľad. "Jsem se tam teleportoval. Abraka dabraka kouzlo" zase odišiel do izby. Znova som chcela niečo povedať ale tentokrát ma vyrušili hlasy z chodby. "Už jste doma?" spýtal sa Tom Jakuba a Dominika keď vošli do obývačky. "Jo nebylo tam hodně práce" ozval sa Dominik. "Nebude vadiť keď prídu Vanesa a Ella?" potrebujem sa s nimi poradiť. Všetcia pokrútili hlavou že nie tak som odišla do izby kde som im napísala. Obydve súhlasili a povedali že do 10 minút sú tu.Za 10 minút fakt niekto klopal. Išla som in teda otvoriť. Pozdravili sme sa a išli ku mne do izby. Cestou sa ešte pozdravili s chalanmi.
"Tak? Čo bolo také dôležité že nám to nemôžeš napísať?" vyvalila na mňa hneď Vanesa keď sme došli ku mne do izby. Sadli sme sa a ja som sa rozhodla prejsť rovno k veci. "Tomáš ma pobozkal" obydve sa na mňa pozreli s otvorenými ústami. "Počkej to kdy?!" prehovorila prvá Ella. "Pred tým ako som vám písala." "A čo si urobila?" spýtala sa teraz Vanesa. "No v podstate som nič nestihla lebo hneď ako sme sa odtiahli vyšiel z kuchyne Hasan a potom prišili Jakub s Dominikom-" ani som poriadne nedorozprávala a prerušili ma. "HASAN VÁS VIDEL?!" dobre tak toto počuli celé Pardubice. "Neviem. Ale asi hej lebo keď som tam prišla Tom hovoril že je v izbe. Ja neviem čo mám robiť" pozrela som na nich. "Máš ho rada?" spýtala sa ma Vanesa. "Ak myslíš tak inak rada tak neviem. Veď ešte včera chodil s Veronikou" "To jsem se tě chtěla zeptat. Že jak to že líbal tebe když je s Veronikou. Ale proč se rozešli?" nechápavo sa pozrela na mňa Ella. Vážne ideme riešiť prečo sa rozišli? "Lebo vraj išla celú dobu iba po Kubovi a s Tomom bola aby sa k nemu dostala" vysvetlila som jej v rýchlosti. "Ja by som to s ním skúsila. Keby ťa nemal rád nebozkával by ťa" založila si Vanesa ruky na hrudi. "Takže mi teraz hovoríš aby som s ním chodila" zdvihla som obočie. "V podstate hej" "Ešte to premyslím."
___________________________________
Šťastný nový rok 2022🎇🎇🎇 and happy b-day to me😅 anyways, tento príbeh sa za chvíľu končí takže toto sú posledné časti
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022