"Pozri kto sem zavítal" drgla do mňa Vanes a pozrela sa smerom ku vchodu kde stáli...
____________________________________Boli tam Dominik, Jakub a Josef. Pepa sa na mňa pozrel a zamával mi. Jedným okom som si všimla že sa mojim smerom pozreli aj Kuba a Nik ale to som sa už ja otočila.
"A to som sa dneska chcela opiť" povzdychla som si. "Veď sa môžeš" pozrela na mňa Vanes. "Mhm a skončím s jedným z nich v posteli ako minule že" povedala som potichu ale pravdepodobne to počuli. "Ty jsi s někým z nich spala?!" vyvalila oči Ella. "Dominik" vedela som že sa to chce opýtať. "Tyvole" povedala a objednala ďalšie drinky.
"Ahooooojjj Natálko" objal ma okolo ramien Jakub a hneď za ním prišli aj Nik a Pepa. "No čau" napila som sa z drinku. "Co ty tady takhle sama?" sadol si na stoličku vedľa Dominik. "Nie som tu sama iba kamarátky išli tancovať ale mne sa nejako nechce" vysvetlila som im. "A čo vy?" pozrela som sa na nich. "Tak trošičku se zabavit a možná poznat nějaký nový holky" Dominik sa zase usmial tým jeho
"provokatívnym" úsmevom. "Mluv za sebe. Já jsem se přišel jenom ožrat" prehovoril Pepa. "Hasánek sa nám chce ožrať?" Zasmiala som sa. Iba kývol.Rozprávali sme sa ale vyrušili nás moje dve kamarátky ktoré boli už dosť v nálade. A tak isto aj chalani. Odišla som na wc. Keď som sa už chcela vrátiť otvorili sa dvere a stál v nich Jakub. "Čo tu robíš?" "Jdu na záchod" opilo odpovedal. "Ale toto je dievčenský" povedala som a snažila sa dostať ho preč. "Hups špatný záchody" začal sa tam smiať ako idiot. Nejako som ho dostala pred záchody a ďalej už išiel sám našťastie.
Keď sa vrátil chcela som ísť za ostatnými ale Jakub ma pritlačil o stenu. "Miluju tě" povedal. Pri tom sa mi pozeral do očí a potom sa mi nalepil na pery. Ja som sa ale odtiahla "Jakub si ožratý. Nevieš čo hovoríš" jasné že to hovoril len z opilosti. Ale zase opitý ľudia vraj hovoria pravdu. "Já vím ale mluvím pravdu. Věř mi" chytil ma za ruky.
"Keď mi to povieš triezvy tak ti možno uverím" povedala som a podarilo sa mi od neho dostať takže som odišla k ostatným....
Zobudila som sa nie u seba doma. Porozhliadla som sa a bola som na hoteli. Vedľa mňa spal- "Kubo?!" vykríkla som keď som zistila kto to je. "Hm?" otvoril oči. Pozrela som sa pod perinu a mala som na sebe Jakubove tričko. "My sme spolu spali?!" vystrašene som sa na neho pozrela. "Nevím hovno si pamatuju" uchcechtol sa. Ja som sa postavila a obliekla sa do svojho oblečenia. Jakub sa tiež obliekol a spolu sme odišli z hotela.
Prišla som domov a hneď zaliezla do vane. Vyliezla som až keď bola voda (reálne som chcela napísať mokrá? a hneď potom zase suchá? čo mi je prosim? pozn.a) studená. Obliekla som sa a urobila si obed a kávu.
Keď som dávala riad do umývačky niekto zazvonil. Boli tam Vanes a Ell. Pozdravili sme sa a sadli si ku stolu. Urobila som im kávu a ja som si naliala džús.
"Ja som sa ráno zobudila u Hasana" povedala z ničoho nič Vanesa. "Ty si spala s Hasanom?!" vykulila som oči. Ona prikývla. "Ja zase na hoteli s Jakubom" rozhodla som sa im tiež priznať. "Ty vole ty jsi spala s Nikem i s Jakubem" zasmiala sa Ella.
"Práveže neviem či som s ním spala. Ani jeden si nič nepamätáme a ráno som sa zobudila v jeho tričku a on mal trenky" odpila som si z džúsu. "Čo ty Ella?" pozrela na ňu Vanes. "Já jsem se probudila taky u někoho s někým ale nevím s kým" zasmiala sa a my s ňou....
Ubehol mesiac a ja idem práve do štúdia fotiť merch. Za ten mesiac sa nič nezmenilo. Okrem toho že si Ella našla frajera. Ale späť do reality. Otvorila som dvere a na sedačke sedeli Radek, Tomášek a Dominik. "Ahojte" pozdravila som ich. "Ahoj Natálkoo" vykríkol Tom a hneď potom ma objal. Radek a Dominik ma tiež objali a pustili sme sa do práce.
Po fotení sme si sadli a rozprávali sa. "Joo jinak. Eeem. Mám holku" hanblivo sa poškriabal na zátylku Tom. "Gratulujem" pousmiala som sa. Bola som za neho šťastná ale zároveň som sa cítila divne.
"Aleeee Tomášek už nebude sám" zasmial sa Dominik. "Gratuluju" objal sa s ním Radek.Dominik si išiel kúpiť cigarety tak som išla s ním. Tiež som si jedny kúpila a on sa na mňa necháapavo pozrel. "Od kdy kouříš?" povedal keď som si vonku zapálila. "Od kedy bola v štúdiu tvoja ex a my sme sa bozkávali" povedala som mu pravdu. "No já tě vidím kouřit poprvý. A ani kluci neřkali že by tě viděli" nadvihol obočie. "To asi preto lebo toto je moja druhá. A jediný kto ma videl bol Tom" vysvetlila som mu. Prikývol.
"Proč tě tak vyvedla z mýri ta Tomova holka?" spýtal sa keď sme boli už skoro v štúdiu. "Nevyviedla. Som rada že je šťastný" zaklamala som ale nepomohlo mi to. "Nelži já si to všiml". "Ja neviem" potom sme došli do štúdia.
"Hele Tomášku nechceš nám představit tu tvoji holku?" provokatívne sa usmial Jakub. Ano už prišiel aj ten ale Radek musel odísť. "Když chcete" zasmial sa Tom. "Jasně že jo! Uděláme přespávačku. U Dominika" vyhlásil Jakub. "Proč u mně?" "Protože jsem řekl" zasmial sa Jakub a ja a Tom s ním.
...
Práve som na ceste k Dominikovi. Bola som ešte u seba pre veci. Zazvonila som a otvoril mi Dominik. Kto iný že. V obývačke sedel Jakub ktorý keď si ma všimol ma prišiel objať. Odložila som si veci a sadla k nemu. Keď si Dominik sadol niekto zazvonil. "Kurva už" zanadával a my s Jakubom sme sa zasmiali. Nik odišiel ku dverám a chvíľu na to sa vrátil s Tomom a nejakým dievčaťom. Bola to nízka blondína a vyzerala že má na sebe celú drogériu. Možno to bol iba môj pocit ale neprišla mi sympatická. "Kluci, Natálie, tohle je Veronika, moje holka. Veroniko tohle je Jakub, Dominik a Natálie" dokončil predstavovanie a tá Veronika nás hneď začala objímať. Natália. Nikdy mi tak nepovedal a mňa to trochu zamrzelo.
____________________________________
____________________________________
Táto časť sa mi nepáči😩💖💖
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022