"Máš totiž skvělé kámošky" povedal Tom ktorý odišiel do kuchyne s za chvíľu sa vrátil s- tortou?
___________________________________"To- to ste robili vy?" ukázala som na tortu. "Prosimtě. To by už dům byl v plamenech a zatopenej a co já vim co jěště" zasmial sa Jakub a my s ním. "Všechno nejlepší k 21 narozeninám" prišiel ku mne Tom s tortou a dal mi jemnú pusu na tvár.
Všimla som si Vanesin a Ellin pohľad ala '😏'. Radšej som to ignorovala a ďalej sa venovala ostatným.Je okolo dvanástej a oslava je v plnom prúde. Vanesa, Ella, Dominik a Hasan sú už dobre v nálade. Čudujem sa že Jakub toho vypil dneska pomerne málo na to koľko pije a myslím že je pri zmysloch a vie čo robí a hovorí.
Prišla som do kuchyne si naliať čistú vodu. Počula som kroky ale bola som otočená ku linke takže som nevidela kto to je. Keď som dopila otočila som sa. O ostrovček v kuchyni bol opretý Jakub a pozorne ma pozoroval. "Čo je?" spýtala som sa so smiechom. Nič nepovedal len prišiel ku mne veľmi blízko. Zrazu ma začal bozkávať. Neviem prečo ale spolupracovala som. Až keď ma chytil za zadok som si uvedomila čo robím a odtiahla sa od neho. "Jakub-" prerušil ma.
"Vím co dělám. Nejsem moc vopilej. A nevím jestli se dneska udržím a neudělám to co Dominik" celú dobu mi pozeral do očí. "Čo myslíš tým čo urobil Dominik?" "Ty víš. Miluju tě" odišiel. On normálne odišiel! Povie si nejaké nezmysly s že ma miluje a proste odíde! Ja ho asi zabijem. Otvorila som chladničku a vytiahla z nej becherovku pretože to bol jediný chlast ktorý sa tam nachádzal.Tomášov pohľad
Natálie šla do kuchyně a po chvíli tam šel i Jakub. Nevím co tam dělali ale byli tam dlouho tak jsem se tam šel podívat. To jsem ale asi dělat neměl. Líbali se. Na tohle se dívat nechci. Šel jsem si zpět sednout k ostatním který byli ve velké náladě. Jakub za pár minut přišel ale Natálie přišla až nějak za patnáct minut. Nevypadala moc v pohodě. Překvapivě jsi sedla vedle mně. "Jseš v pohodě?" zeptal jsem se jakoby jsem nic neviděl.Natáliin pohľad
"Jseš v pohodě?" spýtal sa Tom vedľa ktorého som si sadla. "Mhm" prikývla som. "Chcem sa ožrať" položila som si hlavu na jeho plece. "Co ti bráni?" cítila som ako sa jeho ruka obmotala okolo môjho pásu. Museli sme vyzerať ako nejaký zamilovaný pár. V duchu som sa nad touto myšlienkou usmiala a odpovedala mu "Nechcem urobiť nejakú blbosť"
"Co? Vole Vždyť jsi slobodná. Nemáš kluka, manžela, dítě, bydlíš sama- tedy už s náma ale i tak na tebe nikdo nebude křičet že jsi měla být už doma. Můžeš si dělat co chceš tak to využij dokud máš příležitost" má pravdu. "Ideš sa ožrať somnou?" pozrela som na neho. "Jo" usmial sa.Čo som povedala to sa aj stalo. Dostala som sa dosť do nálady a posledné čo si ako-tak pamätám je, že pijem asi piatu flašku Becherovky v Tomovom objatí.
...
Zobudila som sa na veľmi nepríjemnú bolesť hlavy. Otvorila som oči ale hneď na to som ich aj zavrela pretože ma oslepilo svetlo slnka. Vedľa seba som zaznamenala pohyb a vtedy som asi dostala infarkt. Predtým ako som sa pozrela kto leží vedľa mňa som prezrela seba aby som zistila či som oblečená alebo nie. Mala som spodné prádlo a tričko ktoré mal včera Tomáš na sebe. Pozrela som sa na druhú stranu postele a tam fakt ležal Tomáš iba v teplákoch. Ale kebyže sa spolu vyspime neviem ako v mojom stave by som si obliekla tričko a spodné prádlo by som tiež nemala. Takže sa asi nič nestalo. Jediné čo teraz môžem robiť je dúfať.
Pomaly som vstala aby som ho nezobudila keďže je ešte asi len 9 hodín. Zastavila som sa v kuchyni kde som si dala tabletku od bolesti. Mala som namierené do kúpelne ale tú by som najskôr musela nájsť že. Po asi 10 minútach som ju našla. Zaliezla som do sprchy a pustila na seba teplú vodu.
Obliekla som si naspäť Tomove tričko lebo tu nič iné nemám a rozhodla som sa ísť nájsť ostatných. Prvá izba bola prázdna. V druhej spal Jakub, v tretej Hasan a Vanesa a v poslednej Dominik s Ellou. Boli tam ešte asi tri prázdne izby.
Vrátila som sa do izby pre mobil a keď som už chcela odchádzať sa za mnou ozval ospalý hlas. "Ty už jsi vzhůru?" "Hej ale kľudne spi ja idem do kuchyne" vydala som nervózne zo seba a rýchlo odišla do kuchyne. Vlastne ani neviem prečo nervózne.
V kuchyni som sa rozhodla že ako dobrá kamarátka im urobím raňajky. No a keďže mi nič iné nenapadlo a ku podivu mali aj všetko na to tak som sa rozhodla zase pre lievance. Pretože je to rýchle a všetcia to majú radi. A vajíčka urobiť nemožem pretože Elle je potom zle.
Vežu hotových palaciniek som položila na stôl a k tomu aj poháre s džúsom, taniere atd. Hneď ako som položila posledný tanier prišli do kuchyne Tomáš a Jakub. "Dobré" otočila som sa na nich. "Dobrý. My máme lívance? No tak to teda spát nebudou" Jakub sa rozbehol do kuchyne kde dobrú chvíľu niečo hľadal. "Ha! Mám to" zakričal a prišiel s dvoma pokrievky na hrnce. Rozišiel sa ku izbám a my s Tomášom hneď za ním. Nemôžeme si to predsa nechať ujsť. Prišiel najskôr do izby Dominika a Elly.
"Vstávat holoubci!" zahučal na celú ulicu a trieskal s pokrievkami o seba. "Ty vole co nás budíš?" zamumlala Ella ale s Dominikom to ani nehlo. "Nat udělala lívance" hneď ako to dopovedal Dominik vyletel z postele a už bol v kuchyni. Potom išiel Jakub do izby Hasana a Vanesy. Zase urobil to isté a Vanesa ďalej spala a Hasan povedal z polospanku
"Jojo za chvíli sme tam". Jakub sa ale nedal, prišiel k Hasanovy a buchol mu s tými pokrievkami o seba pri uchu (dúfam že chápete). Hasan vyskočil do sedu a Vanesa sa tiež prebrala. Všimla som si že Hasan nemá tričko a Vanesa nemá ani tričko ani podprsenku takze medzi nimi sa určite niečo stalo.
___________________________________
Eyyyyy 1:36 a ja vydávam kapitolu pretože prečo nie že? Rozhodla som sa že začnem písať aj druhú knihu ktorej prvá kapitola vyšla taktiež teraz takže budem rada ak si to prečítate. Čo hovoríte na Yzov nový klip a pesničku? Podľa mňa text super a jeho hlas sa mi k tomu pekne hodí. A klip ani nekomentujem pretože je úžasný.Ak tu uvidíte nejaké nezmysli alebo take niečo tak Sorry ale ako som už písala je 1:36 a ja už som unavena ale chcem aby to vyšlo💖💖
YOU ARE READING
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022