"Víš že tě neskutečně kurva moc miluju?"
____________________________________Keď to hovoril pozeral sa mi do očí ale potom očami niekam ukázal. Pred obchodom stála Kristína či ako sa volala a pozerala na nás. "Ja teba tiež" usmiala som sa na neho a tentokrát som ho pobozkala ja. Ale len kvôli tomu lebo tam bola Kristína. Jeho ruky ale zase skĺzli na môj zadok. Bolo by to v pohode, keby to aj Kristína videla. Lenže ako sme stáli za autom tak nás videla iba do pása. Chytila som mu ruky a dala ich preč ale zase ich tam vrátil. Odtiahla som sa od neho a pozrela sa tam kde stála Kristína. Nebola tam. Bez slova som nasadla do auta. Hneď na to nasadol aj Dominik.
Dominikov pohľad
Zase se mi to povedlo. Zase jsem jí líbal. Třetí krát za den. Díky Kristíno, že máme na tebe takové štěstí. Mám hrozné nutkání jí líbat a držet za zadek. Já nemůžu za to že ho má tak skvělý. Po cestě k Nat domů jsem jí chytl za stehno. Proč ne že.
Natáliin pohľad
Celú cestu sme boli ticho. Až niekde na začiatku mojej ulici ma Dominik chytil za stehno. "Prečo si to urobil?" vydala som zo seba. "Co máš na mysli?" spýtal sa ale ani sa na mňa nepozrel čo chápem pretože sa venoval ceste. "Ty vieš čo myslím" jasné že to vie. "Byla tam Kristína. Sama si jí viděla" na sekundu sa na mňa pozrel. "Ano ale nevidela na môj zadok takže si ho chytal zbytočne a ani teraz ju tu nikde nevidím" pozrela som sa na neho. "Promiň" povzdychol si a dal ruku z môjho stehna preč. Chcela som niečo povedať ale to už sme stáli pred mojím domom.
"Nešli jste náhodou nakupovat?" prišiel za nami do kuchyne Jakub kde sme s Nikom vykladali potraviny. Nechápavo sme sa na neho pozreli. Na mobile nám ukázal fotku na instagrame mňa a Dominika ako sa "bozkávame" a on ma drží za zadok. "Kde se tam kurva vzali?!" zavrčal Dominik.
"To je teď už jedno. Spíš mi řekněte proč jste se sakra líbali před obchodem když to jenom hráte?" v Jakubovom hlase bolo počuť že je nasratý. "Byla tam Kristína" pretočil očami Dominik. "A to se teď jako budete furt před ní líbat? Uvědomujete si že to teď budete muset hrát i před lidma? Na veřejnosti? Prostě všude" rozčuloval sa Jakub. Zaujímalo by ma prečo je taký nasratý. "No tak to budeme hrať no. A už to prestaňme riešiť" povedala som a odvrátila od nich pohľad. "Fajn" povzdychol si Jakub a odišiel do obývačky.Urobila som špagety a najedli sme sa. Potom si posadali na gauč a ja som doniesla nejaké čipsy a víno. "Môžem?" spýtala som sa Tomáška a ukázala na voľne miesto vedľa neho. "Ty vždycky" usmial sa a ja som mu úsmev opätovala. Chalani vybrali nejaký film a ja som po asi desiatich minútach zistila že to je horror. Neznášam horrory a bojím sa ich.
Bolo to celkom v pohode ale po pol hodine som sa začala báť jak neviem čo. Schovala som sa pod deku a niekedy sa pozrela. "Bojíš se?" spýtal sa ma niekto a ja som sa zľakla že som až poskočila. Tomášek sa zasmial. Ja som kývla. Pritiahol si ma bližšie a objal ma. Ja som sa na neho natlačila a ďalej sme pozerali. "Nevadí ti to?" zdvihla som svoj pohľad na Toma. "Vůbec" usmial sa. Chvílu sme sa na seba pozerali ale potom som otočila hlavu naspäť ku filmu.
Dominikov pohľad
Kluci pustili nějakej dost dobrej horror. Byl jsem do něj strašně zakoukaný ale i tak jsem si všiml že tady někdo mluví. Podíval jsem se na konec gauče kde seděla Natálie s Tomášem. A zase byli v objetí. Koukali jse na sebe jak kdyby byli zamilovaní po uši. Štvalo mě to. Štvalo mě že jí objímá a je při ní tak blízko.
Natáliin pohľad
Film konečne skončil s ja som sa mohla odtiahnuť od Toma a povystierať sa. "Kto to vybral?" pozrela som sa na všetkých. "Já" povedal Jakub. Zobrala som vankúš a hodila ho do neho. "Heej" vykríkol a my sme sa zasmiali. "Jak budeme spát?" spýtal sa Radek. "Tak, tento gauč sa dá rozložiť a zmestia sa naň dvaja. Mám ešte jednu voľnú izbu takže tam tiež dvaja a u mňa môže spať niekto" dokončila som svoju reč.
Prišla som do kuchyne za Tomáškom ktorý akurát pil vodu. Ano, on pil vodu. Divné ja viem. "Tomáškuuu" oslovila som ho keď som stála medzi dverami. "To bylo to nejhehčí Tomášku jaké mi kdo řekl" zasmial sa a otočil sa na mňa. "Co potřebuješ?" "Ja.. umm... vieš, ako sme pozerali ten horror tak, ja sa ešte stále trochu bojím a aby sme sa zmestili, niekto musí spať so mnou. Pri mne" opravila som sa. "No?" nechápavo sa na mňa pozrel. "Noo, mohol by si-" prerušil ma. "Jestli bych tam mohl být s tebou? spýtal sa a ja som kývla. "Jasně že jo" zasmial sa.
"Myslela som si že ťa budem otravovať lebo v poslednej dobe sa moc-" ale už! "Nepokračuj a pojď sem" natiahol ruky na znak aby som ho objala. Ja som tak urobila a on si okolo mňa obmotal ruky. "Ty mně nikdy neotavuješ. Jsem rád že jsem tě poznal a že máme takhle dobrej vztah" toto ma zahrialo u srdiečka. Nikto mi nikdy nepovedal nič také pekné. Ja som sa na neho pozrela a usmiala sa. To isté urobil aj on.'Vyrušili' nás kroky ktoré smerovali do kuchyne a potom sa zastavili. Pozrela som sa do dverí a bol tam Jakub. "Promiňte že ruším jdu si jen pro vodu" zdvihol ruky na obranné gesto. "Nerušíš" povedal Tom. A ja som iba prikývla na súhlas.
Jakubov pohľad
Všiml jsem si že Natáilie odešla do kuchyně kde před tím šel i Tom. Po několika minutách se furt nevraceli a já dostal žízeň tak jsem šel do kuchyně. Když jsem tam přišel stáli tam v objetí a koukali na sebe jak nějací holubi nebo jak se tomu říká. "Promiňte že ruším jdu si jen pro vodu" řekl jsem a zdvihnul ruce na obranné gesto. "Nerušíš" řekl Tomáš a Natálie jenom přikývla na souhlas. Mně to teda nepřišlo že bych nerušil. Sralo mě to ani nevím proč. Sralo mě že se líbala s Dominikem a že jí držel za prdel. Jo, má dobrou prdel ale nemusí jí za ní chytat. A jěště k tomu tři krát za den. Sralo mě i to že se furt objímala a nějak se na sebe tlačili s Tomem. A že se na sebe tak dívali. Nevím proč. Nevím proč mně to tak sere. Přestal jsem nad tím přemýšlet a přišel jsem do obýváku kde se akorát řešilo kdo bude kde a s kým spát. Já dostal postel s Dominikem. S Natálii byl Tomáš. Jak jinak že.
________________________________________________________________________
Je 5:32 a ja som práve dopísala ďalšiu časť 😃👍.
Prečo si myslíte že to Dominikovi a Jakubovi vadí?💖💖
DU LIEST GERADE
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022