Ahoj volám sa Natália a mám 20 rokov. Pred nedávnom som ukončila strednú školu a teraz si hľadám nejakú prácu. Vyštudovala som fotografku a baví ma to takže hľadám niečo okolo toho. S rodičmi nemám moc dobrý vzťah, preto som sa od nich v pätnástich odsťahovala. Mali až moc veľký problém s tým akú školu som si vybrala. Chceli aby som šla na právnickú akú majú aj oni. Ale to nie je nič pre mňa. Nemám okolo seba veľa ľudí, ale mne úplne stačia moje dve kamarátky. Vanesa a Ella. Ellu poznám iba dva roky ale Vanesu úplne od malička. Presťahovali sme sa spolu sem. Ak som to nezmienila, tak pochádzam zo Slovenska, zo Sabinova ale presťahovala som sa do Pardubíc pretože tu je škola, ktorú som tak moc chcela vyštudovať. Vanesa šla so mnou, pretože ma nechcela nechať samú v takom veľkom meste a jej rodičia s tým nemali problém. Má tiež 20. Ella má 21. Je z tadiaľto a spoznala som ju pred 2 rokmi v reštaurácii kde som vtedy pracovala. Brigádovala som aby som si niečo privyrobila. Poďme ale do prítomnosti.
Momentálne sedím na posteli s počítačom a hľadám inzeráty na prácu. Zrazu mi príde správa z neznámeho čísla.
?: Ahoj prý hledáš práci tady v Pardubicích
N: Ano umm môžem sa spýtať kto ste?
?: Jo promiň jsem Radek a hledám dobrou fotografku. Našel jsem tě na internetu tak ti píšu
N: aha, no hej, hľadám prácu
R: dobře, tak přijď zítra kolem 10 ráno na adresu *adresa* a domluvíme se
N: dobre ďakujemNa to už neodpísal. Bolo to divné ale čo už. Keďže bol večer tak som si dala sprchu a ľahla do postele. Zaspala som za chvíľu.
...
Zobudila som sa na zvonenie budíka. Pozrela som sa na čas... 8:30. "Bože moj" povedala som si v hlave a postavila sa z postele. Vstala som a šla so kúpelne. Hygiena, makeup, vlasy... tie som si iba vyžehlila. Moc sa ani nemilujem pretože to nepotrebujem. Nie že by som bola nejaká nádherná princezná ale problém s pleťou nemám tak načo ale teraz musím urobiť dojem. Takže som si jemný makeup dala. Potom som prišla ku skrini. Pri tomto strávim vždy najviac času. Po asi pol hodine som si vybrala modré jeansy, hnedý tielkový top a slabo-hnedú kockovanú košelu. Vzala som si ešte nejaké šperky a bledú kabelku. Obula som si fialové Nike Air Jordan 1 Retro. Zastavila som sa v kuchyni kde som si urobila raňajky a ľadovú kávu. Bez nej by som totiž deň neprežila. Vyrazila som z domu 9:45. Pôjdem pešo, aspoň sa prejdem. Adresa na ktorú mám ísť je asi o ulicu ďalej odo mňa takže v pohode.
...
O asi 15 minút som bola tam. Čo bolo akurát na čas. Ale nastal problém. Neviem ako sa ten týpek volá priezviskom a menom asi na zvončeku nebude. Prehľadávala som zvončeky a na chvíľu som sa zastavila na jednom. Milion+. Počula som o ich skupine alebo ako to mám nazvať a aj viem že tu majú štúdio ale nejako ohromne sa o nich nezaujímam. Jediný koho počúvam je Konex. Zvláštne že to je práve na tejto adrese. Každopádne Radkovi, alebo ako sa vlastne volal, budem musieť napísať.
N: ahoj uummm, som už tu ale neviem na aký zvonček mám zazvoniť😅
On ku podivu hneď odpísal.
R: Jo jasně. Promiň. Zazvoň na zvonek s nápisem
"milion+"
N: dobrePrečo milion+? Zazvonila som a o chvíľu sa z tadiaľ ozvalo "Natálie?" "Ano" "Pojď" milo sa ozvalo a dvere sa otvorili. Vošla som a začala hľadať víťah keďže som tu prvý krát a neviznám sa tu (neviem či majú v tej "bytovke" alebo ako sa to dá nazvať víťah ale v tejto ff bude pozn. A.) a po schodoch určite nejdem keďže táto bytovka má asi sto poschodí.
Konečne som našla víťah tak som vstúpila do neho a stlačila najvyššie tlačidlo "9". Dobre tak má iba 9 poschodí ale aj to je veľa.
Víťah zastal a ja som vyšla na chodbu "a čo teraz?" pomyslela som si keď som tam uvidela viac dverí. Potom som si uvedomila že tam sú našťastie aj "menovky". Našla som tam milion+ a zaklopala. Otvoril mi nejaký týpek asi 28 ročný. "Ahoj ty jsi?" "Natália" odpovedala som. "Pojď dál". Odstúpil od dverí aby som mohla vojsť a následne ich zavrel. "Radku máš tady návštěvu!" zakričal zpoza mňa. To bude asi ten Radek ktorý mi písal. "Pojď" povedal a išiel do nejakej miestosti a ja za ním. Vošli sme asi do obývačky spojenou s kuchyňou. "Ahoj Natálie" povedal jeden nižší týpek s fúzami a tetovaniami na tvári. Postavil sa, prišiel ku mne a podal mi ruku. "Jsem Radek nebo Decky" zasmial sa. Decky bude asi jeho prezívka. Ja som mu ruku tiež podala a povedala "Natália ale to už asi vieš" usmial sa a pokračoval "Tohle je Robin" ukázal na chlapa ktorý mi otvoril. Tiež som si s ním podala ruku. "Tak pojď za mnou a probereme tvoji práci" "Dobre" povedala som a išla za ním. Musím povedať, mám trochu stres pretože očividne som sa ocitla v štúdiu milion+.
Prišli sme do miestnosti kde boli stoli a počítače. Sedel tam ďalší týpek. Koľko ich tu je preboha?
"Radkuuu koho si nám to přivez?" trochu sa usmial. Musím povedať že bol celkom zlatý. "Natalie, Tokáč. Tome, Natálie" povedal Radek. Dobre, bude ťažké si zapätať všetky tie mená pretože to mi moc nejde. Tokáč sa postavil a prišiel ku mne. Podal mi ruku, pobozkal mi ju a poklonil sa. S Radkom sme sa zasmiali. "Tomáš. Těší mě Natálie. " zasmial sa. "Mňa tiež". "Dobře. Teď na chvíli vipadni. Potřebujeme si s Natálii promluvit." "Jasně šéfe". Povedal a už ho nebolo. Radek zavrel dvere a sadol si na stoličku pri jednom počítačí. Mne prisunul druhú.
Začali sme sa rozprávať o mojich fotografických skúsenostiach.Rozprávali sme sa asi pol hodinu až mi nakoniec povedal "Dobře. Budeš pracovat pro milion+. Jestli teda chceš." "Samozrejme že chcem. Ďakujem" povedala som nadšene. "Tak pojď seznámíme tě jěště s ostatními a ukážu ti co kde je." "Dobre"
Postavili sme sa a Radek zase povedal "Takže tohle je kancelář co už asi víš" išiel smerom ku dverám a ja za ním. "Tady je hlavní místnost neboli kuchyň a obývák." povedal keď sme vošli do obývačky a.k.a. hlavnej miestnosti kde na gauči sedel Tomáš, Robin a ďalší vycházal z nejakých dverí. "To je Koky a místnost z které vyšel je studio" prišiel ku mne a tiež mi podal ruku "Natália" "Martin". Usmiali sme sa na seba a on potom išiel do kuchyne. Radek mi potom ešte ukázal ďalšie miestnosti a nakoniec dodal "Chovej se tady jako doma."______________________________________________________________________
Prvý diel mojej prvej fanfikcie je na svete. Vopred sa ospravedlňujem za zlú češtinu a ak náhodou nepravdivé informácie ale kľudne ma môžete opraviť v komentároch. A ano, každý neznámi bude ✨týpek✨ xd. Ďalší diel dúfam soon💖💖
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022