Jste píchali? [8]

426 8 0
                                    

"Vysvetlím vám to". "Tady není co vysvětlovat" povedal Jakub.
_________________________________

"Chodíte spolu a to je super!" radoval sa Jakub ale ja som jeho radosť rýchlo prerušila. "Nechodíme spolu" ujasnila som a všetcia sa na mna nechápavo pozreli. Samozrejme okrem Dominika. "Jak jako nechodíte spolu? Vždyť jste se tady dvakrát líbali jak kdyby tě měl každou chvíli ohnout" zasmial sa zase Jakub.
"Iba sme to hrali pred tou kravou aby dala Dominikovi pokoj" povedala som im pravdu. "Takže spolu nic nemáte?" spýtal sa Radek a my sme zakrútili hlavou na znak 'nie'. "Dobře, to chápu ale mám dvě otázky" oznámil nám Kubo.

Dominikov pohľad

"Proč jste si prostě nedali jen pusu když jste to hráli?" zeptal se Jakub a já se podíval na Natálii.
"Mňa sa nepýtaj. To tento tu to začal" řekla a ukázala na mně. "No protože by to nebylo přesvědčíví?" řekl jsem a oni kývli. Díky bohu že mi uvěřili. "A proč jste to zopakovali před náma? To jste to nemohli říct?" pokračoval Jakub. Ten kluk mně někdy dost sere.
"To má na svedomí tiež tuto pán Citta" zdvihla Nat ruce na obranné gesto. "No čekáme na odpověď Citto" já tomu Jakubovi fakt plesknu. "By jste neuvěřili a i tak by jste chctěli abychom to udělali znova tak jsem to udělal rovnou. Víte, já vás už znám" dokončil jsem svůj asi monolog, no aspoň mě to tak připadalo. Oni uznali že to je pravda.

Ale pravda byla jiná. Udělal jsem to protože jsem chtěl. Už od prvního dne jak vešla do místnosti jsem to chtěl udělat a teď byla skvělá příležitost. Nic k ní necítím, to ne. Jen mě hrozně lákali ty její rty. A ten zadek ani nevím. Udělal jsem to že jsem si to ani neuvědomoval. Teď jak jsem jí políbil mně její rty lákají jěště více.

Do reality mně vrátilo to, jak Nat odešla. Chtěl jsem jít za ní ale Tomáš byl rychlejší. Přijde mi že se až moc baví ale je to jejich věc.

"Kam šla?" zeptal jsem se protože jsem to prostě potřeboval vědět. "Prý jsi potřebuje vyvětrat hlavu" řekl Andy a já jen kývnul.

Natáliin pohľad

Odišla som aby som si trochu prečistila hlavu a porozmýšlala. Našla som za budovou maličký park v ktorom nikto nebol. Chcela som sa ponoriť do mojich myšlienok ale vyrušil ma niekto, kto si sadol ku mne. Pozrela som sa na tú osobu a bol to Tomášek. Ten chlapec pre mňa urobil strašne veľa na to ako krátko sa poznáme. "Nebude ti vadit když se přidám?" spýtal sa a ja som kývla na znak 'nie'.
"Chceš?" vytiahol krabičku cigariet. Nefajčím, ale zobrala som si jednu. Tom  mi ju zapálil a hneď ako som si potiahla som sa rozkašlala. "Poprvé?" zasmeje sa a ja som zase iba prikývla. "Zvykneš si" dodal a tiež si zapálil jednu cigaretu.

Po chvíli to už bolo v pohode a nekašlala som. "Vieš jazdiť na motorke?" spýtala som sa. "Trochu jo. Proč?" pozrel na mňa. "Poď" postavila som sa a zahasila cigaretu. Tentokrát som mu ja podala ruku. Tom sa postavil a chytil mi ruku.

Prišli sme ku garážam ktoré patria k bytom kde bývam. Otvorila som svoju garáž a bola tam moja motorka. Ano, mám motorku. (Fotka hore)"Ty máš motorku?" divil sa Tom. "Si jediný kto o nej vie. Nevedia to ani moje najlepšie kamarátky" zobrala som do ruky helmu. "Tak to mi je ctí vědět to" pousmial sa a ja som sa zasmiala. Podala som mi jednu helmu. "To jako jdeme jezdit?" ukázal na motorku a ja som kývla. "Hele, nechci tě nějak podceňovat, ale nezabi nás dobře" zasmiali sme sa a kývla som.

Zastavila som pred budovou kde je štúdio. "Ty píčo tohle bylo super!" Tomášek sa usmieval od ucha k uchu a ja som sa nad tým iba zasmiala. Vyšli sme hore do štúdia a tam boli všetcia v rovnakej zostave ako keď sme odišli.

Dominikov pohľad

Po hodině přišli Tomáš a Natálie. By mě zajímalo kde byli tak dlouho. Tom byl vysmátej jak sluníčko a Naty byla taky celkem šťastná. To se mi nelíbilo protože Tom je takhle vysmátej jen když si zapíchá co se v jeho případě děje strašně málo. V tomhle je úplně jiný jak já.

Natáliin pohľad

"Jste píchali nebo co že je takhle vysmátej?" zasmial sa Dominik. "Predstav si že hej" usmiala som sa a pozrela na Tomáška. Musím si z nich urobiť trochu srandu. "Co?" vykríkli všetcia naraz a my s Tomom sme sa začali smiať. "Tohle bylo lepší než píchání kluci" povedal Tomášek keď sme sa trochu uklidnili. Jakub chcel niečo povedať ale prerušilo ho otváranie dverí.

Do miestnosti vošiel Hasan. "Koho je ta motorka co stojí venku?" Kurva. Ja som ju zabudla dať ďalej aby ju nikto nevidel. Takže som v prdeli. "Venku je nějaká motorka?!" vykríkol Jakub. "No" povedal Pepa. Mala by som im to povedať. "Ale z nás nikdo nepřišel na motorce" Andy. "Emm ona je tak trochu moja" hamblivo som zo seba vydala. "Tvoje?!" vykríkli všetcia okrem Toma. Prikývla som. "Ty
vole ty jsi jinak hustá" sadol si k nám Pepa a ja som sa usmiala. "A to je proč jsem byl tak vysmátej" chválil sa Tomášek. "Ale notak Tomášku. Mi chceš říct že proto jste byli tak dlouho pryč?" spýtal sa Kuba. Tom prikývol. "Takže žádné píchaní nebylo?" Dominik. Ten stále myslí iba na to jedno. Jemne som do neho strčila. "Můžeme se na ni podívat?" spýtal sa Radek a ja som prikývla.

Vyšli sme von kde stála moja motorka v celej svojej kráse. "Ty píčo ta je hustá" obdivoval ju Jakub.
"Kluci, máme tu nejvíc hustou kamarádku na světě" vyhlásil Pepa a ja som sa na neho usmiala. Som rada že som konečne našla ludí ktorí ma majú radi a berú ma ako kamarátku. "Čo keby sme dneska večer išli ku mne?" spýtala som sa ich. "Joooo" vykríkol Dominik, nad čím sme sa zasmiali a ostatný prikívli.

Išli sme naspäť hore ešte niečo dorobiť. Dominik a Radek velmo chceli aby som nahrala pesničku aj ja. Po asi pol hodinovom prehováraní som na to kývla. Napísali sme presný text a ocitli sa v nahrávacej miestnosti. Musím povedať že táto miestnosť je najkrajšia zo všetkých. 

Nahrali sme jednu pesničku a rozhodli sa že pôjdeme už ku mne. Ja som išla na svojej motorke, Nik, Kuba a Radek išli v jednom aute a v druhom Hasan, Tom a Andy.

Došli sme ku mne a chcela som nám urobiť večeru ale zistila som že mám skoro prázdnu chladničku.
"Musím ísť do obchodu. Pôjde niekto so mnou?" spýtala som sa ich aby potom nenadávali že som sa ich nespýtala. "Já" vyhlásil Dominik. Sadli sme do auta a vyrazili do obchodu.

Keď som zavrela kufor, Dominik si ma z ničoho-nič pritiahol za boky a pobozkal ma. Tretí krát za jeden deň. A to spolu nič nemáme okrem toho fake vzťahu. Po chvíli sa odtiahol a povedal "Víš že tě neskutečně kurva moc miluju?"
________________________________________________________________________
Heelow, heelow. Ďalšia časť práve vznikla.
Pardon ak niekde bude chyba, ale v pravopise češtiny sa moc neviznám.
Prečo to podľa vás Dominik urobil? To že pobozkal Nat a povedal jej že ju miluje?
Aký máte názor na Robinovu a Jicksonovu novú pesničku? Za mňa je mega dobrá ako každá.
A Dominik a Tomášek sú tam strašne zegzi xd.
Zajtra ďalšia časť zatiaľ bye💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz