"Ešte to premyslím."
___________________________________Tomov pohľad
Políbil jsem ji. Konečně jsem se na to odvážil. "Promiň" řekl jsem ani nevím proč. Než něco stihla říct přišel Hasan z kuchyně. Nebyl v pokoji když přišla Nat? Kdy tam šel? "Ty si tam kedy išiel?" hodila na něj nechápavý pohled. "Jsem se tam teleportoval. Abraka dabraka kouzlo" zase odešel do pokoje. Zase chtěla něco říct ale teď ji vyrušili hlasy z chodby. "Už jste doma?" zeptal jsem se Jakuba a Dominika když vešli do obýváku. "Jo nebylo tam hodně práce" řekl Dominik. "Nebude vadiť keď prídu Vanesa a Ella?" koukla na nás. Kývli jsme hlavou jakože ne a ona odešla do pokoje.Za 10 minut někdo klepal. Nat vyšla z pokoje a otevřela. Jak přecházeli přes obývák pozdravili se s námi a zmizeli v Nat pokoji.
Já jsem seděl na gauči a přemýšlel o nás. Co když jsem to posral tím že jsem ji políbil? Nevím jestli někomu řeknu o radu protože vidím jak se na ni dívají třeba Nik nebo Kuba ale Hasan nás pravděpodobně viděl tak bych se když tak šel zeptat jeho. Ale zatím si vystačím sám.
Natáliin pohľad
Baby odišli až večer. Ja som sa potom už len osprchovala a hneď ako som si ľahla som zaspala.Ráno bolo ako každé iné až na to že som tu nevidela ani jedného z chalanov ale asi sú zalezení v izbách. Ležala som na posteli a scrollovala instagram. Ale vyrušil ma Dominik ktorý mi vtrhol do izby. "Jdem do studia". "Musím ísť aj ja?" pozrela som na neho. "Jo. Potřebujeme tě takže zvedni tu tvoji hezkou lenivou prdel a jdeme" hodila som na neho vražedný pohľad. "Dobre ale daj mi chvíľu nech sa upravím" on kývol a odišiel z izby. Obliekla som si obyčajné čierne body, čierne kožené legíny a na to som si hodila bledú mikinu lebo vonku už začína byť zima. Urobila som si ľahký makeup čo znamená linka, masakra a lesk na pery. Zobrala som si malý ruksak do ktorého som hodila peňaženku, kľúče keby niečo, slúchadká pretože bez nich nejdem ani na krok a mobil a vyšla som z izby.
"Tyvole tobě to trvá" prekrútil očami. "Drž hubu lebo pôjdeš sám" povedala som popri obúvaní sa. "Mně neodoláš😌" (keď tam je nejaké Emoji tak to znamená ako za zrovna tvárili pozn. a) a priblížil sa ku mne. "Mal by si si znížiť dávku ega" pozrela som sa mu do očí a to Vám hovorím že ten týpek čo tu stojí je pekne vysoký takže som mala čo robiť. Uchechtol sa a priblížil sa ešte viac. "O čo ti ide?" spýtala som sa pretože mi to prišlo až moc podozrivé. "Mně o nic... možná" to 'možná' povedal potichu ale aj tak som to počula. A bodaj by nie keď je odo mňa asi 3 centimetre. "Domin-" nedopovedala som lebo ma pobozkal. Čo majú všetcia s tým bozkávaním prosím vás?! Neviem prečo ale spolupracovala som a bol to aj dobrý pocit. Teda čo?! Nie! Prestaň! Dominik nie je na vzťahy a navyše sa ti nepáči on ale... odtrhla som sa od neho. Nechápavo na mňa pozrel. "Poďme do štúdia" odišla som von z bytu. Počula som za sebou kroky takže pravdepodobne ide aj Nik. A pravda, o chvíľu sa objavil vedľa mňa.
Cestou do štúdia ani jeden z nás neprehovoril. A nemyslím si že to bolo nejako potrebné. Dorazili sme do štúdia kde bol Decky, Hasan a Yzo. A vraj v kancelárii sú Tom s Andreasom.
"Ahoj" objal ma Jakub. "Běž za Andreasem a Tomáškem" odtiahol sa a ja som teda odišla. "Ahoj kočko" všimol si ma ako prvý Andreas a hneď ako to dopovedal sa na mňa otočil Tom. "Ahoj. Tak čo potrebujete?". Celý deň sme riešili veci ohľadom merchu, fotiek, koncertov, dokonca Yzo chcel aby som mu poradila niečo do textu. Domov sme prišli asi až okolo polnoci. Hneď som zaliezla do sprchy. Zrazu sa ale na kúpeľni otvorili dvere. Sakra! Zabudla som zamknúť. Super! Najdôležitejšia vec na ktorú musíte stále myslieť je zamkíňať sa v kúpeľni keď máte dom plný chlapov a ja som na to zabudla! Našťastie osoba ktorá vošla si iba niečo zobrala a zase odišla. Po mojom zážitku v sprche som sa prezliekla do pyžama a ľahla do postele. Chvíľu som pozerala sociálne siete a následne zaspala.
Ráno som sa zobudila do 'nádherného' búrkového rána. Skvelé. Vstala som a zamierila do kupelne kde som si spravila hygienu. Ďalšiu som navštívila kuchyňu kde som si urobila kávu a rozhodla som sa potešiť mojich milujúcich spolubývajúcich raňajkami. Urobila som im hrianky a vajíčka ktoré som potom prikrela aby rýchlo nevychladli. K tomu som im prichystala maslo, slanú pomázánku, šunku, nutellu, ovocie a zeleninu. Nech si na to každý dá čo chce. Ešte som naliala do pohárov ovocný džús a hotovo. Úprimne, keby mne niekto urobí takéto raňajky tak milujem toho človeka. Pozrela som na hodiny ktoré ukazovali 9:40. Majú vo zvyku vstávať o takomto čase takže dúfam že vstanú a nevychladne im to. Sadla som si na linku v kuchyni a scrollovala TikTok.
Započula som za sebou kroky tak som sa otočila. Stál tam rozospatý Tomáš ktorému jeho modré dlhé vlasy padali do tváre. Ou, to som Vám zabudla povedať. Na streame ktorý bol nedávno si zafarbil vlasy. Ale pristane mu to nebudem klamať.
"Dobrý ráno" povie rozpspalím hlasom. "To ty?" ukáže na stôl ktorý je plný jedla. Prikývla som na súhlas. "Tyvole když to uviděj kluci budou tě milovat" prišiel ku kuchynskej linke a začal si robiť kávu. "Mohol si povedať urobila by som ti ju" položila som mobil vedľa seba. "Ty jsi už udělala dost. Jak dlouho jsi vzhůru?" "Od 8 asi". "Hele Nat" prišiel bližšie ku mne. Veľmi bližšie. "Mohli bychom si pak promluvit o tom co se stalo předevčírem?" pozrel mi do očí. Sakra. "Jasné" pousmiala som sa. On sa ale ani nepohol. Za mnou sa zase ozvali kroky tak sa Tomáš odtiahol a dorobil si kávu. Prišli Jakub s Hasanom. "Dobrý ráno" pozdravili naraz. "Dobré. Chcete kávu?" kývnu hlavou. Zoskočím z linky a vystriedam sa s Tomom pri kávovari. "Dob- Natálie Novotná já tě miluju" prišiel ma objať Dominik. Zasmiala som sa a tiež sa ho spýtala či chce kávu.
Keď som dorobila všetkým kávu išla som sa prezliecť. Mikina a legíny - najlepší outfit. Tesne potom ako som sa obliekla niekto zaklopal.
___________________________________
Heyyy na šťastie do začiatku školského roka 2022 tu máte kapitolku💖
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022