Máš ho rada [14]

351 10 1
                                    

Natália. Nikdy mi tak nepovedal a mňa to trochu zamrzelo.
___________________________________

Rozhodli sme sa že budeme niečo pozerať a to by neboli chalani keby nevybrali horror. Sedela som na kraji gauča. Vedľa mňa bola Veronika, vedľa nej Tom, Dominik a na druhom konci Jakub. Tentokrát vybrali niečo fakt strašidelné a ja som sa na to už nemohla pozerať tak som odišla do kuchyne kde som sa oprela o linku (veeelmo dlha veta pozn.a). Chvíľu na to niekto prišiel. Bol to Dominik. "Co ty tady?" pozrel na mňa. "Prišla som sa napiť ale pôjdem si už ľahnúť nevadí?" zaklamala som. "Ne klidně běž" usmial sa. Ja som sa na neho pousmiala a odišla do izby.

Boli už asi 2 hodiny ráno a ja som stále nespala lebo bola búrka. Vstala som z postele a išla do kuchyne. Sadla som so za stôl a rozmýšľala. Zrazu si ku mne niekto sadol. Tomáš. "Čo tu robíš?" hodila som na neho nechápavý pohľad. "Jsem se vzbudil na ten velkej hrom a když jsem zpozoroval že je bouřka tak jsem si spoměl na tebe" pozrel na mňa. Pousmiala som sa na neho. "No tak pojď" "Kam?" "Spát" postavil sa. "Tom vieš že ja nezaspím" "Vím proto jdu s tebou" "Nie. Choď za Veronikou. Určite ťa bude hľadať a bude nahnevaná" už som tú hádku normálne videla. "Nebude a pojď nebo tě tam odnesu" pozrel sa na mňa výhražným pohľadom. Ja som zakrútila hlavou na znak 'nie'. "Fajn" prehodil si ma cez rameno a niesol do izby.

Položil ma na posteľ, ľahol si vedľa mňa a objal ma. Ja som sa k nemu pritúlila a hneď zaspala.

Zobudila som sa a vedľa mňa nikto nebol. Prišla som do kuchyne kde -ako som čakala- sedeli všetcia.
"Dobrý ráno růženko" zasmial sa Jakub. "Koľko je?"
"Dvanást" odpovedal Dominik. Spala som vážne dlho. Jakub mi podal obed ktorý prekvapivo robil on. Najedli sme sa a ja som sa išla prezliecť. Obliekla som si obyčajné čierne tričko s dlhým rukávom, károvanú (to je taká kockovaná ako zvykávajú byť košele chápeme sa😅 pozn.a.) červenú sukňu, ktorá bola dosť krátka a doplnila som to čiernym opaskom. Dala som si k tomu biele Nike tenisky.  Viem že sa to k tomu nehodí ale nič iné tu nemám.  Zobrala som si tašku pretože za chvíľu pôjdem a odišla do obývačky.

Všetcia tam sedeli a boli úplne zažratý do telky. Tom samozrejme objímal Veroniku. "Chalani ja už pôjdem" oznámila som im a oni sa na mňa otočili.
"Tyvole" povedal potichu Jakub asi s úmyslom aby som to nepočula. Dominik sa nahol k Jakubovi a
'pošepkal' mu "asi jí za chvíli zase ohnu" ale počula som to aj ja. Jakub ho buchol po stehne a ja som dodala "počuli sme to všetcia Dominik". Zatváril sa prekvapene ale povedal "já vím". "Odvezu tě jo?" nahodil Jakub. "V pohode aspoň sa prejdem" usmiala som sa. "Ne. Jěště tě tam někdo znásilní. Prostě tě odvezu a ticho" "Fajn" prekrútila som očami.

V aute Jakub pustil niektoré svoje pesničky ktoré ešte len majú výjsť. Započúvala som sa a až keď pesnička skončila som si uvedomila že má ruku na mojom stehne. Neriešila som to pretože mi to nejako moc nevadilo. Celú cestu sme sa rozprávali a púšťali si rôzne pesničky.

Doma som si ako vždy urobila kávu a sadla si na balkón. Dneska bolo vonku až moc pekne. Rozhodla som sa že napíšem Vanese a Elle. Ella nemohla pretože išla zase niekam s Petrom, jej frajerom. Mám pocit že je viac s ním ako s nami ale vyzerá to medzi nimi veľmi vážne a som za ňu rada. Vanesa tu vraj bude do hodiny.

"Čo ti je?" nahodila Vanesa keď sme sa už asi hodinu rozprávali. "Nič prečo?" nechápala som ju. "Veď vidím že nie si vo svojej koži. A ešte k tomu si aj nejaká posmutnená" (existuje vôbec take slovo? pozn.a). "Ja som v pohode" zakrútila som hlavou.
"Ako myslíš. Tak mi povedz čo máte nové v tej vašej milion plus parte?" na 'milion plus parte' urobila úvodzovky. "No okrem toho že má Tom frajerku a-" chcela som ešte niečo povedať ale prerušila ma. "Ja už to mám!" vykríkla a ja som na ňu nechápavo pozrela. "Ty si taká pretože si Tom našiel frajerku"
"Prečo by som mala byť smutná pretože si našiel niekoho s kým je šťastný? Som za neho rada a je to to isté ako aj s Ellou" vysvetlila som. "Pretože ho máš rada" "Jasné že ho mám rada. Ako aj Dominika alebo Jakuba alebo každého iného"stále som ju nechápala. "Nemyslím to tak. Máš ho rada až moc. Videla som aká si keď si s ním. Si šťastnejšia a ste si velmo blízky" hodila na mňa pohľad '😏'. "Sama vieš že je to blbosť" samozrejme že to nie je pravda. "No ja si myslím že nie je". Ďalej sme sa tejto téme už nevenovali za čo som bola rada.

Ella odišla okolo 5. A ja som nemohla prestať myslieť na to čo povedala. Nie je to pravda. Určite to nie je pravda. Potrebovala som sa nejako odreagovať aby som na to nemyslela. Chcela som ísť do štúdia ale pravdepodobne tam bude aj Tom. Rozhodla som sa napísať Dominikovi, keďže ten tam je teraz dosť často.

Citta😏👌
Nat: Ahoj si v štúdiu?
Nik: Čau jo co potřebuješ?
Nat: Je tam aj Tomáš?
Nik: Ne je na večeři s tou jeho proč?
Nat: zastavím sa
Nik: dobře?

Na to som mu hodila zobrazené a vydala sa do štúdia.

Prišla som tam a na gauči sedeli Jakub s Kokym.
"Ahooojj" objala som ich. "Čaaaau" pozdravil Jakub ktorý už určite nebol čistý. "Dominika máš v nahrávací" povedal Koky. "Ako viete-" nenechali ma dohovoriť. "Říkal nám to". Ja som prikývla a išla za Dominikom.

Sedel za počítačom a robil hudbu ako vždy. Prišla som k nemu a položila mu ruku na rameno. Asi nemá čisté svedomie pretože sa zľakol jak keby tam stojí zombie ktorý ho chce zožrať. "Nemáš čisté svedomie" zasmiala som sa. "To nemám no" tiež sa zasmial a pozrel na mňa. "Ty jsi se nepřevlíkla?" celú si ma prezrel. "Nie? Mala by som?" hodila som na neho nechápavý pohľad. "Jako ne jen budu mít co dělat abych tě hned a tady neohnul" zahrizol si do pery a ja som mu dala pohlavok a odišla za chalanmi.

_________________________________________________________________
Čo si o tom zatiaľ myslíte?🤔💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt