Jdeš po Tomovy [22]

284 11 0
                                    

Jakub sa postavil a odišiel. Ja som začala niečo hľadať na Netflixe.
__________________________________
Nakoniec som vybrala After 2 pretože som to ešte nevidela a ak sa to Jakubovy nebude páčiť má smolu. Ten po chvíli prišiel s popcornom, fľaškou kofoly a dvomi pohármi. "Co jsi vybrala?" položil pred nás tác s jedlom a pitím a sadol si vedľa mňa. "After" oznámila som mu s úsmevom. "Nee to je nějaká romantická píčovina" samozrejme že protestuje.
"Máš smolu". Iba si povzdychne ale už je ticho. 
Po asi pol hodine tam prišla ehm-ehm scénka. Cítila som na sebe Jakubov pohľad. "Čo je?" otočím sa na neho. "Nicc" odvráti pohľad odomňa na obrazovku tak to urobím tiež ale o chvíľu cítim jeho ruku na mojom stehne. Nechala som mu ju tam lebo je to u Jakuba v podstate normálne. No robí to často. Počas celého filmu ju tam mal.

Keď film skončil otočila som sa na Jakuba. "Čo teraz?" "Nevim" zasmial sa. "Hele Nat, vim že moc spolu jako nejsme kromě foceni a tak ale chtěl bych to změnit. Vážně jseš v pohodě a mám tě extrémně moc rád" dokončil svoje asi vyznanie citov. "Ja teba tiež Kubo" sadla som si na neho a objala ho. Takže Jakub ležal a ja som v podstate ležala na ňom a objimala ho.

Jakubov pohľad
Právě jsem ji z kousku vyznal city. Neřekl jsem ji že jse mi líbí ale že ji mám moc rád a myslím že to zatím stačí. Ne že bych ji to nechtěl říct, jen se bojím její reakce. Divný, já Jakub Vlček, známej Yzomandias se bojí reakce holky. Vylezla jsi na mně a obejmula mně. Nečekal jsem to od ní ale mile mně to překvapilo. Najednou se z ničeho nic postavila a šla ke dveřím. "Kam jdeš?" nechápavě jsem se zeptal. "Na záchod" řekla a odešla. Spadl mi kámen ze srdce. Jsem se lekl že to nebrala vážně nebo tak něco.

Natáliin pohľad
Cestou zo záchoda som sa zastavila v kuchyni napiť sa. Síce sme mali kofolu ale tú sme vypili pred koncom filmu. Do kuchyne prišla Veronika. "Hele vím že jedeš po Tomovy ale nech ho na pokoji nebo ti zničim život. On je můj" už aj ona. "Tom je iba môj kamarát a robíme spolu. Nič viac medzi nami nebolo, nie je a ani nebude. Má na lepšie" tým 'lepšie' som myslela lepšie než ona. "Máš pravdu. Má na lepší než na takové namyslené krávy jako jsi ty. Třeba na mě. Mám hezký tělo, hezký vlasy, tvář, prostě všechno. Co z toho máš ty? Nic. Jsi hnusná sprostá kráva která je jen využívá a oni se to brzo dozví" ani som sa nedostala k slovu a odišla. Čo keď im naozaj bude niečo hovoriť a oni jej uveria? Prebrala som sa a odišla naspäť k Jakubovi.

Sadla som si zase k nemu a pozrela na neho. "Chceš ešte niečo robiť alebo?" "Jako mě se jěště spát nechce no. Je ti něco?" "Nie len som unavená" je to pravda. Alebo? "Jo a proto máš slzy v očích?" sakra. No dobre, možno mi nejaká tá slza vyšla s predstavou že sa už s chalanmi nebudem baviť a oni na mňa budú nasratý s tým, že ich iba využívam. "Co se stalo?" "Nič" odseknem a ľahíňam si do postele. Jakub asi pochopil že momentálne chcem byť sama a odišiel. Asi si myslíte aká som hysterka a podobne ale pre mňa oni znamenajú naozaj veľa a predstava že ich nebudem mat v živote je naozaj hnusná.
O niekoľko minút moje rozmýšľanie prerušil spánok.

Jakubov pohľad
Když se Natálie vrátila ze záchodu prišla mi divná a smutná. Nevím co se jí stalo ale nelíbí se mi to. Jestli jí někdo něco udělal nebo řekl rozbiju mu držku. Rozhodl jsem se na to někoho zeptat. Na moje štěstí všichni seděli v obýváku a koukali na nějakou blbost. "Hele, řekli jste nebo udělali něco Nat?" zeptám se jich rovnou. "Proč? Co jí je?" "Kdybych věděl tak se neptam Tome. Tak?" "Já ji naposledy viděl když šla do pokoje když přišla Verča" začne Tom. "Já jsem jí viděl když šla asi na záchod ale vypadala v pohodě" řekl zase Hasan. "Dominiku? Veroniko?" jim se moc mluvit nechtělo. "Já jsem ji taky viděl jen když odešla do pokoje. Pak jsi tam šel ty takže byla celou dobu s tebou" podívá se na mně Nik. "Ona šla na záchod a byla v pohodě ale když se vrátila byla úplně smutná" vysvětlil jsem jim to.
"Proč to vůbec řešíme? Je to její problém né náš" říkám vám že ta Veronika mně začíná srát. A to pořádně. "Protože je to naše kámoška. Teda aspoň moje. A záleží mi na ni" neřekl bych že mi někdy bude záležet na holce ale je to pravda. "To naše taky ale nemůžeme nic dělat dokud nebudeme vědět co se jí stalo Jakube. A možná nás do toho ani nechce tahat" teď se na mně podívá Tom a pokračuje. "Když se vzbudí můžem se jí zeptat". Musím uznat že možná má pravdu. Pak se jí zeptám.

Natáliin pohľad
Zobudila som sa okolo 2 ráno na čo iné než búrku. Ešte k tomu som nemohla prestať myslieť na to čo povedala Veronika. Sedela som v izbe na posteli a pozerala do blba. Dneska sa asi moc nevyspím. Ľahla som si naspäť a snažila sa zaspať ale nešlo to.

Až keď začalo byť vonku svetlo som si uvedomila že som bola hore celú noc. Pozrela som na mobil aby som zistila koľko je hodín - 5:16. Vstala som a išla do kúpeľne. "Ty vyzeráš" povedala som si v hlave keď som sa pozrela do zrkadla. Zaliezla som do sprchy pod prúd teplej vody.

Vyšla som zo sprchy, urobila si hygienu a dala som si trochu makeupu aby sa ma ostatný nezľakli. Obliekla som si sivé tepláky a čiernu mikinu.

V kuchyni som si spravila kávu a sadla som si na balkón. Po neviem akom čase si niekto ku mne sadol.
"Co tady děláš tak brzo?" podľa hlasu som poznala že to je Hasan. "Nevedela som spať tak som sa na to vykašľala a prišla som sem. Je tu krásny výhľad" celú dobu som sa naň pozerala (na výhľad nie na Hasana pozn.a). "Jo je to hezký. A proč jsi nemohla usnout?" rozmýšľala som či mu to mám povedať.  "Búrka" odpovedala som jednoducho. "Bojíš se?" cítila som na mne jeho pohľad ale ja som sa na neho nepozrela iba som prikývla. "Ví to kluci?" "len Tom" "Proč jsi za nim nešla?" "Má frajerku. Ešte k tomu bola pri ňom" "Hele když bude bouřka třeba jako teď  a budeš se bát, nebo ti bude špatně, nebudeš se cítit dobře, kdykoliv za mnou můžeš přijít Jo? Já nemám holku takže si mužů klidně dělat co chci a můžeš u mně i spát když se budeš cítit lépe. A myslím že kluci by to udělali také" noo toto som od Hasana nečakala.
_____________________________________________________________________
💖💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz