To je od vchodu [2]

510 11 0
                                    

Radek mi potom ešte ukázal ďalšie izby a potom dodal "Chovej se tady jako doma".

___________________________________

Prišli sme do hlavnej miestnosti kde sa ozýval hlas Tomáša. "Kluci já musím do města tak vás tady na chvíli nechám" "Že by měl Tomášek rande?😏😏" ozval sa Radek. "Ne😌" odpovedal Tomáš jasne. "Radek, ja už tiež budem musieť ísť." povedala som tak aby ma počul len Radek. "Fakt? To je škoda. Doufám že příjdeš i zítra. Potřebuju se jěště domluvit na termíny focení i s Dominikem a Jakubem." "Jasné kedy mám prísť?" spýtala som sa nadšene. Som rada že som si našla prácu a ešte k tomu u nich. Konečne nemusím byť sama doma. "To je jedno. Můžeš ráno, na oběd, kdy chceš. Oni tu budou celej den." "Dobre. Ešte raz ďakujem a ahoj"
"Čau". Rozlúčila som sa s ním a odišla. Robina, Tomáša a Kokyho som nechcela rušiť v ich dôležitej debate tak som ich nechala.

Bola som na konci ulice keď sa pri mne zastavilo auto. Celkom som sa zľakla ale keď som počula ten hlas, hneď som sa ukľudmila. Bol to Tomáš.
"Nechceš někde hoďit?" spýtal sa milo. "Nie ďakujem. Mám to blízko." usmiala som sa. "Kde máš namířeno?" "Caffetteria" odpovedala som mu. "Tak nasadej už. Jedu tam taky." Nakoniec som teda nasadla do jeho čierneho mercedesu.

Tomáš bol v pohode a zdal sa mi z tadiaľ taký najviac normálny. Rozumieme si a máme aj rovnaký humor čo je celkom zábavné. Po ceste sme sa rozprávali o rôznych veciach a viac sa spoznávali.

Za chvíľu sme prišli do caffeterie. Vystúpili sme, on zamkol auto a vošli sme dovnútra. "Jestli chceš tak tě pak můžu odvést"  "Nie ďakujem. Pôjdem s kamarátkami" "Dobře tak kdyby něco, volej" ano, dali sme si telefónne čísla "Jasné". Rozlúčili sme sa a každý išiel k svojmu stolu. On išiel k nejakému dievčaťu a ja k Elle a Vanese.

"Ahojte" pozdravila som ich "Kde jsi byla? Máš meškání 5 minut" zabudla som povedať že Ella je strašný detailista takže musí byť všetko presne a na čas. "Prepáč bola som v mojej budúcej práci😌."
"Počkaj čo?!" vykríkla Vanesa skoro na celú reštauráciu. "Ticho." začala som im všetko hovoriť. Sú predsa moje najlepšie kamarátky a môžem im veriť.

"Ty vole to je neuveřitelný" povedala Ella keď som im to dopovedala. "A ty si teraz prišla s Tkeejom?" spýtala sa zase Vanesa. "Hej" odpovedala som.
"Holka ty začínáš mít úžasnej život. Nemohla by si nás tam někdy vzít?" spýtala sa Ella. Samozrejme že sa to spýtala keď je ich veľká fanúšička. A najradšej má toho Nik Tenda. Vanesa ich tiež počúva ale nie je do nich blázon ako Ella. "Neviem, musím sa tam niekoho spýtať. Síce mi Decky povedal že sa tam mám chovať ako doma ale to nejde. Predsalen je to milion+ štúdio" povedala som a všetky tri sme sa zasmiali.

Sedeli sme tam takto asi dve hodiny keď sme sa rozhodli zaplatiť a ísť. Mali sme v pláne ísť ešte na nákupy. Hneď ako sme vyšli s caffetterie mi zacinkal mobil. Správa.

Radek💞🎛🎚
R: ahoj promiň jestli tě ruším ale potřebuju tě ve studiu. Kluci zítra nemůžou
N: hneď som tam
R: děkuju

"Baby musím ísť do štúdia" povedala som im so sklamaním v hlase. "To fakt? Teď? Když už něco máš?" pýtal sa zúfalo Ella. "Prepáč." "Nie v pohode. Choď. Vynahradíme si to inokedy." povedala Vanes.
"Ďakujem." objala som ich, rozlúčili sme sa a ja som išla naspäť do štúdia. Tomáš už v caffetterii nebol, inak by som išla s ním.

Prišla som tam a zazvonila pretože kľúče nemám.
"Milion+" ozvalo sa. "Tu je Natália." nič sa už neozvalo ale otvorili sa dvere tak som vošla.

Zaklopala som na dvere m+ a otvoril Radek. Pozdravili sme sa a vošla som dnu. Keď sme vošli do hlavnej miestnosti sedel tam Yzo a Nik. Ich dvoch poznám vďaka Elle a Vanes. Nik sa postavil a prišiel ku mne. "Dominik. Těší mě." povedal s úsmevom.
"Natália. Aj mňa teší" podali sme si ruku a potom ku mne prišiel Yzo. "Jakub." povedal, chytil mi ruku a pobozkal mi ju ako aj Tomáš. "Natália" "Jakube nekopíruj!" ozvalo sa za mnou. "Tomáši drž hubu." Povedal Jakub a všetcia sme sa zasmiali. "Můžu ti říkat Naty nebo Nat?" spýtal sa. "Môžeš ako chceš. Je to na tebe." "Dobře".
Po tejto debate sme si sadli, ja k Jakubovi a Dominikovi a Radek vedľa na stoličku. "V pátek máme  koncert a fotograf kterého nám dali odtud dostal chřipku. Tak jestli by jsi mohla jet s námi?" dokončil svoj dialóg Radek. "Jasné že hej. Je to predsalen už moja práca." trochu som sa pousmiala. "Děkuju. Ani nevíš jak si mě teď zachránila." povedal zase Radek na čo som sa zasmiala.

Ďalej sme sa tam rozprávali a prišiel aj Tomáš. Keď som sa pozrela na hodiny bolo 22:30. To som tu zostala nejako dlho. "Chalani prepáčte ale už pôjdem." oznámila som im a pomaly vstávala z gauči na ktorom som sedela s Kubom a Nikom. "A nechceš tady přespat? Je už pozdě." povedal Jakub.
"Nechcem otravovať a mám to iba ulicu." odpovedala som. "Tak fajn. Hodil bych tě ale mám v sobě ne jen alkohol a benga jsou teď všude." zasmial sa a ja s ním. "V pohode. Tak čaute." "Počkej jěště! Zapoměl jsem na něco." zastavil ma Radek. Prišiel ku mne a dal mi do ruky zväzok kľúčov. "To je od vchodu, od studia a od různých místností." "Ďakujem" usmiala som sa na neho, rozlúčila sa nimi a odišla.

Keď som vyšla z vchodu niekto ma ohlásil. Otočila som sa a bol tam Dominik. "Já síce pil ale žádný benga tady nebudou takže tě hodim domů." "Ako to môžeš vedieť tak naisto?" spýtala som sa ho. "Protože tady nikdy nejsou v téhle době. A Jakubovi to jen už nemyslí z toho všeho co měl" na konci vety sa zasmial. Ja som na neho iba hodila neveriacky pohľad. "A jěště k tomu to je vedle v ulici jak jsi říkala takže tam budem za 5 minut. Notaaaak"
"Dobre" súhlasila som pretože chalani hovorili že on neprestane dokým to nebude.

Sadli sme do jeho auta a išli smer môj byt.

____________________________________________________________
Druhá časť je na svete! Dúfam že sa Vám príbeh zatiaľ páči a ďalšia časť soon💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Where stories live. Discover now