Úkol [5]

420 10 2
                                    

"Co tady děláš?" ozval sa hlas zamnou.
_________________________________

Postavila som sa pretože som bola zohnutá a otočila som sa na osobu. Bol to Dominik. "Prišla som sa pozrieť či žijete a rovno aj upratať" odpovedala som a usmiala som sa. "To jsi nemusela. Ale Díky" povedal jeho chrapľavým hlasom a tiež sa usmial. "Jinak, v těch legínach máš pěknou prdel" dodal. "Umm ďakujem. Nevieš či sa už Ella zobudila?" rýchlo som odbočila od témy ktorú nahodil. "Když jsem vstal jěště spala" povedal a ja som pokračovala v upratovaní.

Po niekoľkých minútach som to mala tak som si sadla na stoličku v hlavnej miestnosti. "Natálie co tady děláš tak brzo?" povedal Jakub keď sa konečně zobudil a prišiel ku nám - tým myslím mňa a Dominika - "Je 12. To sa mi ako ráno nezdá" zasmiala som sa a Jakub tiež. Ella a Vanesa už odišli a tak sme tu iba my traja. "Za chvíli přijdou Radek, Viktor a Hasan" oznámil nám Nik. Iba som kývla.

...

Počuli sme otváranie dverí v ktorých sa objavili Decky, Viktor a za nimi Tomášek s Hasanom. Postavila som sa a išla ich objať a zoznámiť s Hasanom "Vyspala jses?" pýta sa Tom. "Do rúžova" odpovedala som mu s úsmevom. On sa tiež usmial a išli sme za ostatnými. "Hele, ona tady byla už ráno v deset" zasmial sa Dominik. "To že je to ráno pre teba neznamená že je to ráno aj pre mňa" zasmiali sme sa a Dominik sa len zaxichtil. Ďalej sme sa rozprávali o novom merchi.
...

"Jdem na večeři" zahlásil Jakub. Tak sme sa všetci pobrali peši do caffetterie. Posadali sme si a prišiel pri nás čašník. Ako sme si objednávali celú dobu sa na mňa pozeral. A poviem vám, nie je úplne najpríjemnejšie keď sa na vás pozerá neznámy chlap. Sedela som vedľa Toma, vedľa neho sedel Radek a oproti nám Jakub, Nik a Viktor a  na strane sedel Hasan. Ale späť k veci. Otočila som sa na Tomáška a keďže si to asi nevšimol tak som do neho jemne rukou pod stolom strčila tak, aby si to nikto okrem neho nevšimol. Pozrel sa na mňa a ja som očami ukázala na toho čašníka. Pozrel sa tentokrát na toho čašníka a asi to pochopil pretože si ma vtiahol do objatia a dal mi pusu na tvár. Tú pusu som teda vážne nečakala ale iba som sa usmiala. Pomohlo to a ten chlap na mňa už potom nečumel a dokonca som ho nevidela už nikde v celej caffetterii.

Odtiahla som sa od neho a poďakovala mu.
"Kdykoliv" usmial sa a pokračoval v debate s chalanmi.

...

Dojedli sme a vyšli z caffetterie. "Tak ja už pôjdem" oznámila som im. "Ne e ty budeš dneska u mně" vyhlásil Jakub a ja som sa na neho nechápavo pozrela. "No dneska bude u mně přespávačka" dopovedal už som pochopila. "Ale ja tam nemám veci ani nič" pozrela som sa na neho. "Tak si pro něco půjdeš" povedal zase Hasan. Kývla som a rozdelili sme sa. Kuba, Nik, Viktor, Radek a Tomášek išli k Jakubovi a ja s Pepom ku mne pre veci. Išla som práve s ním aby sme sa viac spoznali.

...

Dorazili sme ku mne, naliala som Pepovi džús a išla som si zbaliť. Zobrala som si ruksak, to bude stačiť. Dala som si do neho veľké tričko a tepláky ako pyžamo, oblečenie na zajtra a hygienu. Makeup si neberiem.

Prišla som k Hasanovi ktorý sedel na gauči a niečo robil na mobile. "Môžeme ísť" povedala som. Pozrel sa na mňa a vstal z gauča. "Fajn tak pojďme" rozišli sme sa smerom ku štúdiu.

...

Došli sme k Jakubovi a zazvonili. Otvoril nám Radek. Išli sme do obývačky kde boli všetcia. "Hele holoubci přišli" zasmial sa Jakub. "Ty jsi dobře zhulenej Jakube" povedal otrávene Pepa. Radek mi zobral ruksak a ja som si sadla na gauč pri Nika.
"Chceš?" pozrel sa na mňa s fľaškou v ruke (reálne som chcela napísať že s rukou vo flašku xd pozn.A.). "Nie ja nepijem" odpovedala som mu.
"Jakto?" spýtal sa. "Proste mi to nechcutí" pozrela som na neho. "Jo tak" otočil sa a niečo robil na mobile.

Išla som na wc sa prezliecť do pyžama pretože sa mi nechce prezliekať úplne pri šiestich chalanoch sa mi prezliekať nechce.
Keď som sa prezliekla šla som zase k nim. Práve sa rozprávali o tom že Jakub chce urobiť s Nikom novú pesničku.

"Seru na to! Nebaví mě to! Budeme to řešit zítra" povedal Jakub po pól hodine. "Dobře no. Tak jdeme spát?" spýtal sa Viktor. "Ne. Jdeme hrát flašku😌" oznámil Jakub. "Nemyslíš si že jsme na to už staří?" nahodil Radek a ja som sa musela zastať sama seba. "No dovol?! Ja stará nie som😌 vy možno" na konci som sa uchcehtla. "Heleee" Dominik hodil do mňa vankúš a ja som sa iba zasmiala. Nakonec Jakub všetkých presvedčil tak sme začali hrať.

Hneď ako sme začali to padlo na mňa a Jakuba.
"Pravda" povedala som hneď pretože nechcem zase nikoho bozkávať. "S kým z nás by jsi se vyspala?" provokatívne sa usmial (dúfam že chápete. Také to
"😏" pozn.A.). Fakt?! "S nikým" odpovedala som jednoducho. "Jak jako s nikým" pri tom 's nikým' sa má snažil napodobiť a pokračoval "někdo to bejt musí" "Nemusí lebo neni" vážně sa nechcem s nikým z nich vyspať. "Jak myslíš" nakonec ustúpil a pokračovali sme.

Padlo to na mňa a Hasana. "No Hasánku. Pravda alebo úloha?" nahodila som úsmev ala '😏'. "Úkol" povedal rozhodne.

Jakubov pohľad

Nat něco pošepkala Pepovi a ten odešel do mého pokoje. Po chvíli mi přišla zpráva z nějakého čísla a bylo tam něco jako:

?: Ahoj Jakube. Kdy se znova potkáme?😏
Odepsal jsem. Proč ne že.
J: Promiň ale nějak si nevim spomenout. Kdo že píše?
?: Minulej týden. V tom klubu kde jste měli teď koncert.
J: Jo už vím. Co potřebuješ kotě?
?: Nemůžeš teď přijít?😏
J: jako hned teď?
?: no. Zrovna jsem poblíž tvého domu tak bych se stavila
J: jak víš kde bydlím?
?: řekl jsi mi to
J: aha. Dobře ale půjdeme někde na hotel protože jsou u mě kamarádi
?: fajn čekám tě😏

Natáliin pohľad

"Hele kluci... a holko. Já si musím jet něco vybavit" pozrel na nás Jakub. "Teď? Je 24:30" hovoril Dominik. "Nooo to je taková osobní věc" pozrel na Nika takým divním pohľadom. "Joo jasně už chápu" povedal Nik a Jakub sa pobral smerom ku dverám.
Keď som počula že sa zavreli dvere som ešte chvíľu počkala a išla za Pepou. "Poď už odišiel" povedala som mu išli sme naspäť k ostatným. "Teraz sa postavte a ideme dole" oznámila som im. "Proč?" spýtal sa Tomášek. "Keď chceš vidieť nasraného Jakuba radím ti rýchlo poď" povedala som a všetcia sa postavili.
________________________________________________________________________
Konečně ďalšia kapitola. Prepáčte že dva dni nebola kapitola, ale ako som už písala, mám chrípku a väčšinou nemám na nič náladu. Ale idem teraz hneď začať písať ďalšiu a budem sa snažiť aby zajtra, teda už dneska keďže je 0:19 vyšla. 💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora