V kuchyni už boli všetcia okrem Viktora. "Viktor už odišiel?" spýtala som sa keď som prišla. "Jo jěště před tím než jsi se vzbudila" povedal Jakub a ja som iba prikývla.
_________________________________Naraňajkovali sme sa a niektorý už odišli. Zostali sme tam iba ja, Nik a samozrejme Jakub. Tiež som mala v pláne že sa vydám na cestu domov ale Jakub mi môj plán zkazil tým, že chcel aby som tu zostala. Z mojich myšlienok ma vytrhlo cinkanie mobilu. Písala Vanes do skupiny že ide na týždeň na Slovensko za rodičmi. Hneď na to napísala aj Ella že so sesternicou na dovolenku na dva týždne. Takže tu budem sama. Teda ak nepočítam chalanov. Hodila som im iba zobrazené a odložila mobil.
Do obeda som bola u Jakuba a potom som odišla domov. Doma som ležala na posteli a pozerala do stropu. Nudila som sa. Vanes a Ella nie sú v meste takže nemôžeme nikam zájsť. Spomenula som si na jeden zošit do ktorého som si ako menšia písala rôzne vety, myšlienky a texty. Viem že ho tu niekde mám tak som sa rozhodla ho nájsť. Pustila som si k tomu na reprák pesničky od milion+ aby som aspoň niečo mala napočúvané.
Našla som ho. Po dvoch hodinách som ho konečne našla. Bol úplne plný. Nebol tam voľný ani jeden riadok. Urobila som si kávu, keďže som ju ešte dneska nemala a sadla si na gauč. Čítala som si ten zošit a musím povedať že v ňom boli veľmi zaujímavé veci.
Z čítania ma vyrušil zvonček. Položila som zošit a išla otvoriť. Stál tam Dominik. "Ahoj potrebuješ niečo?" spýtala som sa. "Jo. Můžu dovnitř?" Pustila som ho dovnútra a sadol si na gauč. "Dáš si niečo?" "Kávu jestli můžu" prikývla som a urobila mu kávu. Sadla som si k nemu a začal. "Potřebuju pomoc. Jedna holka, moje ex, mě furt otravuje a myslí si že jsme furt spolu a dolejzá. Chtěl bych od tebe takovou laskavost" prikývla som nech pokračuje. "Potřeboval bych aby jsi hrála moji holku. Neznám nikoho kdo by do toho se mnou mohl jít tak jsem se přišel zeptat tebe" dokončil a ja som iba pozerala. "A na ako dlho?" spýtala som sa keď som sa spamätala.
"Nevím. Týden. Možná" takže ani on sám nevie.
"Ale hráli by jsme to jen před ní" dodal. "Neviem. Nepoznáme sa dlho a neviem či to je dobrý nápad" váhala som. "Prosím Nat" urobil na mňa psie oči.
"Dobre fajn" súhlasila som ale neprišlo mi to ako dobrý nápad. "Ďekuju moc" objal ma. Prvý krát od neho počujem takéto slovo."Co je tohle?" opýtal sa Dominik po niekoľkých minútach rozprávania sa a ukázal na môj zošit. "To je len zošit do kterého som si písala texty, vety a myšlienky keď som bola malá. Nič zaujímavé" ano, povedala som že sú tam zaujímavé veci ale sú to obyčejné myšlienky teeanegerského dievčaťa.
"Můžu?" Prikývla som.
"Vždyť z tohoto by byla dobrá písnička" povedal po chvíli čítania. "To ani náhodou. Sú to iba voláke debiliny" odpila som si z kávy. "Ne fakt. Podívej" začal mi vysvetľovať aká dobrá pesnička by z toho bola a fakt. Musím uznať že som bola veľmi múdre dieťa. "Půjdeme s tím za Deckym a klukama a můžeš být zpěvačka za chvíli" povedal s radostnou v hlase.
"Jdem za Radkem" vyhlásil a už odchádzal aj s mojím zošitom. Našťastie som ho stihla dobehnúť.Hneď ako sme prišli do štúdia Dominik zakričal
"Radku! Pojď sem vole" sadli sme sa a onedlho sa pri nás objavil Radek. "No coje?" spýtal sa a Nik mu ukázal môj zošit a začal mu niečo hovoriť o tom aká dobrá pesnička by z toho bola."Hele Nat ty máš úplně talent na psaní písniček" oznámil mi Radek keď si prečítal niektoré vety. "Ja nie. Moje detské ja. Sú to v podstate moje myšlienky a moja minulosť" povedala som pravdu. "Takže to je všechno podle pravdy?" spýtal sa znova a ja som iba prikývla. Skôr ako niekto stihol niečo povedať objavil sa vo dverách Andy, Jakub a Tomáš. "Čau" pozdravila som ich a oni tiež. "Co ty tady Nat?" spýtal sa Andy. "Podívejte se na tohle" podal im Radek zošit. Niekomu by vadilo že si veľa ľudí číta jeho starý "denník" ale mne je to v podstate jedno lebo sú to aj tak iba nejaké hlúpe vety. "Fajn, jdeme k tomu udělat hudbu a beaty a můžeme nahrávat" vyhlásil Jakub. Chcela som niečo povedať ale vyrušilo ma klopanie na dvere. Tom išiel otvoriť.
Prišiel s nejakým hnedovlasým dievčaťom. "Co tady děláš?" Nik sa postavil. "Přišla jsem za tebou" povedala. Mne prišla správa. Písal mi... Jakub? Pozrela som sa čo napísal. Napísal že to je dievča čo dolieza za Nikom. To je asi tá o ktorej mi hovoril.
Ja som sa postavila a prišla za Dominikom a tou kravou ktorý sa medzitým presunuli do "kuchyne". Práve keď som prišla jej Dominik hovoril niečo v zmysle "Ale já mám holku". Keď som sa tam objavila hodila na mňa taký pohľad že keby zabíjal nepomôže mi ani svätá voda. "Hele můžeš odejít. Máme teď s Nikem soukromou práci" divne sa usmiala a dala si ruky okolo Nikovho krku. Ten ju hneď od seba odstrčil a pritiahol si mňa. "Neodejde protože je to moje holka" povedal a ja som zostala v miernom šoku. Nečakala som že to na ňu takto vypáli. "Takže ty mně podvádíš?!" robila sa že plače. Dominik sa nad tým iba uchechtol a povedal "My už spolu dlouho nechodíme Kristíno tak se s tím smiř a nech mě napokoji. A už vypadni" povedal. Ona ale neodišla.
"Nevěřím ti" povedala. Lezie mi dobre na nervy. "Jak ti to mám kurva dokázat?" na jeho hlase už bolo počuť že má nervy. "Dej jí pusu. Vím že to neuděláš protože miluješ mně" zase sa divne usmiala. Ale mala pravdu. Neurobil to. On ma rovno začal bozkávať. A pritom mi chytil zadok. Myslím si že už má dostatočný dôkaz. Problém bol ale v tom že niekto prišiel do kuchyne takže nás videl. Ale dobré bolo že tá krava odišla. Keď sa mi podarilo odtiahnuť sa od Nika pozrela som sa kto tam bol. Tomášek. A držal v ruke mobil. "Promiňte že ruším ale Dominiku někdo ti volal" povedal a podal Nikovi mobil. "Dík" povedal Nik a odišiel. Asi si vybaviť ten hovor. "Vy spolu-" nenechala som ho dohovoriť. "Nie. Hneď ako sa vráti Vám to vysvetlím" povedala som a on iba prikývol. Prišli sme k ostatným."Co jste jí udělali že odešla jak hurikán?" zasmial sa Jakub. Než som stihla niečo povedať Dominik ma predbehol. Kedy sa stihol vrátiť? "Tohle" povedal, pritiahol si ma a urobil presne to isté čo v kuchyni. Ale že úplne to isté. Odtiahla som sa od neho a povedala "Vysvetlím vám to". "Tady není co vysvětlovat" povedal Jakub.
________________________________________________________________________
Zrodila sa nová kapitola! Aký máte zatiaľ názor na túto ff? Budem rada ak mi napíšete do komentov🥰💖💖
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
ФанфикNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022