Zahrizol si do pery a ja som mu dala pohlavok a odišla za chalanmi.
________________________________
Rozprávali sme sa asi pol hodinu ale vyrušili nás dvere. Vošiel Tom ktorý sa posadil na sedačku. "Ale co ty tady?" podpichol ho Dominik.
"Zrušila to. Prý má něco důležitejšího" povedal otrávene. "Nejhorší je že ta večera byla rezervovaná a ta rezervace teď propadne." "Tak tam vem někoho jiného" pridal sa Koky. "Koho?" pozrel na neho. "Třeba Naty." Hovorila som už že Dominik nemá rozum? Ak nie hovorím to teraz pretože toto práve vyšlo z jeho úst. "To je skvělý nápad" Tomovy akoby sa rozžiarili oči. "Neviem. Vyzeráš byť dosť unavený" snažila som sa to nejako zahovoriť. "Ne jen jsem trochu zklamaný z toho že to zrušila" "Ale ja nie som oblečená na to aby som išla do nejakej reštaurácie" "Ty vole když ty nejsi oblečená do restaurace tak já už fakt nevim" Jakub sa buchne po nohách (dúfam že chápete čo myslím pozn.a). "Dobre" vedela som že by ma tak či tak presvedčili."Proč jseš nervózní?" na sekundu sa na mňa pozrel ale potom sa ďalej venoval ceste. "Nie som len tá sukňa je dosť krátka a neviem koľko tam bude ľudí. U vás mi to nevadí ale predsa len sú to ľudia ktorých vôbec nepoznám" nervózne som vysvetľovala a pri tom sa hrala s rukávom. "Chápu. Kdyby něco stačí říct Jo?" chytil mi ruku a ja som prikývla.
Prišli sme tam a na moje nešťastie tam bolo veľa ľudí. A keď vravím veľa tak myslím že bolo voľných 5 stolov z asi 30. Sadli sme si k tomu nášmu a onedlho ku mám prišiel čašník. Bola som ešte viac nervózna keď som zistia že to je ten istý čašník ktorý na mňa tak hnusne pozeral. Teda aspoň pre mňa to bolo hnusne.
Flashback
"Jdem na večeři" zahlásil Jakub. Tak sme sa všetci pobrali peši do caffetterie. Posadali sme si a prišiel pri nás čašník. Ako sme si objednávali celú dobu sa na mňa pozeral. A poviem vám, nie je úplne najpríjemnejšie keď sa na vás pozerá neznámy chlap. Sedela som vedľa Toma, vedľa neho sedel Radek a oproti nám Jakub, Nik a Viktor a na strane sedel Hasan. Ale späť k veci. Otočila som sa na Tomáška a keďže si to asi nevšimol tak som do neho jemne rukou pod stolom strčila tak, aby si to nikto okrem neho nevšimol. Pozrel sa na mňa a ja som očami ukázala na toho čašníka. Pozrel sa tentokrát na toho čašníka a asi to pochopil pretože si ma vtiahol do objatia a dal mi pusu na tvár. Tú pusu som teda vážne nečakala ale iba som sa usmiala. Pomohlo to a ten chlap na mňa už potom nečumel a dokonca som ho nevidela už nikde v celej caffetterii.
Koniec flashbacku
Ale dneska sme neboli v caffetterii tak by ma zaujimalo prečo je tu a nie tam. Objednali sme si a pri čakaní kým nám jedlo donesú sme sa rozprávali.
"Uklidni se. Nikdo na tebe nekouká" asi myslel to čo som mu hovorila v aute ale ja som bola nervózna kvôli niečomu inému. "Nejde o to" "A o co?" nechápavo sa ja mňa pozrel. "Pamätáš na toho týpka v caffetterii čo sa na mňa stále pozeral" pripomenula som mu. Kývol na súhlas. "No a on je ten čašník čo je teraz tu. A nepozerá na mňa moc milo" pozrela som na Toma. "Neboj kdyby něco jsem tu" povzbudivo sa na mňa usmial. Ja som mu úsmev vrátila.Našťastie celý večer neotravoval tak sme sa mohli v klude najesť.
Keď sme už sedeli v aute a chystali sa vyraziť začal Tomovy zvoniť mobil. Mal ho napojený na auto takže bolo vidieť aj počuť kto volá a čo hovorí. Bola to Veronika. "Ahoj lásko co potřebuješ?" zdvihol to Tomášek. "Kde jsi?!" doslova zahučala do mobilu.
"Na večeři s kamarádkou proč?" zmätene sa pozrel na mňa medzitým čo ja som si písala s Vanes. "Takže ty místo toho aby jsi šel na večeři se mnou jdeš s nějakou debilní kamarádkou?!" "Ty jsi říkala že máš něco důležitejšího tak jsem vzal ji protože by ta večeře zbytečně propadla. A není to jen nějaká a už vůbec ne debilní kamarádka. Je to moje nejlepší kamarádka která tady se mnou byla vždycky takže když se uklidníš zavolej nebo napiš" už chcel zložit ale ona sa ešte ozvala "stejně tě jen využívá". Zložil a ja som na neho len prekvapene pozerala. "Prečo si sa s ňou pohádal kvôli mne?" spýtala som sa ho pretože som sa cítila previnilo. "Není to kvůli tobě. Nevím co jí je. Promiň" ľútostne sa na mňa pozrel. "Ďakujem že si sa ma zastal. Čo keby si dneska prespal u mňa? Mám popcorn, nejaké víno. Pozrieme si filmy a na chvíľu na ňu nebudeš myslieť" povzbudivo som sa na neho usmiala. "Dobře" kývol a vyrazili sme.Zastavili sme sa u Toma aby si zobral nejaké veci. Prišli sme ku mne a ja som sa išla hneď prezliecť do pyžama pretože potom sa mi chcieť nebude. Obliekla som si sivé tielko a tiež sivé kraťasy ktoré boli celkom krátke ale je to moje normálne pyžamo. Prišla som za Tomáškom ktorý sa venoval svojmu mobilu "Idem pre ten popcorn a víno a ty zatiaľ nájdi nejaký film" povedala som medzitým ako som prechádzala do kuchyne. "Jasně jen se taky půjdu převlíct" postavil sa a vybral sa do izby.
Vzala som misku s popcornom a flašku vína a odniesla to na stôl do obývačky. Tom ešte stále hľadal film. Zbehla som ešte pre poháre a keď som sa vrátila už tam mal nastavený nejaký film. Vybral fear street 1994. Mal to byť horror ale vôbec mi to tak nepripadalo (tú sériu filmov som predvčerom pozerala a doporučujem pozn.a). Pozreli sme si všetky tri časti a pri tom zjedli asi štyri balíky popcornu a vypili tri fľašky vína.
"Čo teraz?" pozrela som sa na Toma keď skončila posledná časť. "Teď" celú si ma prezrel a pokračoval "teď jdem spát" odvrátil odomňa pohľad. Po chvíli sme sa ocitli v mojej posteli (nemyslite na to vy úchiláci) a chystali sa na spánok. Položila som si hlavu a ruku na Tomáškovu hruď a cez jeho nohu preložila moju. On si zase ruku obmotal okolo môjho pása a takto sme spokojne zaspali.
______________________________________________________________________
Po 4 dňoch konečne nová kapitola! Ten Fear Street fakt doporučujem. Ja osobne sa horrorov mega bojím ale toto bolo strašne super a dokonca som sa ani nebála takže myslím že aj ľudia ktorý sa dosť boja s tým budú v pohode. A čo hovoríte na ten Dominikov nový remix?💖💖
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022