Celý deň sme sa váľali a pozerali filmy a večer Vám radšej opisovať nebudem.
________________________________
Ráno som zase musela ísť zase do roboty takže som vstávala skôr ako Tom. Obliekla som si čierne džíny a ukradla Tomáškovy čiernu košelu. Obliekla som si na to ešte koženú bundu a obula čierne čižmy. Nie je síce zima ale vonku je dosť chladno.Zlato❤️🔥🧸
Kdy přijdeš domů?18:30 prečo?
Potřebuju ti něco říct
Dobre?
Celý deň som bola v strese z toho čo mi chce povedať. Konečne odomikám dvere od nášho domu. V obývačke sú Kuba a Pepa a Tom je v kuchyni. "Ahoj" povedal a pobozkal ma. "Čo si mi potreboval povedať?" spýtala som sa keď sme sa odtiahli ale stále sme zostali v objatí. "Ehm... no... jeden kluk dělá nové ep-čko a Nik bude na jedné písničce na featu a taky chce aby jsi fotila jeho nejbližší koncert"
chvíľu som rozmýšľala nad tým kto plánuje nové ep ale tých ľudí bolo veľa. "Kto?" "Stein27" povedal pomaly a mne sa skoro zastavil dych. "Akože... on... chce... aby som mu... fotila koncert?!" pozrela som na neho. Prikývol. Fajn, neviem čo mám momentálne robiť ale určite to prijmem. "Dobre nech mi napíše" odtiahla som sa od neho a napila sa. "To nebude třeba. Dneska přijede a bude tady celej týden kvůli nahrávání a točení klipu" počkať... musím rozdýchavať. "A to mi hovoríš až teraz?!" "No jako já se to taky dozvěděl až dneska. Psal si s Dominikem ale ten nám nic neřekl" mykol plecami a ja som si povzdychla. "Skúsim si vybaviť na tento týždeň voľno."Išla som sa prezliecť do niečoho pohodlnejsieho ale nie tak aby som vyzerala ako bezdomovec. Obliekla som si šedivé tepláky a biely top. Hneď potom som išla volat do caffetterie či by mi mohli dať voľno. A podarilo sa takže som do soboty doma. Ano, v sobotu už budem musieť ísť do roboty. Ak mi do toho vojde koncert som zvedavá ako to zvládnem. No nič Tomovy som oznámila že mi dali voľno a zbytok dňa som len ležala pred telkou.
"Obleč se. Jdeme do studia" prišiel Tomášek ktorý práve dotelefonoval. Bolo asi osem hodín večer. "Teraz?" pozrela som na neho. "Fajn nemusíš pokud nechceš vidět Steina" pomaly sa rozišiel do chodby. Velmi dobre vedel že to na mňa zaberie. "Dobree počkaj idem sa prezliecť. Nepojdem tam v teplákoch." Rozišla som sa do izby kde som si obliekla modré jeany a "priesvitné" tričko pod ktoré som si dala čiernu podprsenku (opäť foto hore). Neobliekla som si to naschvál jasné?! Bolo to prvé čo som vytiahla a nechcela som aby na mňa Tomáš čakal lebo by zase hundral. Do malej čiernej kabelky som si hodila mobil, kľúče a malú peňaženku. Prišla som do chodby kde na mňa čakal Tom. "Tam jedeš takhle?" nadvihol obočie. "Jop" Obula som si čierne členkové čižmy na hrubom podpätku, tie ktoré som mala aj v robote a mohli sme ísť. Videla som ale ten Tomov vyraz tak som povedala "Obliekla som si prvé čo som vytiahla. Nechcela som aby si zase dlho čakal lebo by si hundral" prišla som k nemu a objala ho. "Dobře ale pamatuj - jsi jenom moje" zdvihol mi bradu s dal pusu. Usmiala som sa, hodila na seba kabát a ruka v ruke sme vyšli z domu.
...
V chodbe v štúdiu som si vyzliekla kabát lebo tu bolo asi 30 stupňov. V "hlavnej miestnosti" boli Yzo, Hasan a Koky. "Čaaauu" pozdravil sa s nimi Tom. Ja som sa s nimi tiež pozdravila a sadla si k nim. "Jste tady jenom vy?" spýtal sa Tom a Pepa mu odpovedal "Nene. Dominik a Radek jsou s Petřem v nahrávací." Chvíľu sme tam len tak sedeli, popíjali a rozprávali sa keď sa otvorili dvere od nahrávacej miestnosti a vyšiel z tadiaľ Dominik, za ním Petr a.k.a. Stein27 a nakoniec Radek. "Čauu" pozdravili Dominik s Radkom. "Petře tohle je Tomáš, toho znáš a támhlecta hezká holka je Natálie. Naše fotografka která nám někdy pomáhá s textama, hudbou, fakturama, prostě se vším, taky naše kamarátka a nemůžu zapomenout... Tokyho holka" predstavil nás Dominik. Chcela som si s Petrom podať ruky ale on ma vtiahol do objatia.
Cely večer sme sa bavili a zistila som že Petr je strašne v pohode. Okolo desiatej večer sa chalani odhadovali na tom kto výhra nejakú hru a ja som sedela na kraji gauča s mobilom v ruke. Mňa tieto veci nejako neberú. Zrazu ku mne prišiel Petr a povedal "Pojď si promluvit." Zaujimalo by ma o čom sa chce pk rozprávať práve so mnou. Postavila som sa a prešli sme kúsok od ostatných do menšej kuchyne. "Hele chtěl bych si s tebou promluvit ohledně toho focení" oprel sa o linku. "Počúvam." "Hodně se mi líbí co děláš a jak to děláš. Chtěl bych abys fotila taky moje koncerty. Samozřejmě pokud s tím nemáš problém a chtěla by jsi" či by som chcela? Hah. "Jasné že by som chcela. Takéto veci sa neodmietajú" "Fajn. Mohla by jsi tenhle pátek na první tvůj koncert?" tohoto som sa obávala. No čo už toto predsa nemožem odmietnuť. "Dobre. Ešte ďalšie info ako je čas miesto a tak si napíšeme ok?" prikyvol. Ani neviete ako som momentálne šťastná. Chvíľu sme sa rozprávali keď prišiel Tom. "Co děláte?" prišiel ku mne a jednu ruku strčil do zadného vrecka na mojich rifliach. "Povídáme si"
Preskočíme... s Petrom sa z nás stali celkom v pohode kamaráti. V piatok som mu fotila koncert a bol veľmi spokojný.
Preskočíme o pár mesiacov...
Ubehlo presne 7 mesiacov od kedy som sa naposledy ozvala. Od vtedy sa nezmenilo nič ale za to veľa. Napríklad Jakub a Dominik si našli holky. Kto by to do nich povedal že? Každý z m+ vydal album a musím povedať že sa im veľmi darí. Čo sa týka mňa stále robím v caffetterii s tým, že niektoré piatky a soboty fotím chalanom koncerty. A nie len chalanom. Začala som fotiť pre veľa ľudí z česka ale aj Slovenska. Stále som s Tomáškom a sme naozaj šťastný.
Mám ale menší problém... a neviem ako ho povedať Tomovy...
___________________________________
Ďalšia kapitolka je tuuu! Užite si to pretože ďalšia bude možno posledná. Čo myslíte že je ten problém?💖💖
BINABASA MO ANG
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022