"Holka ty jsi zamilovaná"
"Aj ja som to povedala" pridala sa Vanesa. "Čo? Nie! Niesom" povedala som rýchlo
________________________________"Ale si. Prečo by si inak bola nervózna z toho že sa bozkávali. A stále o ňom rozprávaš. A inak, od kedy ty fajčíš?" zasmiala sa Vanesa. "Nie dlho. Prvý krát som si zapálila keď ma Dominik bozkával. Alebo teda, Tom mi zapálil. A včera som si kúpila prvý balík" potiahla som si z cigarety. "Aha. Ale spět k tobě a Tomášovy" nie len to nie prosím. "Kdy mu to řekneš?" spýta sa Ella a ja na ňu nechápavo pozriem "Komu? Čo?" "No přece Tomášovy že ho miluješ" odpila si z kofoly.
"Nepoviem lebo to neni pravda. A aj keby bola nechcem mu zničiť vzťah s Veronikou lebo je s ňou šťastný" vysvetlila som. "Raz mu to povedať musíš" dodala Vanesa a ďalej sme sa tejto téme nevenovali.Raz. Raz mu to možno poviem.
...
Dneska som mala ísť na pohovor do caffetterie a chalani mali koncert v Nitre. Samozrejme ja som nemohla chýbať. Nieže by som na tom trvala ja ale oni. Pohovor mám o ôsmej a tam ma budú čakať chalani a z tadiaľ pôjdeme rovno na Slovensko. Nestihla som sa ani pobaliť keďže mi to Jakub povedal dneska ráno. Každopádne späť do prítomnosti.
Práve som na ceste do caffetterie. Dúfam že ma vezmú pretože vážne potrebujem prácu. Samozrejme s pár podmienkami, na ktoré mám právo. Keď budem potrebovať tak sa dohodnem so šéfom aby som mohla odísť a potom si to odrobím keďže fotenie je moja hlavná práca.
Stojím pred caffetteriou a nervózne otváram dvere. Čašníčka ma zaviedla do nejakej 'kancelárie' kde sedel celkom mladý muž.
Vyšla som s kancelárie a utekala von keďže nesmiem meškať ani minútu aby sme to stihli. Vonku samozrejme už stála dodávka a vedľa nej Jakub, Dominik, Tomáš a- Viktor? Rozbehla som sa k nemu a objala ho. On mi objatie vrátil. Veľmi sme sa zblížili a sú z nás dobrý kamaráti. Nevedela som že ide tiež ale som za to rada. "Ty ideš s nami?" odtiahla som sa od neho. "Jo" povedal s úsmevom a ja som sa na neho znova nalepila. "A nás jako neobejmeš?" urazene sa na mňa pozrie Dominik. Zasmiala som sa, odtiahla sa od Viktora a postupne ich všetkých objala. Potom sme nasadli do auta a vyrazili keďže už sme aj tak stratili veľa času.
"Chalani ale viete že nemám žiadne veci" pozrela som sa na nich keď sme vychádzali z Pardubíc. "V kufru máš dvě tašky. Nevěděl jsem co ti zabalit tak jsem toho vzal více" poškriabal sa na zátylku Tom.
"Ďakujem. Ale ako si sa mi dostal do bytu?" zdvihla som obočie. "Noo včera jak jsi odešla do pokoje tak jsem trošku hledal aaa půjčil jsem si asi náhradní klíče" nevinne sa usmial. "Já říkal že toho kluka nemůžeš nechať samotnýho" povedal Dominik a ja som sa zasmiala. "Nevadí ale mám tu veci".Došli sme do Nitry o štvrtej. Nechápem ako sme tu boli tak rýchlo ale lepšie ako keby máme meškať. Ubytovali sme sa na hoteli a keďže sme mali čas zbehli sme do mesta.
"Odbehnem si do driogérie" oznámila som keď som v nákupnom centre uvidela drogériu a spomenula si že si potrebujem kúpiť dámske veci. "Dobře budeme v mekáči" ozval sa Jakub a rozišli sa smerom do mekáča. "Jdu s tebou" otočil sa na mňa Tomášek.
"Prečo si nešiel s nimi?" spýtala som sa ho keď sme vošli do drogerie. "Nechtělo se mi" mykol ramenami. Nechápavo som sa na neho pozrela a chcela niečo povedať ale vyrušil ma až moc známy hlas.
"Natália?" otočila som sa a stáli tam moji rodičia. Čo tu sakra robia keď bývame v Sabinove? "Mami, oci. Čo tu robíte?" spýtala som sa. "My sme sa presťahovali zo Sabinova sem. Ale otázka je skôr čo tu ty robíš?" pozrel na mňa otec. "Som tu pracovne" nesklamala som pretože fotím koncerty m+ takže tu som v podstate pracovne. "A toto je tvoj frajer?" mama sa pozrela na Toma. Chcela som povedať 'nie' ale prerušil ma Tomáš. "Ano jsem. Těší mně Tomáš" usmial sa a podal im ruku ktorú najskôr prijala moja mama "Elena. Natáliina mama" a potom môj otec
"Jozef, Natáliin otec". "No nič my už budeme musieť ísť" oznámila som a chytila Toma za ruku s tým, že ho odtiahnem von. "Ale zastavíš sa niekedy že?" pozrela na mňa mama. "Hej hej" povedala som a už vychádzala z drogerie. Nezastavím sa pretože nechcem potom čo mi urobili. Síce sa teraz chovali ako najlepší rodičia ale to oni určite neboli."Prečo si im to povedal?" otočila som sa na neho keď sme boli dosť ďaleko od drogérie. "Protože jsou v pohodě?" "Niesu. Nepoznáš ich. A aj tak máš Veroniku" pozrela som sa inam. "Tak mi o nich něco řekni a budu je poznat" mykol plecami. Divné že odignoroval to s Veronikou. Poviem mu to lebo mu dostatočne verím. "Fajn".
Sadli sme si do kaviarne a ja som mu povedala všetko čo sa stalo medzi mnou s rodičmi. "Tak už chápu" povedal keď som dokončila. "Mali by sme ísť za chalanmi. Budú nás hľadať" postavila som sa.
"Že vy jste si to byli někde rozdat?" zakričal Jakub hneď ako nás videl. "Ano. Na záchodoch. A bolo to lepšie ako s Dominikom😌" samozrejme že to nebola pravda a to s Dominikom si ani nepamätám ale nezaškodí keď ich trocha podpichnem. "Přesně tak. Lepší sex jsem v živote neměl i když to bylo jen na záchodě" pritiahol si ma Tom a usmiali sme sa. Mala som čo robiť aby som nevybuchla smiechom. Dominik sa na mňa nasrane a urazene pozrel. "Dominiku jakej je pocit když je někdo lepší jak ty?" zasmial sa Jakub.
"Pochybuju že říkají pravdu" ozval sa náš urazenec.
"Co máme udělat aby jsi nám jako uvěřil?" Tom nadvihol obočie. "Nemusíte nic dělat ale vím že lžete protože Tomáš má holku" zasmial sa. Ups, na toto som zabudla. "Dobre poďme si niečo objednať lebo zomriem hladom" zakňučala som. "Kdyby jste neprcali tři dny tak jste mohli být najezený" zase Jakub rýpol. Dúfam že tomu naozaj neuverili. Potom sme sa tomu už ďalej nevenovali.
________________________________
Daaalsiii paaarrttt ooouuuttt. Ako to bude ďalej?🤔💖💖
YOU ARE READING
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanfictionNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022