6:00 Ráno [11]

416 10 6
                                    

"Jsem zvyknutej" pokrčil ramenami.
____________________________________

Chcela som mu na to ešte niečo povedať, ale vyrušil na príchod Dominika. Tohoto som sa bála. Bála som sa stretnutia s ním potom čo sa stalo. Viem, že pre neho to bola iba jedna noc a úprimne ja som k nemu nič necítila tak asi aj pre mňa a najväčšiu rolu v tom hral alkohol, samozrejme. Keby som sa neožrala jak pes nestalo by sa to. Ale aj tak som sa bála.

"Ale, žeby Nik Tendo nezvládal kocovinu?😏" zasmial sa Jakub keď si Nik bral prášok. On len pretočil očami a zapil prášok.

"Naty můžeme si promluvit?" pozrel na mňa a ja som stuhla. "Jasné" povedala som keď som sa po chvíli spamätala.

Prišli sme do tej izby, kde som sa ráno zobudila. "Tak čo potrebuješ?" sadla som si na postel a on ku mne.
"Hele, to co se stalo v noci... jak to mám brát?" nespúšťal zo mňa oči. "Dominik, mala som v sebe veľa alkoholu. Keby som triezva nestane sa to-" "Dobře protože jsem si myslel že to bereš jako něco víc" na konci sa pousmial. Iba som kývla hlavou.

...

Pripravovala som sa na ďalší koncert, ktorý idem fotiť. Dneska vystupujú iba Jakub a Nik a my sme už na mieste. Sme totižto v Bratislave kam sme došli asi pred dvomi hodinami. Chalani šli na skúšku a ja sa nachytať. Obliekla som si biely top, modré jeansy a požičala som si od Jakuba hnedú košeľu. Dúfam že ma nezabije heh.

Prišla som do klubu, kde sa to už začalo plniť a išla rovno do backstage. Ochranka ma už dobre poznala tak má bez problémov pustili a tie pohľady stáli za to.

"Kde jsi tak dlouho?" vyhŕkol Jakub ktorý chodil po celom backstge ale keď ma uvidel zastavil sa a pozrel na mňa. "To je moje košile?" ukázal na košeľu ktorú som mala na sebe. Ja som s nevinným úsmevom prikývla. "Sluší ti takže se nezlobím" nad tým som sa iba zasmiala. "Jakube pojď" do backstage prišiel alebo skôr pribehol Nik. "Jojo už jdu. Vidíme se pak" žmurkol na mňa a odišiel na stage.

"Ty máš jeho košili a nezabil tě?" zasmial sa Nik a ja s ním. "Vraj mi to pristane tak ma nezabije" zopakovala som po Jakubovi so smiechom. "To má pravdu" usmial sa zase tým '😏' pohľadom. "Pôjdem už fotiť" odignorovala som jeho poznámku a začala si chystať fotoaparát. "Dneska by tady měla být i Kristína" povedal a ja som sa zastavila. Bola som totižto už na ceste do publika vyfotiť nejaké fotky.
"Ale veď už pochopila že je koniec medzi vami
nie?" nechápavo som sa na neho pozrela. "To jo ale teď jde po Jakubovi" zasmial sa a ja som iba zakrútila hlavou a odišla.

...

Po koncerte sme sa zase zišli v backstage a pripili si. Ja iba džúsom, lebo nechcem aby to dopadlo ako minule. Sedela som na gauči a pozerala do blba. Rozmýšľala som. Ale z môjho rozmýšľania ma vytrhlo cinknutie mobilu. Bolo to upozornenie z instagramu, že ma niekto označil na fotke, na ktorej som ja ako fotím a popisok bolo niečo ako "Natálii Hegrovou (nič iné ma nenapadlo sorry😭🤚 pozn.a) jsme viděli minule, jak se líbá se slavním rapperem Nik Tendem. Dneska ale na jejich koncertě mněla Yzomandiasovu košili. Jak je to mezi nimi a s kým vlastně randí? Nebo jsou to oba dva?" Strašne ma to vytočilo. Prečo sa starajú do toho koho košeľu mám?

"Je ti něco?" prisadol si ku mne Jakub. Nič som nepovedala iba mu ukázala ten post. "To je stejná stránka jak tě odfotili s Dominikem Ne?" povedal keď mi vrátil mobil. Kývla som. "Hele, jsou to novináři, nic si z nich nedělej. Jen se starají do druhých aby měli prachy. Ignoruj je" povzbudivo ma objal okolo ramien. Pousmiala som sa nad tým.

...

Prišla som na izbu asi o tretej ráno. Bola som sakra unavená takže som ľahla do postele ale žádosti sa mi podarilo asi až okolo pól piatej.

Zobudila som sa na budík. Museli sme vstávať už o 6:00 pretože 7:00 sme odchádzali z Bratislavy keďže večer majú chalani koncert v Karlových Varoch. A je to dosť prísť z Bratislavy do Varov. Dala som si rýchlu sprchu a nachystala sa. Obliekla som si čierne bicyklové kraťasy (to sú také tie úzke, také legínové dúfam že chápete xd pozn.a) a čierne oversized tričko.

Vyšla som von, kde už čakali chalani. Nebolo také teplo ako som si myslela takže som sa celkom triasla zimou. Našťastie sme išli hneď do auta. Rozprávali sme sa o rôznych veciach ale potom sa mi vážne chcelo spať. A asi to aj na mne bolo vidieť, keď si to všimol Jakub ktorý sedel vpredu aj s Radkom. "Běž se prospat" povedal a otočil sa na mňa. Nechápavo som sa na neho pozrela. "Vždyť vidím jak se ti dá spát. A vypadáš jak kdyby jsi nespala tři dny vole"
"Spala jsi vůbec?" pridal sa Radek ktorý šoféroval.
"Mhm asi hodinu-dve" povedala som a zase si zíla.
"Pospi si pak tě vzbudíme" povedal Nik. "A klidně si lehni" dodal. Lahla som si tak, že som mala hlavu na Tomášových nohách a nohy na Dominikových alebo skôr on mi ich tam vyložil.

...

"Naty vstávej jsme tady". Pretrela som si oči a zaostrila. V aute sme boli už iba ja, Dominik ktorý ma budil a Tom, ktorý sa nemohol pohnúť pretože som stále na ňom ležala. Posadila som sa a následne som sa snažila výjsť z auta.

Ubytovali sme sa na hoteli a vyrazili do klubu, ktorý bol asi o dve ulice ďalej. Samozrejme že som sa na izbe ešte upravila a prezliekla. V klube už boli Koky a Hasan, ktorý vystupujú. Nik tu nevystupuje ale aj tak prišiel pretože chcú ísť s Jakubom za jeho mamou.

...

Koncert prebehol ako vždy skvelo. Večer sme ešte pili na Jakubcovej izbe ale potom sme každý v pohode odišli na svoje izby.

Dneska som nemala nič v pláne keďže sme ešte vo Varoch a do Pardubíc sa vraciame až zajtra. A nechcem moc ísť do mesta pretože verím tomu že by som sa do piatich minút stratila. Nakoniec som sa rozhodla že budem upravovať nejaké fotky. Alebo aj nie. Nemám tu počítač.

Jdeš s námi do města?
Prišla mi správa od Radka. Okamžite som odpísala
'ano' pretože by som sa tu za chvíľu unudila k smrti.

Vybehla som pred hotel kde boli Hasan, Koky, Radek a Tomášek. Radek s Tomom zase fajčili. Niekedy mám pocit že nerobia nič iné okrem fajčenia. Vydali sme sa do mesta.
____________________________________
____________________________________
⚠️Neslubujem že budú časti vychádzať každý deň pretože nestíham⚠️💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Where stories live. Discover now