Sadli sme do jeho auta a vyrazili smer môj byt.
__________________________________
(Pesnička ako vždy hore.)Prišla som domov a hneď šla do sprchy. Po hygiene som sa prezliekla do pyžama a išla spať. Bola som celkom unavená.
...
Ráno som sa zobudila o 10-tej. Aj keď si nenastavím budík vstanem skoro za čo som niekedy veľmi rada. Vstala som a šla do kúpelne. Urobila som si hygienu a šla si vybrať veci. S chalanmi sme sa dohodli že tam prídem o pol šiestej keďže o šiestej chcú vyraziť do klubu v ktorom hrajú. Vybrala som si veľké tričko a obyčajné rifle. Večer sa ešte prezlečiem. Makeup som si zatiaľ nerobila. Rozhodla som sa že sa pôjdem najesť do caffetterie. Zobrala som si iba mobil, peňaženku a kľúče a odišla. Dneska som šla autom aby ma nikto nemusel viesť domov.
...
Prišla som do caffetterie a zaregistrovala som Jakuba. Kdo by jeho nezaregistroval keď sa úplne líši od iných. Sedel tam aj s Nikom a Tomášom. Ja som si išla sadnúť k "mojmu" stolu a.k.a k stolu pri ktorom sedím vždy lenže on bol hneď za stolom pri ktorom sedeli Jakub, Tomáš a Dominik.
Ako som išla ku stolu tak ma niekto chytil za ruku. Pozrela som sa na toho človeka a bol to Jakub. "Kam pak?" opýtal sa. "Najesť sa?" odpovedala som mu otázkou. "Sedni si k nám" povedal Nik. "Nechcem vás rušiť" "Nerušíš jinak bych tě nevolal" usmial sa.
"Achh dobre" odpovedala som a sadla si k nim.
Rozprávali sme sa a pri tom jedli a pili. Ja som si objednala -ako vždy na raňajky- wafle a kávu. (Neviem či v caffetterii takéto robia heh pozn.a.)...
Po pol hodine rozprávania som sa rozhodla že už pôjdem. "Ďakujem že som mohla byť s vami ale už pôjdem" oznámila som im a pomaly vstávala zo stoličky. "Proč tak skoro?" spýtal sa Tom. "Musím sa ešte nachystať na ten večer" "Nehodíme tě?" spýtal sa tentokrát Nik. "Nie som tu autom" "Dobře tak ahoj" rozlúčili sme sa a ja som odišla.
...
Doma som si nachystala všetko čo potrebujem na večer a začala som sa chystať ja. Obliekla som si čierny podprsenkový top a modré jeany. Obula som si čierne sandálky na vysokom podpätku a vzala som si čiernu kabelku. Urobila som si makeup a mohla som vyraziť (obrázok outfitu hore a mala aj ten makeup čo je ja obrázku pozn.A.).
Veci som dala do auta a nasadla. Naštartovala som a vyrazila smer štúdio m+. Bola som tam celkom rýchlo pretože ako som už hovorila je to blízko a moje auto ide dosť rýchlo. Mám Audi A6. Matná čierna. Moje vysnívané auto. Šetrila som si naň už od základky ale stačilo už o mojom aute.
...Zaparkovala som pred štúdiom a vystúpila. Veci som si nechala v aute veď aj tak ním pôjdem do toho klubu kde majú vystupovať.
...
Odomkla som dvere od štúdia a skoro každý behal zo strany na stranu nad čím som sa zasmiala. Nič som nepovedala iba som si sadla pri Nika ktorý sedel na gauči a čumel do mobilu. Keď som si sadla pozrel sa na mňa a prešiel ma celú pohľadom. "Sluší ti to" povedal a ja som cítila ako sa červenám. "Ďakujem" odpovedala som mu. "Kto všetko tam bude?" spýtala som sa. "Z nás tam budu já, Kuba, Tomáš a Radek a pak tam bude jěště Viktor a Robin" povedal kľudne Dominik a ja som iba kývla. Dominik sa postavil a zakričal na celé štúdio "Musíme jet takže tady přestaňte běhat jak myši a padejte do aut". Postavila som sa a čakala kým pôjdeme medzi tým si ma všimol Jakub. "Jeee ahoj Nat. Pěknej top😏." Vedela som kam tým mieri ale iba som sa nad tým zasmiala a povedala "Ďakujem". Po asi 5-tich minútach sme boli všetcia v autách a vyrážali sme do klubu.
...
Dorazili sme do klubu ktorý bol dosť veľký takže tu bude pravdepodobne veľa ľudí. Sadla som si do backstage a čakala kým to začne. Chcela som si vytiahnuť mobil keď som zistila že ho nemám. No super. Začala som ho hľadať po celom klube. Keď som chcela vyjsť z klubu, aby som sa pozrela či nie je niekde vonku ma zastavil hlas. "Kam jdeš?" spýtal sa Tom. "Niekde som stratila mobil tak sa idem pozrieť či nie je vonku" povedala som pravdivo. "Myslíš tenhle mobil?" vytiahol z poza chrbta môj mobil.
"Ježiši ďakujem" povedala som s radosťou a objala ho. "Nemáš zač." tiež ma objal. Potom sme sa odtiahli a každý si išiel zase robiť svoje....
Klub sa pomaly začal plniť a ja som si začala chystať foťák. O pol hodinu to začína. Mám celkom stres keďže je to moje prvé fotenie pre niekoho známeho a bojím sa ich reakcii. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál asi Viktor. "Čaaau Viktoreeee" povedal Nik ktorý v sebe už niečo mal a myslím že nebol jediný. "Čaute kluci" povedal Viktor a pozrel sa na mňa. Ja som sa postavila a podala mu ruku. "Natália teší ma" povedala som s úsmevom. "Viktor. Mě taky" usmial a a každý sme si zasa sadli. Sedela som vedľa Jakuba a Robina. Triasla sa mi ruka z toho stresu. Mám to tak vždy. Položila som si ruku na nohu a snažila sa aby si to nikto nevšimol. Moje prianie ale vyslišené nebolo. Jakub si dal ruku na moju ruku, pozrel na mňa a povedal "Klid. Všechno bude dobrý neměj strach" iba som sa na neho usmiala a vybrala som sa na toaletu.
Keď som sa vrátila bol čas začať. Vzala som si foťák a stála v backstage-i tak aby som vedela fotiť Kuba a Nika ktorý boli na stage-i.
Po asi troch pesničkách som sa rozhodla ísť do publika a niečo vyfotiť aj odtiaľ. Keď som fotila fotku ktorá by mohla byť dosť pekná narazila do mňa nejaká baba. "Prepáč" ospravedlnila sa mi a pozrela na mňa. Tú tvár som veľmi dobre poznala. "Naty?" prehovorila na mňa znova. Poznám aj ten hlas. Je to..._______________________________________________________________
Ďalšia kapitola je na svete! Prepáčte že včera nebol ale mám chrípku a včera som bola na kontrole a potom som zaspala😅. Každopádne dneska tu kapitola je. Kto si myslíte že to bude?💖💖
ESTÁS LEYENDO
Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]
FanficNatália je normálne 20 ročné dievča. Čo sa ale stane, ak dostane prácu v Milion+? ⚠️Vulgarizmy⚠️ Začiatok: 10.10.2021 Koniec: 23.2.2022