Ty jsi zamilovaná [16]

343 8 0
                                    

Položila som si hlavu a ruku na Tomáškovu hruď a cez jeho nohu preložila moju. On si zase ruku obmotal okolo môjho pása a takto sme spokojne zaspali.
___________________________________

Ráno som sa zobudila do krásneho slnečného dňa. Tomášek ma objímal a spokojne spal. Vlasy mu padali do tváre tak som mu ich trochu poupravila ale po chvíli ich tam mal zase. Zasmiala som sa nad tým a on sa začal pomaly budiť. O niekoľko minút otvoril oči a pozrel sa hneď na mňa. Na tvári sa mu vytvoril úsmev a ja som sa nad tým musela tiež usmiať.
"Dobré ráno" povedal a ponaťahoval sa. "Dobré" odpovedala som a postavila sa. Mierila som na balkón v pláne zapáliť si cigaretu. Tomášek ma hneď nasledoval. Keď som si chcela už zapáliť spadol mi zapaľovač. Zohla som sa a zdvihla ho ale až potom som si uvedomila že mám krátke kraťasy a za mnou stojí Tom. Pozrela som sa na neho ale ten si našťastie užíval výhľad na ranné Pardubice.

"Vyspala jses?" pozrel na mňa. "Výborne" odpovedala som s úsmevom a dodala "Ty?" "Skvěle" tiež sa usmial. Začal mu v izbe zvoniť mobil.
"Podržíš mi to na chvíli?" podal mi jeho cigaretu a ja som ju chytila. Zbehol dovnútra pre mobil a už aj bol späť. "Co je?" otrávene povedal do mobilu keď si odomňa prevzal cigaretu. Keďže to nemal nahlas tak som mala možnosť počuť iba jeho a nie človeka s ktorým volá. "Jo dneska bych mohl na oběd. Dobře. Já tebe. Ahoj" po tomto som už zistila že to bola Veronika. Pozrela som sa na neho pohľadom 'stalo sa niečo?'. "Verča chce jít na oběd aby jsme si promluvili" potiahol si z cigarety a ja som kývla.

Išla som do kúpelne zo seba urobiť človeka. Obliekla som si oversized tričko a pod to krátke čierne kraťasy. Nemalovala som sa, nemala som na to náladu. Vlastne som dneska nemala náladu vôbec. V kúpelni sme sa s Tomom vymenili a ja som išla robiť raňajky. Rozhodla som sa pre lievance pretože ich Tomášek úplne miluje.

Keď som ich už niekoľko mala niekto ma objal zo zadu. "Krásne to voní" usmial sa. "Za chvíľu už budú všetky" ďalej som sa venovala už predposlednému lievancu. "Sluší ti to" "Veď mám na sebe len veľké tričko a kraťasy ktoré aj tak niesú vidieť" neveriacky som sa na neho pozrela. "Já vím právě že tobě sluší všechno" "Tak ďakujem" povedala som s kamenným výrazom a pripravovala lievance na tanier. "Co ti je?" otočil si ma k sebe. "Nič" chcela som sa naspäť otočiť ale nedovolil mi to "Vždyť vidím že ti něco je". "Len proste nemám náladu" pozrela som sa dole. "Vždyť ráno jsi jí jěště měla" zdvihol mi bradu aby som sa na neho pozrela. "Usměj se prosiiiiiimmm" urobil psie oči a hovorím Vám že na toto sa nedalo neusmiať.
"No vidíš. S úsměvem ti to sluší jěště víc" úprimne sa usmial. Ja som mu môj malý úsmev vrátila a opäť sa venovala lievancom.

"Ty nebudeš?" nechápavo sa na mňa pozrel keď som mu podala tanier a vybrala sa do izby. "Nie som hladá. Potom si niečo dám keď tak" otočila som sa naspäť a pokračovala vo svojej ceste do izby. Je pravda že posledné dva dni mi jesť moc nechutí ale neriešim to.

Tomášov pohľad

Natálie byla dneska moc bez nálady a nelíbilo se mi to. Vždy se směje a je pozitivně naladěná. Vždyť i ráno byla v pohodě. A když neměla náladu nebo něco tak jí vždy rozveselili slova 'sluší ti to'. Mám pocit že jí tak rozhodil ten telefonát od Verči ale nevím proč. Nejradši bych tu s ní zůstal celej den ale musím jít za Verčou. Druhá věc byla že nechtěla jíst co je u ní taky divný protože ona jídlo přímo miluje. Nerad jí takhle vidím protože jí mám fakt rád a záleží mi na ni. Když jsem dojedl rozhodl jsem se jít za ní do pokoje.

Natáliin pohľad

V izbe som si zapla notebook a rozhodla sa nájsť si nejakú robotu. Ano, síce fotím s chalanmi ale teraz moc koncertov nemajú a nechcem aby mi za to platili. "Co děláš?" ani som si nestihla všimnúť kedy si pri mňa prisadol Tom. Rozmýšľala som či mu to poviem ale prečo nie. "Hľadám si robotu" zrak som neodtrhla od obrazovky notebooku. "Proč? Ty už nechceš fotit s námi?" nechápavo sa spýtal. "Chcem. To je jasné. Ale teraz moc koncertov neni a nechcem za to od vás peniaze" pozrela som na neho. "Aha. Potřebuješ nějak pomoct?" "Zatiaľ nie" usmiala som sa na neho.
"Dobře".

Tom po pol hodine odišiel pretože musel ísť za Veronikou. Ja som našla inzerát na ktorom bolo že hľadajú čašníčku do caffetterie. Zavolala som tam a zajtra o desiatej mám prísť. Super takže prácu už skoro mám už len aby ma vzali. Rozmýšľala som čo budem robiť keďže som sa nudila. Po desiatich minútach som sa rozhodla že sa pôjdem prejsť. Prezliekla som sa do čiernych jeanov a čiernej mikiny. Ano je síce teplo ale ja som vždy nosila cez leto mikiny. Do vačku som si dala mobil, cigarety a peňaženku. Schmatla som kľúče, ktoré som po zamknutí tiež odložila do vačku.

Práve som prechádzala okolo jednej reštaurácie a koho som tam nevidela. No smaozrejme že Toma a Veroniku. Akurát sa bozkávali. Neviem prečo ale zamrzelo ma to. Vytiahla som si cigarety a jednu si zápalila.

"Ahoj můžeme s Vanesou přijít?" prišla mi správa od Eli.
"Ahoj môžete ale niesom teraz doma"
"A kde si?"
"Momentálne pri tej krčme čo je blízko caffetterie" popravde ani neviem ako som sa sem dostala.
"Dobře tak nás čekej tam"
"Dobre"

Na to mi už len hodila zobrazené. Vybrala som sa teda do tej krčmy. Objednala som si veľkú kofolu a sadla si von. Po cca 20-tich minútach prišli Vanesa a Ella. "No konečne už som si myslela že sa nedočkám" vydala som otrávene. "Haha. Vieš ako je to ďaleko?" vydala zo seba Vanesa keď si sadali naproti mne. "Predstav si že neviem. Popravde ani neviem ako som sa sem dostala" povedala som pravdu. Vanesa chcela zasa niečo povedať ale prerušil ju príchod čašníčky. Objednali si a Vanesa sa na mňa pozrela. "Ako to že nevieš ako si sa sem dostala?" "No proste som sa prechádzala a prišla som až sem" mykla som plecami.

"Co ty a Tomáš?" pozrela sa na mňa Ella pohľadom
'😏'. Ona nevedela že má frajerku. Ako by aj mohla keď je stále s Petrom. "Má frajerku" povedali sme naraz s Vanesou na čo sme sa hneď aj zasmiali. Zápalila som si dneska už asi piatu cigaretu a začala rozprávať. "Včera s ňou mal ísť na večeru ale zrušila to pretože mala vraj niečo dôležitejšie tak zobral Tom mňa. Keď sme už chceli ísť domov zavolala mu a nahučala na neho že miesto toho aby išiel so svojou frajerkou tak ide s nejakou debilnou kamarátkou. Tom sa ma zastal že niesom nejaká a už vôbec nie debilná kamarátka a že som jeho najlepšia kamarátka. A že to ona to zrušila. Tak som mu navrhla aby prespal u mňa a pozrieme si film. Pozreli sme si tri horrory, zjedli štyri balíky popcornu a vypili tri fľaše vína a potom sme si išli ľahnúť. Ráno sme sa zobudili úplne v pohode a potom mu zavolala Veronika že sa s nim chce porozprávať tak išli na obed. A teraz keď som sa prechádzala tak som ich videla bozkávať sa" dokončila som svoj monológ. "Ty vole" vydala zo seba Ella. "Holka ty jsi zamilovaná"
"Aj ja som to povedala" pridala sa Vanesa. "Čo? Nie! Niesom" povedala som rýchlo
________________________________________________________________
1 267 slov🥳🥳🥳

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Where stories live. Discover now