Maria [23]

275 9 2
                                    

"Hele když bude bouřka třeba jako teď a budeš se bát, nebo ti bude špatně, nebudeš se cítit dobře, kdykoliv za mnou můžeš přijít Jo? Já nemám holku takže si mužů klidně dělat co chci a můžeš u mně i spát když se budeš cítit lépe. A myslím že kluci by to udělali také" noo toto som od Hasana nečakala.
_________________________________
"Ďakujem ale nebudem otravovať" pozrela som na neho. "Nebudeš otravovat" usmial sa na mňa. "Tak ďakujem" tiež som sa na neho usmiala. "Nat pojď sem prosím" prišiel na balkón Nik a hneď zase odišiel. Sakra. Čo keď im niečo povedala Veronika?

Postavila som sa a išla do obývačky kde už všetcia sedeli. Hasan išiel hneď za mnou. "Čo potrebujete?" spýtala som sa nervózne. "Veroniko?" pozrel sa na ňu Tom. "Natálie já vím že kluky jen využíváš kvůli penězům a slávě. A jěště že mi chceš přebrat Toma. Můžeš toho laskavě nechat?!" chalani asi nevedeli čo chcela lebo sa na ňu pozreli prekvapením výrazom a ja tak isto. "Nevyužívam ich. Na čo by mi to bolo?" samozrejme že ich nevyužívam. "Už jsem to řekla. Kvůli penězům, slávě ou a kvůli sledujícím na instagramu. A nezapomeň že Tom je můj" ona nedá pokoj. "Je to pravda?" spýtal sa Tom a pozrel na mňa. Dúfam že jej neverí. "Ty jej veríš?" "Nat já nevím proto se tě ptám" "Predstav si že to pravda neni! Prečo by som to mala robiť?! Peniaze od vás žiadne neberiem a slávu nepotrebujem! Ani žiadnych sledujúcich na instagrame! Sami dobre viete že  ich mám dosť kvôli foteniu" môj profil sa v podstate skladá iba z fotiek z nejakých fotení. Nemám tam ani jednu svoju fotku. "A to že jdeš po Tomovy?" pridal sa Jakub. "To tiež neni pravda. Viem že chodí s Veronikou a má ju vážne rád" ale vybral si zle. "Dobrý výhovorky" povedala Veronika jej slizkým hlasom. Ostatný sa netvárili že by mi nejako verili. "Vy mi vážne neveríte?" povedala som už celkom zúfalo. Mlčali. "Fajn" šepla som a odišla som do izby. Mohla som si myslieť že jej budú veriť. Tomáš je do nej bezhlavo zaľúbený a keď jej verí jeden tak jej veria všetci.

V izbe som sa prezliekla do oversized mikiny a baggy roztrhaných riflí. "Ďalej" povedala som keď niekto zaklopal. Vošiel Dominik. "Čo chceš?" no možno som na neho nemusela tak vyletieť. "Klid. Jen se chci zeptat jestli je to fakt pravda" prečo to nemôžu nechat tak?
"Nechaj to tak"
"Takže je?"
"Dominik neni! Ale je zbytočné Vám to vysvetľovať pretože budete veriť jej! Ešte včera mi Jakub hovoril ako mu je nesympatická a teraz jej verí!"
"Věří jí Tom"
"Veríte jej všetcia!"

Už som to nevydržala tak som odišla. Započula som jak na mňa Hasan a Jakub kričali. Keď som vyšla z domu zapálila som si na ukľudnenie.

Vonku som už asi hodinu. Pýtate sa čo tu tak dlho robím? Sedím v parku na lavičke s cigaretou. Stihla som vyfajčiť celý balík. Nechápem ako som za ani nie mesiac zostala na tom tak závislá že keď mám nervy za deň vycajčím dve krabičky. Z rozmýšľania ma vyrušil mobil. Volal mi Tomáš. Nezdvihla som to. Nemám dôvod.

Domov som sa vrátila až keď sa začalo stmievať. Po tom ako mi neustále volali chalani začali aj Ella s Vanesou tak som si vypla mobil. Našla som krásnu lúku na ktorej som do teraz bola. Vošla som do obývačky a uvidela ako tam vsetcia sedia s mobilmi v ruke. Jakub na mňa zdvihol pohľad.

"Tyvole Nat kde jsi byla?! Víš jak jsme se báli?" postavil sa a ostatný sa na mňa pozreli. Mykla som plecami a odišla do kuchyne. Chcela som niečo zjesť ale navarené nie je a mne sa to nechce. Takže si niečo objednám. Niekto za mnou prišiel do kuchyne. Otočila som sa na dotyčného ktorým bol Tomáš.

"Nat proč jsi se nám neozývala?"
"Lebo som nechcela"
"Měli jsme o tebe strach"
"O tom pochybujem"
"Proč?"
"Jo a zajtra idem naspäť k sebe"

Odišla som do izby. Idem k sebe pretože nemám náladu každý deň počúvať Veroniku. Možno sa sem aj nasťahuje a to vážne nepotrebujem. Objednala som si čínu. Milujem čínu a hlavne sushi. Po pol hodine mi to prišlo. Potom ako som sa najedla som si urobila hygienu a prezliekla som sa do pyžama. Zaspala som po chvíli.

Ráno som sa zobudila okolo 7. Prezliekla som sa a do batohu dala najdôležitejšie veci ktoré tu mám ako sú počítač, hrebeň, najnutnejší makeup a tak ďalej. Chalani ešte spali takže výhoda pre mňa. Nasadla som do môjho auta a naštartovala. Pustila som si svoj playlist na ktorom mi začala hrať pesnička Maria akustická verzia od Steina27. Túto akusticku verziu úplne zbožňujem. Nie že by bol original zlý ale pri tomto sa viem úplne odreagovať a púšťam si ju na rôzne nálady. Ja vlastne celkovo milujem Steina. Milujem jeho tvorbu a to čo robí. Robí to fakt dobre. Samozrejme že som chytila Steinov vibe ktorý mám skoro vždy keď započujem nejakú jeho pesničku takže som celú cestu domov počúvala iba jeho krásny hlas.

Doma som si urobila kávu a niečo na jedenie. Sadla som si k počítaču a upravovala nejaké fotky. Dneska večer by som ich mala doniesť Andymu ale pošlem mu ich cez mail. Musí to stačiť.

Z upravovania ma vyrušil zvonček. Ako dlho už sedím za počítačom? Pozrela som sa na mobil ktorý ukazoval 10:27 a taktiež veľa zmeškaných hovorov a správ. Vstala som a vybrala sa k dverám. Otvorila som ich a chcela zase zavrieť ale zastavila ma ruka. "Načo si prišiel?" spýtam sa ho. On nič nepovie iba vojde dovnútra. Ja ho prisahám bohu klepnem panvičkou. Zavrela som dvere a prišla za ním do obývačky kde sa už rozvaloval. "Ešte raz sa pýtam. Načo si prišiel?" zaklapla som počítač do ktorého čumel, zastavila pesničky ktoré som mala pustené na telke a založila si ruky na hrudi. "Proč jsi to zavřela?" ty vole on nevie odpovedať rovno. "Lebo to vidieť nemusíš. A odpovieš mi už konečne?" mám už celkom nervy.
________________________________________________________________
Šťastné A Veselé Vianoce!🎉🎄 dúfam že budete mať krásne Vianoce a že dostanete čo ste chceli💖💖💖

Tretí... / ff Milion Plus [Dokončené]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz