-20- "Umutsuzluk"

6 1 0
                                    

Danger; katliam çetesi Bölüm 20

"Umutsuzluk"

Her son bir başlangıçtır. Genç kız içinde öyleydi. Her şeyini kaybetmiş olması bir şeyi değiştirmezdi.
gözlerini kıstı. Karşısında ona bakan adam kendisini öldürmek için bir mermi harcamıştı.

Ares üzerine geldi ve eğilerek omzuna dokundu.
"Benimsin, benim çocuğumu doğurdun. Benden bir parça taşırken hiç bir yere gidemezsin."

Hera onun gözlerine baktı öylece. Yavaşça elini onun yanağına götürerek dokundu. Sanki onunla yeniden tanışıyor gibiydi.

Ona gelin olduğu ve ondan öncesini düşündü. Aileleri beraber olabilmeleri için her şeyi yapmışlardı.

Beraber daha sık vakit geçirdikleri zamanları özlemişti. Ona aşık olduğu zamanlarıda.
Onun yüzünden kendini attığı günü hatırladı.

Son dakika yetişerek bileğinden tutmuştu. O zamanlar genç bir adamdı, serseriydi yapacaklarının sonuçlarını düşünmezdi.

Ama o gökdelenin üstünde o gün kendisini tutmuş. Çekip çıkarmıştı karanlıktan.

Gözünün altını okşadı. O genç adamlar şimdiki arasında dağlar vardı.

Ares artık onu kurtarmak için değilde öldürmek için hazırdı. İç çekti, geçmiş sürekli peşindeydi.

Gözlerini yumdu ve o günleri düşündü.

'Hemen vazgeçersen, başkalarını sevindirmiş olursun. Bu yüzden insanları mahvetmek için yaşa.' demişti değil mi Ares. Yaşamaya devam ederek evliliklerini mahvediyordu aslında.

Ares yavaşça ondan uzaklaşıp elindeki silahı kenara bırakmıştı. Açılan üstünü düzelterek ona üstünü giydirmeye başlamıştı. Hera o kadar çok tepkisizdiki yaptıklarına.

Sahi neden bir türlü ölüp gitmesine izin vermiyordu.

*****

WehiC te herkes toplamırken Toplantı odasına giren Necati ve Betül toplantı masasında oturan iri adama baktılar. Bu güne kadar gördükleri en sıra dışı bedene sahip olan bu adamın üstü yarı çıplaktı. Gözleirni ikisine çevirdiğinde gri rengind eolan gözleriyle karşı karlıya kaldılar.

Ali odanın diğer ucundaydı.

"Bu kim Ali" diye sordu Necati. Gözleri şüpheyle geziniyordu üstünde.

Adam ayağa kalkarak ikisine baktı. Yapılı bedeni ortaya çıkmıştı.

"Arüs" diyerek elini uzattı. İkiside birden dona kaldı. Karşılarında asıl liderleri duruyordu. Bu güne kadar hiç görmedikleri yüzüyle karşılarındaydı. adını duymaları bile mucize sayılırdı.

Adam eli havada kalınca umursamadan cebine koymuş ve Aliye bakmıştı.

"Dediğim şeyi hallet. En kısa zaman içerisinde" diyerek diğer iklinin yanından geçip gitmişti

O gittiğinde Necati ve Betül Ali'nin başına üşüşmüşlerdi.

Adam odadan çıktığı sırada ona çarpan kadınla olduğu yerde dikildi. Başak onun yüzüne bakakaldı.

" Sen.. " ye mırıldandığında Arüs ona boş boş bakmaya devam etti.

"Senide görmek güzel" sesi boğuk ve hırıltılı çıkıyordu.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin