-2- "Tanrının Yardımcısı"

117 18 19
                                    


Danger; Katliam Çetesi Bölüm 2

"Tanrının Yardımcısı"

Tekrar yola koyulup mekanın bir kaç sokak ötesine geldiklerinde Ali Nur'un üzerine dinleme cihazı taktı. Kulaklığı kulağına yerleştirip geri çekilip Enese yöneldi.

Nur gerdindi şayet ilk defa böyle bir plana dahildi. Daha önce arkadaşlarının bir çok kez birini İnfaz ettiğini görmüştü ancak ilk defa kendisi yapacaktı.

Gözlerini İkizinin yüzünde gezdirdi.

Melike "Merak etme seni takip ediyor olacağım" Dedi.

Nur başını sallayıp Derin bir nefes aldı.
Kendisi ve Enes hariç herkes arabada bekleyeceklerdi.

Üzerinde sadece bir bıçak vardı. Oda elbisenin straplez kısmındaydı. Eneste hazır olduğunda Mekanın önüne yürüp beklemeden korumaları geçip coşkuyla eğlenen kişilerinde arasına katılıp dağıldılar.

Nur sakindi, aklını karıştıracak bir şey hissetmiyordu. Adamın fotoğrafını dosyada görmüştü, bulması uzun sürmeyecekti.

Bir süre localarda dolandı. Enesi artık göremiyordu. Sonra birden gözleri arka tarafta olan bir locada içki içen adama takıldı.

Yanında bir kadın vardı, ve çakır keyif bir şekilde bir şeyler konuşuyorlardı.

Nur yumruklarını sıktı ve yavaşça locaya İlerledi. Yüzüne samimi bir ifade yerleştirip locanın önüne durduğunda Adamın bakışları ona döndü.

"Aranıza katılabilir miyim?" Sesini yakın tutmaya çalışsada, tuhaf çıktığından emindi.

"Elbette neden olmasın?" Dedi Adam keyifle. Nurdan etkilendiği belliydi ama yanındaki kadının bozulduğunu görebiliyordu.

Adamın yanına oturduğunda diğer kadın içki almaya gideceğini söyleyip locadan uzaklaştı.

Bu bir tesadüf mü diye düşündü Nur.

"Adınız Nedir acaba güzel bayan?" Kendisine dönen adama baktı ve sırıttı. Şu anda adamın kafasını masaya gömse ne olur du? Her türlü ölmüş olmaz mıydı.

Nur adamın sorusunu geçiktirmeden cevapladı "Adım Melike ya sizin?" Adamın yüzünde hoş bir gülümseme oldu. Nur bir bakıma yalan söylememişti.

"Tam sana göre bir isim" Dedi gülümseyerek ve viskisini yudumladı.

"Piç Herif." İkizinin hırıltılı sesi kulağına geldiğinde alt dudağını dişledi, bu adamın dikkatini üzerine vermişti.

Hakan "Çok güzel bir Kadınsın Melike, " Sarhoşluğun etkisiyle Nur'a yaklaşırken mesafeler kala Nur sol elini omzuna koydu ve samimi bir şekilde okşadı.

"Neden bir odaya gitmiyoruz?" Dedi, gözlerinde şeytansı bir parıltı vardı ama Aren karartılı ortamda bunu fark etmedi ve bir elini onun beline koyarak kendine yapıştırdı.

'Sülük gibi ne yapışıyorsun Yavşak' demek istesede kendini tuttu.

"Gidelim Güzelim." Diyerek Ayaklanan Hakan ile birlikte ayağa kalkarak Locadan çıkıp yukarı çıkan merdivenlere ilerledi.

Hakan'ın onu kendine yapıltırması hoşuna gitmiyordu, bir erkekle dip dibe olmak ona göre değildi, Nede olsa Saplık özgürlüktür.

Üst kata çıktıklarında bir çok kişinin odaya girmeden sevişmeye başladıklarını gördüler. Nur her ne kadar kusmak istesede bu isteğini bastırıp Enesin olduğu odaya girene kadar bekledi.

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin