-21- "Mavi papatyalar Masalı"

11 0 0
                                    

Danger; Katliam Çetesi Bölüm 21

"Mavi papatyalar masalı"

Herkes etrafa dağılmışken, Ali bir kaçını tek tek arayarak yanına çağırmıştı. Odada Necati, Nur, Melike, Enes ve İdil vardı. Ali onlara bakarak mırıldandı.

"Sizi düşmanlarınızla yüzleştireceğim. Bu tüm her şeylerini çalacağız. " diyerek planı anlatmaya başlamıştı.

Odadakiler pür dikkat planı dinlerken hep bu görev için hazırdı. Gerekli şeyleri alıp odadan çıktıklarında Wehicten ayrılmak için kalan hazırlarını tamamlamaaya gittiler.

Yarım saat sonra Wehicten ayrılıp yola koyulduklarında hepsinin üzerinde şık kıyafetler vardı.

Melike sevinçliydi,, birini dümdüz edecebilecekti
sonunda.

Geldikleri yerde idil ile beraber Necati onlardan ayrılırken Melike ve Nur binada gözlerini gezdirdiler.

Enes onların peşinden gelşyor etrafı konyrol ediyorlardı.

Burası gizli bilgilerin saklandığı bir devlet binasıydı. Etraf koruma kaynıyordu. Alinin o nlara oluşturduğu kartla içeri girebildiklerinde. Kimseye yakalanmadan özel dökümanların olduğu yere çıktılar.

Melike Nur ve Enese baktı "siz burada Alinin istediği belgekeri alın bende diğer tarafa bakayım.

İkiside onu onaylayıp odaya girdiklerinde Melike sırıtarak koridor boyunca ilerlemişti. Melissa burada olmalıydı. Aren buraya göndermişti onu.

Yüzündeki sırıtmayla oda isimlerini okuyarak ilerlediğinde koridorun sonundaki odada onun ismini okudu ve odadan içeri girerek yüzüne baktı.

" selam beni hatırladın mı? " kadın yüzünü ona döndüğünde güvenlikleri aramak için telefonuna uzandığında çakısını çıkararak onun eline saplamıştı. Melissa acıyla inliyor ve onun yüzüne bakıyordu.

"Dilini kesmem sanırım sana bir ders olmamış. " dedi. Onun yüzüne eğildi ve saçlarını tuttu "o kardeşine söyle, kızımdan uzak dursun. Yoksa onada dilini yedirmek zorunda kalırım. " çakısını onun elinden çıkararak ensesine sertçe yapıştırarak bayılmasına sevep olmuştu.

Odadan ayrılırken Nur ve Enesin korumalarla uğraştığını gördü. Hızlıca yanlarına giderek bir tanesini yakasından tutarak odanın diğer tarafına yollamıştı.

Enes eline geçen bir sopayla karşısındakinin bir kafasına bir de bacağına vurarak yere deviriyordu.
Bir an önce buradan çıkmaları lazımdı.

Melike ikisinede işaret vererek hızlıca yangın merdivenlerinin oraya koştu. Onlarda peşinden gelirken kapıda onları bekleyerek açtı. İkisi dışarı çıkarken Melike ensesinde soğuk namlunun varlığını hissetti.

Sakin durarak birden arkasını döndü ve onun bileğini tutarak kırdı. Silahı elinden düşerken korumanın karnına tekme atarak kendinden uzaklaştırdı. Merdivenlerden atlayarak aşağı inmeye başladığında bedeni karıncalanmaya başlamıştı.

Sonunda kendini onları bekleyen arabaya attığında. Necati ve İdil ellerinde bir bellekle arabaya binmişlerdi.

WehiC e geldiklerinde bir ölüm sakinliği vardı. Başak ortalıklarda görünmüyordu.
Ali çalışma odasında bekliyordu onları.

Yanına gittiklerinde Nurun ilk sorduğu şey "Başak ve Eylül nerede? " olmuştu.

Ali belleğe ve dosyalara bakarken. " bir davet için gönderdim onları. Tabi Melikeninde orda olması gerek yoksa Karan buraya gelebilir."

♣DANGER; Katliam Çetesi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin