Yazarcım ne ediyon sen bu aralar iyice coştun diyorlar hepsi Nida ve Ben yüzünden. Xd
Evet bu aralar coştum, evden çıkamıyom -_- (normaldede çıkmıyodu) işte can sıkıntısın yazıyom. Şey edin yorum ve Vote.
Hadi öpüom sizi. Muah.~
Danger; Katliam Çetesi Bölüm 10
"Gökyüzünün yıldız kırıntıları"
Araz ile beraber dışarı çıktıklarında Araz ona dönüp "ben gidiyorum" Demişti.
Gece merakla yüzüne bakarak "nereye gidiyorsun?" Diye sormuştu.
Araz derin bir nefesi içine doldurup. "Cehennemin dibine gideceğim gelmek ister misin?"
"Evet isterim, hadi gidelim" Diyerek motoruna binmişti gece.
Araz başını iki yana sallayarak arabasına binmişti ,ya sabır çekip arabayı çalıştırıp bir bara sürdü. "Ben bununla ne yapacağım?..." diye söyleniyordu.
Araz bara gelince inip valeye verdi ve onu bekledi.
Gece motoru park edip indi ve yanına geldi. Araz içeri girip kendi locasına geçip oturmuştu. O sırada garson beklemeden içki şişesi ve kadeh getirmişti.
Gece yanına oturdu ve içkiden aldı. "Ne bu?" diye sorunca Araz ona baktı. Likör ve viski." Eğilip kadehini alarak yudumladı.
Gece de yudumlayıp gülümsedi. "Tadı güzel..." Araz "Öyle.. Öyle ama sarhoş ediyor. Bunu seviyorum." diye karşılık verdi. "Sarhoş olursan sana bakmam burada sızarsın."
Gece bunu dedikten sonra biraz daha içti. "Sen bakmazsan başkası bakar, sorun yok" Geriye yaslanarak konuşmuştu Araz. Renkli ışıklar sert çehresine vuruyordu.
"Talibim çok diyorsun. Çıkartalım izdivaç programına?"
"Talibim değil altıma geçmeye meraklı olan çok." Omuz silkti. "Onları anlamıyorum. O kadar çok itmeme rağmen."
"Sürtükler işte..."
"Öyle işte.." İçkisini kafasına dikip yenisini doldurdu. "Sadece eğer sarhoş olursam burada durma."
"Neden?"
"Çünkü bir piçlik yaparım ve bunun sonucu ikimiz içinde ağır olur ." İçkisini yudumladı.
"Ne gibi?"
"Pis bir şeyler işte Gece, kurcalama ve dediğimi yap"
"Ne yaparsın ki? Burada herkesin ortasında üzerime filan mı atlarsın?"
"Evet bunu yaparım, kimsede durdurmaz. Bunu sana söylemem bile iğrenç"
Dikçe baktı. "İstediğini yap. Ama asla cılız oluşuma bakma."
"Sana siktir ol git diyorum bana ne diyorsun?"
"Ben de yapabileceğini anladığım için olacakları söylüyorum."
"Sen aptalsın, bir şey olursa umurumda bile olmayacak. Sen kaşınıyorsun."
"Hayır deliyim." İçkisinden içti tekrar.
Bu konuşmanın ardından Araz bir kaç kadeh daha içti ve hafifçe doğruldu. İçki kanına karışmaya başlıyor gibiydi. Ona baktı.
İçki Gece'nin de kanına karışmış, vücut ısısına etki etmişti. İyice mayışmıştı. Sigarasını çıkarıp masaya bırakırken kafası güzel olmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Teen FictionBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...