Selam Yine ben, diyormuşsunuz ki biz yeni bölüm istiyoruz. Bende sizi bekletmeden atayım dedim.
Şimdide şunu demişsiniz! Neden hep Nida x Aral Çiftini yazıyorsun yazarcım diğerlerinide öne getir biraz.
Zamanı gelince çoğu çifti öne çıkaracağım zaten. Sadece bu çiftin biraz farklılığı var bu bölümde anlarsınız zaten.
Şimdiye kadar en çok merak ettiğiniz çift hangisi ? yorumda belirtin!
Vu bölümü girls club'a ithaf ediyorum
Danger; Katliam çetesi Bölüm 7
"Kabuk Tutmayan Yaralar"
( Medya ile okuyun)
Herkes kız kardeşlerinin uyanmasını dört gözle bekliyordu ama işlerini yapmaktan vazgeçemezlerdi, Nur her gün saatlerce Melikenin yanında duruyordu.
Bir sabah Melike yavaşça gözlerini araladı ve zorlukla doğrulup bulduğu bir suyu kafasına dikti. Günlerdir bedenine su girmemiş gibiydi.
En son Barda olduklarını hatırlıyordu. Nasıl buraya gelmişti ki? Gözlerini odada gezdirdiğinde Racer'in koltukta uyuduğunu gördü.
Sert çehresini izledi bir süre, kalkıp dokunmak istedi uzayan saçlarına. Yüzündeki yeni çiziklerde parmak uçlarını gezdirmek istedi.
'Öpeyim de geçsin acısı güzelim...'
Anılar bir yılan gibi boynunu sarmaya başladığında gözlerini ondan çekip kolundaki Serumu çıkardı. Zorlukla ayaklanıp odadan çıktı ve asansörlerin olduğu yere gidip bir asansörü çağırdı.
Racer Melike odadan çıktıktan sonra birini arayıp bir şey istedikten sonra onun peşinden hızla çıktı.
Melike asansöre binip en üst katın düğmesine bastı. Nefesi daralıyor gibiydi. Asansör durduğunda hızla indi. Gözleri buğulansada kendini çatıya kadar idare etmişti.
Racer onun ardından çatıya çıktığında gözleri ona dönmüştü.
"Beni neden rahat bırakmıyorsun?" Dedidi güçsüz bir sesle. Balık etli bedeni zayıfladığı için kırılgan duruyordu. Rüzgar kısa saçlarını uçuşturuyor soğuk rüzgar ise onu titretiyordu.
Racee onun üzerine yümeye başlarken "Seneden rahat bırakayım, kendini aşağı at diye mi?" Demişti. Melike gözlerini kıstı.
"Bu kadar acı hepimize yeter Aren! Ya anlasana biz böyle bitiyoruz! Öyle bitiyoruzki dirilecek küllerimiz kalmıyor!" Diye bağırdı acıyla. Dizleri onu tutmuyor gibiydi. Aren'in ona böyle bakması daha çok zorluyordu onu.
"Kendini öldürünce bu acı geçmeyecek. Daha çok deli gibi görüneceksin." Dedi duygusuzca Aren. Karşısındaki kızın titremesi önemli değildi.
Melike göğsünün sol tarafına sertçe yumruğunu vurdu."Ben senin yüzünden delirdim zaten! Şu siktiğim kalbim varya sırf senin yüzünden acıyor! Kaldıramıyorum artık! " Dedi ayakları gerilerken.
"Öyle mi düşünüyorsun? O zaman beraber atlayalım, ne dersin?" Dedi. kollarından sıkıca tuttu. Melike şaşkınca ona bakmış ne diyeceğini şaşırmıştı.
"Ne?..."
Racer "Beraber atlayacağız" Diyerek anlını anlına yasladı. Melike güçsüz bir nefes verdi. Gözleri doluyor gibiydi. Bu adam her seferin de kalbindeki sızıyı hatırlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
Teen FictionBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...