Danger; Katliam Çetesi Bölüm 1"Bataklık"
Şehire karanlık çöktüğü vakit WehiC dekiler sokaklara dağıldılar. Öncelikle piyonları yok etmeleri gerekliydi, sonra ise yavaş yavaş diğer taşları.
WehiC in kızları Lotus bölgesine girdiklerinde etrafta kimsenin olmaması kuşkuluydu.
Şayet Lotus bölgesi bataklık gibiydi.
Biraz daha derinliklere girdiklerinde gizlice uyuşturucu satanları gözlerine kestirdiler.
Nidanın gözleri parlıyor ve elindeki neşter ile oynuyordu. Uyuşturucu satanlara tahammülü yoktu.
Arkasında duran Sude, Melike ve Nuru unursamadan satıcıya yöneldi ve acımadan neşteri yüzüne geçirdi.
"Cık cık, senin gibi pislikler zehir satmaktan usanmıyor," Arkasındaki Sude'nin adamı gözlerini kırpmadan izlediğinin farkındaydı, ikizler zaten pekte umursuyor gibi değillerdi zaten.
Adamın üzerindeki uyuşturucular sokağa saçılmıştı ve yanağında kanayan yara yüzünden umursuyor gibi değildi.
Korkuyla Nidaya bakıyordu. Nida'nın yüzündeki sırıtma büyürken neşterle bir kaç de ona vurduktan sonra tırnaklarını söküp bıçağıyla boğazını kesip adamı sokağın öbür ucuna fırlattı.
O sırada Biri ayağıyla yuvarlanan adamı durdurdu.
Kaşından şakağına doğru bıçak izi olan bu kişi Racer di. Yanında Melissa ve Adamları vardı.
"Bunun yerine yeni birini bulmamız gerekecek, yazık oldu" Dedi ruhsuzca.
Bakışlarını Nidalara diktiğinde sadece birinin elllerinin titrediğini gördü.Racer uzun boylu, yapılı , acımasız bir adamdı. Kimisi onun daha önce asker olabileceğini söylerdi tabi bu bir hikayeydi. Racer ruhsuz bir katildi, Öyleki yaptığı şeyler bir hayvana yapılan işkence gibiydi.
Lotus'un sahibi Racer'di ve kimse ona kafa kaldıramıyordu WehiC tekiler hariç.
Adamları, ölü adamı temizlediklerinde Melissa Racer'in koluna yapışmıştı bir sülük gibi. Bu kadın gereksiz bir ayrıntıydı onlar için kendiler için bir sorun çıkarmadığı sürece ona dokunmazlardı.
Sude sinirine hakim olamayıp " Her gece pisliklerinle insanları zehirlemeye utanmıyor musun!?" Dedi. Sesi ıssız sokakta yankılandı. Racer kızın gözlerine baktı bir süre ve dudaklarında alaylı bir sırıtma oluştu.
O sırada bir bıçak çığlık sesi çıkarır gibi Melikenin elmacık kemiğini sıyırıp Sudenin omzunun üzerinden boşluğa savruldu.
"Bir dahakine bu bir tanenizin beyninde olur ve bende bundan zevk duyarım. Bir daha işlerime karışmadan önce ölü olup olmayacağınızı hesap edin" Racerin Sert sesi bir süre sokakta yankılandığında adamlarına işaret verip geldikleri yöne geri ilerlemeye başladılar.
Melike kanayan yanağını umursamadan bıçağına atılıp sert bir şekilde Racerin omzuna fırlattı. Parlayan bıçak Racere saplanmadı ama avuçlarının arasındaydı. kanı bileğine doğru akarken herkesin gözleri ikisine dönmüştü.
"Al onu götüne sok!" Nur şokla ikizine bakıyordu, ikizinin tavrı sertti ama ellerinin titrediğini görebiliyordu.
O sırada Wehic in erkekleri bir kargaşanın ortasındalardı. Hepsi ağzı burnu dağılana kadar Lerus un adamlarına saldırıyorlardı. Lerus bir türlü başlarını ezemedikleri bir yılan gibiydi. Liderleri neyi amaçlıyor bilmeselerde bu adamlaarı dizginlemeleri gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣DANGER; Katliam Çetesi♠
TeenfikceBurası bir çok çeşit kişinin yada varlığın olduğu yer.WehiC büyük bir katil topluluğu ve inanın onların arasına düşmek istemezsiniz. Onlar normal değiller ama diğer insanların arasında dolanıyorlar. Polis onları yakalayamıyor, çok iyi oldukları vey...